| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Künstler / Unterhaltung am Apero
 1 2
19.09.12 21:32
schmetterling84 

Künstler / Unterhaltung am Apero

Hallo zämme

Ig mach mir sit Dage fast wuche scho gedanke was mir am apero sölle füre unterhaltig biete! Do mir jo bi schönem wetter im garte hürote mache mir au dr apero dört! Ig het gärn während dem chli unterhaltig aber bi bitz ratlos..... Am liebste het i so künstler und bitz öbis musikalischs aber nid so öbis ifallsloses...

Het öber vo euch ä idee oder het öber tolls mol dörfe erlebe???

Mi idee isch gsi, z.b ä seifiblotere künstler und oder ä band....

Liebs griessli und merci schomol für idee

19.09.12 22:02
Nemo 

Re: Künstler / Unterhaltung am Apero

Wie wärs mit somene lustige chällner??

19.09.12 22:07
schmetterling84 

Re: Künstler / Unterhaltung am Apero

Hi nemo

Merci..Jo dä hei ebe mini eltere a ihrem fest gha!!! Do au viel lüt bi eus a ihrem fest gsi si, ischs chli blöd... Gäll du hesch au so ein, wele hesch du??? Was macht er alles? Dä bi mine eltere het zerscht serviert und am schluss no so ä ca 15 min show gmacht.... Guet het jo no hufe wo ihn nid gseh hei!

Liebs griessli

20.09.12 09:30
FringillaVigo 

Re: Künstler / Unterhaltung am Apero

Ich war mal an einem Apero wos eine Steele Band hatte, fand das noch cool. An einem andern Apero gabs ein Quiz, das die Gäste ausfüllen konnten und nochmal an einem andern hat das Brautpaar für Unterhaltung gesorgt, in dem sie das mit dem Baumstamm-Sägen machen mussten. Wobei ich das eigentlich nicht soo toll finde und ihr wollt ohnehin eher etwas, wo alle zuschauen/zuhören können, oder? Weiss nicht, wie "urchig" ihr seid, aber vielleicht ein Alphornbläser? Oder eine Tanz-gruppe, aber gut, auf Rasen ist das vielleicht nicht so das Wahre....

20.09.12 10:33
schmetterling84 

Re: Künstler / Unterhaltung am Apero

@ fringillavigo

Merci für dini idee! Es git bi eus i dr region ä band wo us junge bstoht wo sich ussere brassband zämmegfunde hei und uf ihrne instrument moderni lieder piele tönt hammer... Die würde mir gfalle aber wett u öbis wo d lüt stuhne!!! Das mit dä alphorn wer no öbis so ä richtige kontrast!!! Zum rest vom fest.... Mim schatz würds sicher mega gfalle sinerä bosnische fam weniger... Hmm... So ä tanztruppe wer auno öbis....

21.09.12 12:02
Nemo 

Re: Künstler / Unterhaltung am Apero

@schmetterling:
nein, ich habe kein kellner. ich habe mich nur mal erkundigt. ich glaube es war valey die so einen at...wennn ich mich nicht täusche...

25.09.12 11:54
valey 

Re: Künstler / Unterhaltung am Apero

Halli Hallo :)

asoo mer hend en luschtige Kellner engagiert vo Unitednonsense
die send mega sympatisch und mached verschiedeni sache... chasch einzeln bueche oder au in gruppe... mache au zauberer / luschtige Kellner / alte Verwandte usw ..

und prise send au guet

22.10.12 12:42
nisliker 

Re: Künstler / Unterhaltung am Apero

Hallo Valey

Kannst du mir sagen was so ein Kellner etwa kostet?

22.10.12 12:53
valey 

Re: Künstler / Unterhaltung am Apero

ja klar

aso mer hend de Kellner 2 stund und kostet inkl. hifahrt und alles 950 fr

22.10.12 12:57
nisliker 

Re: Künstler / Unterhaltung am Apero

Super Danke Dir!

 1 2
Baumstamm-Sägen   verschiedeni   kellner   eigentlich   Alphornbläser   unterhaltig   instrument   Unterhaltung   luschtige   musikalischs   ifallsloses   Unitednonsense   fringillavigo   schmetterling   Tanz-gruppe   seifiblotere   zämmegfunde   Künstler   vielleicht   tanztruppe