| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kosten DJ / Live Band
  •  
 1 2
04.11.13 19:14
Moneypenny

nicht registriert

Kosten DJ / Live Band

Hallo zusammen

Ich habe gesehen, dass die Kosten für einen DJ oder eine Live Band sehr unterschiedlich sind.
Wie viel habt ihr bezahlt und was war alles inbegriffen (wie viele Stunden, Musik- und Lichtanlage usw.)?

Merci für eure Rückmeldungen!

04.11.13 22:51
morelia 

Re: Kosten DJ / Live Band

DJ (Anlage muss er nicht mitbringen, ist vorhanden, von ca. 18.00-03.00 Uhr) : 500.-
Sägerin und Pianist für die Kirche (1 Stunde / 5 Lieder, bringen alles selber mit): 800.-

05.11.13 09:39
Lula 

Re: Kosten DJ / Live Band

Mir hei e DJ, bringt Alag u alles säuber mit, ca ab de 18.30 Musik, dh heisst, er muess vorher ga ufboue... Zytlech hei mir kei Beschränkig. Zahle tüe mir ihm 1'200.-

05.11.13 09:42
Emma13 

Re: Kosten DJ / Live Band

Mir hend en DJ gah, wo selber au 2 Tänzer organisiert het (sie hend Latino-Gruppetänz gmacht), vo ca. 18h bis 03.00, Alag, Liecht, Uf-/Abbau inkl. Total 800.- ... er isch eifach top gsi und het für BOMBE Stimmig gsorgt

05.11.13 18:44
Moneypenny

nicht registriert

Re: Kosten DJ / Live Band

Vielen Dank für eure Antworten, das ist sehr hilfreich um mir ein besseres Bild mache zu können!

05.11.13 19:02
Pricana 

Re: Kosten DJ / Live Band

Hey Moneypenny

Eusi Liveband isch bitz tüürer, mir zahled für 3 Stund 2'100.-, Fahrspese und Alag inbegriffe, defür ischs gnau die Band womer hend welle, passt also :)

Für idä Chilä hemer en Sänger mit Piano, für de zahlemer 900.- für so viel Lieder wiemer wänd.

06.11.13 10:08
Nemo 

Re: Kosten DJ / Live Band

mir händ en pianist gha fürd trauuig: 450.- für 3 Stuck woner klimperlet hät, aber isch suuuper gsie.
a abig djane: 1600.- hät alles selber mitbracht und ufgstellt, hät e ersatzalag im auto gha und isch eifach de hammer gsie!! sie hätt ufgleit abem 17.30 (welcome drink) und bis am morge am 02.30. Sie hetti aber für de gliechi pries au bis am sechsi ufgleit, isch bi eus hald nöd gange, aber es isch en pauschalpreis.

08.11.13 16:51
himbeer 

Re: Kosten DJ / Live Band

mir händ die glich djane gha wie d nemo, mir händ es biz meh zahlt (1800.-), aber defür hät sie scho am 15:00 ufgstellt und denn nonstop ufgleit bis am 4_00 am morge ;-)

sie hät alag, ersatzalag und liecht mitbracht (d nebelmaschine hät sie leider nöd dörfe bruche wägem rauchmelder, haha...), denn häts es sehr detaillierts vorgspräch geh und sie hät euse hochzitstanz zämegschnitte.

08.11.13 19:46
Nemo 

Re: Kosten DJ / Live Band

@himbeer: bi eus händs für euse funny weddign dance extra de rauchmelder abgstellt, damit mer bitz rauch händ chöne mache.... aaaaa.. und das wegem zämeschniede vode musik für de tanz, das hät au sie für eus gmacht.

17.11.13 21:04
Santhia 

Re: Kosten DJ / Live Band

Wie hiessen denn die DJ's?

Bin eben auch grad auf der Suche!

Der Lationo DJ und die DJane interessieren mich :-)

 1 2
Latino-Gruppetänz   unterschiedlich   nebelmaschine   Hochzeitsmesse   inbegriffen   Rückmeldungen   organisiert   rauchmelder   spezialisierte   klimperlet   Lichtanlage   detaillierts   zämegschnitte   hochzitstanz   mitbracht   Beschränkig   ersatzalag   interessieren   zämeschniede   pauschalpreis