| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
myweddingcake.ch
 1
21.09.12 10:44
valey 

myweddingcake.ch

Hallo zämeee

be mer momentan chli Gedanke am mache über eusi HZ Torte
und be uf myweddingcake.ch gstosse

hed öpper erfahrig med dene?? wie send torte dette? Pris-Leistig?


osserdem a die Bruut wo Zivil und Kirchlich hürotet
hender beides mal en Torte?

21.09.12 10:46
himbeer 

Re: myweddingcake.ch

ich ha nur mal per mail kontakt gha mit dem konditor und er isch sehr nett, mir händ eus jetz aber doch für eine i de nächi entschiede. ich find aber sini torte gsehnd super us und so bis zu 15.- pro person zahlsch eigentlich fast überall, uf jede fall da in züri.

fürs zivile mached mer keini. mir gönd denn eifach go esse und lueged dasses det denn en feine dessert dezue git.

21.09.12 11:47
Nemo 

Re: myweddingcake.ch

boooooaaaa, die turtene sind ja de hammer!!!

24.09.12 07:54
valey 

Re: myweddingcake.ch

Also ich ha jetz mal dett en Termin für Endi Oktober gmacht zum degustiere... :) mal luege..

24.09.12 09:17
Amelie2012 

Re: myweddingcake.ch

Hallo Valey

Wir hatten unsere Hochzeitstorte von Herrn Brugger (mywedingcake) und waren begeistert! Er macht wunderschöne Kreationen, hat sehr viele Ideen und das Wichtigste natürlich, die Torte war sehr sehr fein! Unsere Gäste haben sie geliebt und folglich auch praktisch alles weg gegessen. Die Füllung war sehr leicht, keinesfalls mastig.


Kann dich also nur bestärken in deinem Vorhaben, die Torte von dort zu bestellen. Wir waren rundum zufrieden.

24.09.12 09:43
valey 

Re: myweddingcake.ch

Hallo Amelie :) danke für dini Info

was hender für en Füllig gha?? :)

24.09.12 09:58
Nemo 

Re: myweddingcake.ch

Saluti zäme!!
Also ich bin au en totale fan vo dene turtene. Ich wird au en termin mache dehte. Sind no ok vom pries...aber liefere isch recht tür...zumindest bi Mir. Bis lenzburg chunts recht tür. Mal luege,viellicht han sie ja öper go hole...

24.09.12 10:02
valey 

Re: myweddingcake.ch

Hey Nemo :)
ahh cool.. ja die tortene send scho de hammer :) ha jetzt scho en termin becho mega cool.. aber ja erst endi oktober mal luege..

scho chunnts tür med liefere?
bi mer chunts öppe um die 60 fr zum usliefere

ah guet bis lenzburg jaa send wahrschinli umd die 95 fr :/

24.09.12 10:46
Amelie2012 

Re: myweddingcake.ch

Wir hatten die Himbeermoussefüllung sowie die Creme Bavaroise mit Erdbeerstückchen, yammi

24.09.12 10:46
Nemo 

Re: myweddingcake.ch

Ja es wird ca 100 sie. Die händ so spezielli boxe zums abhole. Mal luege,wenn mer sie scho am frietig chönt hole,denn chönti selber hole. Aber am så hetti definitiv kei ziit...
Mal luege,muen mal rede mit dene... Aber prieslich sinst sehr okee.

 1
wahrschinli   zumindest   Erdbeerstückchen   Wichtigste   Himbeermoussefüllung   Pris-Leistig   begeistert   Kreationen   wunderschöne   degustiere   boooooaaaa   entschiede   keinesfalls   Hochzeitstorte   mywedingcake   Kirchlich   eigentlich   myweddingcake   natürlich   zufrieden