| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kosten für ein Hochzeitsapero
  •  
Bewertung abgeben
 1 2 3 4
04.01.13 13:28
valey 

Re: Kosten für ein Hochzeitsapero

ja ich ha ebe au ghört migros macht no recht gueti aperos...

:)

04.01.13 15:39
Schoeggaeli84 

Hallo zämä!

Also mir händ au lang überleit wägem Apero.
Catering isch nöd gangä wels niänet en Ort ka hät wo mir hettet chännä alles ufstellä und darum händ mir bi dä Restaurants im Ort gfraget wiä tür das chämt. Mir sind sehr überrascht gsi,dass am Schluss es edels Resti dr günstiger Apero gmacht hät als "es Pizza-Resti" (wet ja niämert schlächt machä,darum kei Namä). Mir händ dr Apero also vumänä Resti mit Gartäwirtschaft direkt am See machä lu... Und mir händ 3680 Fr. zahlt. Grächnet hämmer glaub für 150 Lüüt (oder me), ge häts versch. Canapées,Profiterol,Gmüäs,Melonäspiässli, Grissini mit Bündnerfleisch, Brie,Quiches, Tartar und zum Trinkä Wisswii,Cola,Sinalco,Biär und Wasser!

Liäbs Grüässli und viel Spass bi dä Vorbereitigä!

Zuletzt bearbeitet am 04.01.13 15:40

09.03.14 18:41
Bodensee007 
Re: Kosten für ein Hochzeitsapero

Hy Schoeggealli .... wo war denn die Location? Das hört sich ja sehr interessant an.

Gruess

Bodensee007

 1 2 3 4
Getränke   chääschüechli   Poulet-Satay’s   schinkegifpelis   Glückstreffer   Bündnerfleisch   Hochzeitsapero   Apero-Offerten   Crevettenspiessli   Terrinenauswahl   Sommerhochzeit   Köstlichkeiten   chäschüechlis   Melonäspiässli   Gartäwirtschaft   Konsumationspflicht   Sitzmöglichkeiten   unvergesslich   wahrscheinlich   friedrich-apero