| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
DJ Benz
 1 2 3
24.08.12 12:22
soraya1 

Re: DJ Benz

Oh, das tönt super. Ja, genau. Er chunt mit allem Irgendwie sogar mit irgendere spezial-Liechtalag, weg üsem Hochzitstanz besser seg. Aber i chum da nid so drus. Bi eifach u mega gspannt.
Den schick ich dir gad e PN mit dr E-Mail.

24.08.12 13:28
Girl100 

Re: DJ Benz

Manno, d Datei isch z gross! Muess zersch mi GG frage wie me Videos verchlineret, da ha ni kei ahnig!

24.08.12 13:34
soraya1 

Re: DJ Benz

Oh, das chan i dir leider au nid säge Aber i froi mi den wends klappt. (u mir de umbedingt sege wis gmacht hesch, das wüsse chan i de i e paar Wuche au bruche)

16.09.12 10:38
soraya1 

Re: DJ Benz

I möcht hie au no mis Feetback drzuege.
Es het scho bi de Vorbereitige agfange wo er verbi cho isch it Location und der ganzi Saal inspiziert het u Details mit em Hotel besproche. Er isch üs super sympatisch gsi u het sehr professionell gwürkt.
Er het sich den über die 1,5 Jahr immer wieder mal gmeldet. Öp mit Wienachtsgrüessli oder um t Detail z bespreche. Mir he sehr en ufwendige Hochsigstanz vorbereitet wo er stark het müsse interagiere. Er het sich dadrüber gfreut das es öpis speziells ge wird und er mithelfe chan.
Am Hochsigstag isch er scho sehr früe det gsi u het sich installiert u no mit de bede Gäst abgsproche, wo i de Hochsigstanz igweit gsi sie u e Aktivrolle überno he.
Er het de Saal us Eigeinitiative i üsere Hochsigsfarb (violett) jeder Süle im Ballsaal entlang belüchtet. Es het so genial usgse u het sehr viel bitreit wie die ganz Deko den gwürkt het. Eifach Hammer.
Er het a dene Teil, wo mir ihn drum bete hend, echli moderiert, u sust eifach e super Stimmig verbreitet. Es isch ken Gast vor 2 Uhr am morge gange. Alli, würkli alli, hend tanzed. U sogar min 90-jährige Schwiegervater het bis churz vor 4 am Morge no s Tanzbei gschwunge.
T Musig isch super gsi. Es het nie en Unterbruch ge wo t Lüt Gruppewis t Tanzflächi verla hettet.
Er het das würkli hammerguet gmacht u i wür ihn sofort wiederbueche.

23.09.12 12:17
arwen_1984 

Re: DJ Benz

juhuuu mir hei ize grad dr DJ Benz buechet, und i freue mi grad mega!

24.09.12 18:07
schmetterling84 

Re: DJ Benz

Mir auNhei eus bereits vor 3 wuche entschiede und je meh i drüber noche denk je meh bi ig erlichteret ihn angagiert zha! Es isch halt s gsamtpacket wo bi ihm stimmt.... Bi happy!!!

Und nach all dene Bewertige.....

22.01.13 13:54
sigport 

Re: DJ Benz

Hallo Zäme

A üsem Hochziit letscht August hend mer au de DJ Benz engagiert gha. Er esch wörkli super gsih!

Es hed wörkli alles klapped. Er hed au mitem Restaurant kontakt ufgno ond mit ehne alles besproche. Alles esch parad gsih wo mer im Restaurant itroffe sind, ond er hed genau die richtig Musig laufe loh. Sogar euse ned wörkli super aber loschtig Hochzitstanz hed er schön undermalt mitem Licht ond de Dunstalag
So wie mer üs das gwönscht hend!

Min Papi hed bi ehm spontan en Wunsch abrocht (Vico Torriani) ond sogar das Lied hed er chönne laufe loh! Mis Grosi wo 92gi esch hed sogar flissig s'Tanzbei gschwunge

Nachdem mer us de Flitterwuche zrogg cho sind, hend mer au scho d'Föteli ond Filmli vom ehm im Briefchaschte gha, zudem hed er es sehr schöns Video gmacht!

Ben wörkli begeistered vo ehm ond chan ehn jedem empfehle!

06.02.13 13:55
Larinya 
Re: DJ Benz

wir sind auch noch auf der suche nach dem musikalischen. wenn ich hier auf der homepage nach dj's schaue, sind die alle in der ostschweiz. wir feiern in fribourg. darf ich mal ganz schüchtern fragen, bevor ich die ostschweizler nach fribourg hole, was man denn durchschnittlich für so nen dj bezahlt? auf den homepages steht ja immer, dass es total nach anzahl personen und location abhängig ist. das ist mir auch klar, aber so ne marge zu haben, wär ganz toll

07.02.13 02:51
monimoni82

nicht registriert

Re: DJ Benz

Hi Larinya,

wie heisst es doch so schön: "Guugle is your friend" ...ich bin auf der Suche nach unserem Discjockey (wir heiraten in der O-Schweiz) auch auf DJ John Wisdom gestossen. Er ist aus Interlaken oder in der Nähe von Thun. Das wäre doch gut für Freibourg? Oder DJ Dubi, der ist auch aus der Region Solothurn, oder? Er wäre zu uns in die Ostschweiz gefahren. Wir haben aber Angebote von diversen DJ's eingeholt die uns im Branchenbuch hier auf Heiraten.ch und im SwissWedding Magazin (dort hat es nur ein paar gehabt) aufgefallen waren und die näher gelegen sind. Natürlich haben wir auch ein Angebot von Swiss DJ erhalten. Preislich liegt alles etwas im gleichen Rahmen. Ein paar Angebote waren zwar interessant was den Preis angeht. Mein Freund und ich haben aber rasch die Spreu vom Weizen getrennt (keine oder steinalte Webseite, schlechtes Deutsch, keine sichtbaren Referenzen). Sogar einer aus Österreich wollte kommen, aber das kommt uns nicht in die Tüte! Wir sind alles Schweizer und das käme bei unserr Verwandschaft wahrscheinlich nicht gut an (ich hör sie jetzt schon...händer de DJ Ötzi angaschiert?) Weil mein Freund etwas heikel ist sind wir noch am abchecken. Ein paar legen auch öffentlich auf und wir werden die mal anschauen. Unser Datum ist noch weit weg. Wir haben nur das Restaurant fix gebucht.

Zuletzt bearbeitet am 07.02.13 02:55

07.02.13 07:42
Larinya 
Re: DJ Benz

ist der österreichen dj chrisjukebox? der hat sich bei mir nämlich auch gemeldet. aber ich suche ja in der nähe von fribourg, damit die fahrkosten und so nicht so hoch werden. der will aber eine übernachtung bezahlt kriegen hihi ausserdem war sein antwort-text ein standard-text. also überhaupt nicht auf die anfrage eingegangen... der kommt für uns auf jeden fall auch nicht in frage.

hab mich bei plan-dein-fest angemeldet, erst gestern. heute bereits 3 antworten erhalten. muss mal abchecken ;-)

 1 2 3
Larinya   spezial-Liechtalag   unterbeschäftigter   Wienachtsgrüessli   vielversprechend   Hochzeit   Hochzeitswalzer   nichtschweizern   durchschnittlich   plan-dein-fest   personalverantwortliche   verwandtschaft   Hochzeitspaaren   Lieblingslieder   diehochzeitsdjs   wahrscheinlich   Alleinunterhalter   freizügigkeitsabkommen   Preisvorstellung   uneingeschränkt