| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
September 2010
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 22 .. 37
18.03.10 20:47
Vreni 
Re: September 2010

Kleine Frage noch: Was budgetiert Ihr für eine Fotografin? Kenne niemanden, will keinen supersupersuperProfi für über 3000 Franken.
Franziska schrieb: Fotograf von 11 uhr bis nachts um 1 Uhr kostet 750.-
Sowas hätt ich auch gern - aber wo suchen? Bzw. wo finden?
Und bei uns sind Zivil und Fest an zwei total verschiedenen Orten - wie macht Ihr das mit den Fotos?

19.03.10 10:29
Franziska

nicht registriert

Re: September 2010

@Vreni,
hab dir eine PN gesendet.Lg Franziska

19.03.10 16:18
Prisi9 

Re: September 2010

www.wirheiraten.ch/ralfundpriska

det sind üseri Vorbereitige fest ghalte wers interessiert... :-)

Euses Gästebuech freut sich au über jede Itrag... ;-)

19.03.10 16:40
calla 
Re: September 2010

luschtig, bin grad vorher bim surfe uf euere page gsi und han no gwerweist öb du die priska chöntisch si :-)

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

20.03.10 14:36
Jeanine 
Re: September 2010

hei zäme,

chan ich mich da au no aschliesse...;-) ich hürate au im september

mir händ d kirche, de pfarrer, d apéro & und Abe-location, wüsse sogar was mr am apéro alles z ässe und trinke wänd , händ au scho vom apéro e gueti offerte für alles... när hämmer de fotograf, de dj hämmer au so provisorisch aber no nid fix agmolde... hmmm und itz simmer grad a de iladigskärtli mache, resp. die wäre parat mir müessid aber no eusi homepage fertig mache und denn de text i de kärtli apasse und d liste für wär as apéro und wär as ganze hochzyg chunt fertig mache.. adrässe u so sueche git no z tüe, hämmer wohl e bitz unterschätzt..

ihr schicket euchi chartene au so eswenn im april use so wienis vo de meiste ghört han???

kleid chauf ich eis bi sun sing fashion, darum han ich no zyt will die händ ja "nur" 6 wuche lieferfrist.... ich kümmere mich um das denn im juni oder so..

liebi grüessli

09.04.10 09:27
cuenca 

Re: September 2010

Wie stehts bei Euch so mit den Vorbereitungen?

Wir haben diese Woch endlich die Einladungen für die geladenen Gäste rausgelassen! Hat wohl etwas länger gedauert...

Und:
wir haben gestern unsere Ringe gemacht! wenigstens den 1. Teil davon! Sie sind super toll geworden (das was man bis jetzt sieht) und wir sind richtig stolz auf uns, dass wir all das selber machen konnten...

Wie läufts bei Euch?

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

09.04.10 09:40
silver83 

Re: September 2010

mier hen au diladiä ussä lo, und suscht isch etz nid viel gloffä. doch han bluemä usgwählt und dmusig für do obig fix gmacht, wartä nu no uf dä vertrag...

etz bin am namenstäfeli am bastlä, und han scho einigi amäldigä chönä entgägä neh!

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

09.04.10 18:26
Dee 

Re: September 2010

Hallo zäme

ich han nanig alli iiladigskarte gmacht, aber mer sind jetzt nadisna am verteile.
S chleid isch bstellt, visa und coiffeuse schon instruiert, probene gits denn im summer.
Ich bin d Zuetate für eusi Moneybox am zämesueche.
Für en Fotograf händ mer eus entschiede, muen nur no zuesäge.
juhui und s zivile ruckt näher!


die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

03.05.10 11:01
cuenca 

Re: September 2010

Nachdem unsere Einladungen raus sind (wenigstens die meisten), haben wir auch schon feedbacks und anmeldungen erhalten. Es ist schön zu sehen wie sie die Gäste freuen!

Bauchzerbrechen macht mir nur der ganze Kleiderkauf... naja, habe ich mir für diese Woche vorgenommen. Ich gehe sonst eigentlich gerne einkaufen, aber irgendwie habe ich Mühe mit dem "Hochzeitskleid"-kaufen... weiss gar nicht warum...

Morgen haben wir das 1. Gespräch mit dem Pfarrer, bin schon mal sehr gespannt...

Wie sieht es aus, habt ihr schon Offerten für Blumen/Apero/etc. eingeholt?
_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

03.05.10 11:16
tinkerbell

nicht registriert

Re: September 2010

Hei cuenca, was macht der denn buuchweh bem chleiderchouf? Hesch sgfühl fendisch ned srechtige?

Ech ha der eifach empfähle secher nömme zlang zwarte. Ech ha mis chleid ändi januar bstellt ond es esch etzt vor 2 woche gleferet worde. Hett aso fascht 3 mönet gha. Ond de muesses jo denn zemli secher no abgänderet wärde...

grüessli tink


***3. Juli 2010***

 1 .. 3 4 5 6 7 .. 22 .. 37
inerinnerungschwelgalsichnochblutjungwar   Trauung   Ehevorbeireitungsverfahren   langsam   wünsche   kirchlich   eigentlich   Pfarrer   einfach   September   richtig   heiraten   hochzeit   samstag   gemacht   kirchliche   zusammen   verheiratet   wirklich   gestern