| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ansprache
 1 2
13.07.11 14:24
Sasi 
Re: Ansprache

Wir haben unsere Ansprache kurz und bündig gemacht. Haben uns bei den Gästen für das Kommen bedankt, unsere Trauzeugen und die Tätschmeisterin namentlich erwähnt und verdankt und allen einen Guten Appetit gewünscht.
Wie auch einige andere haben wir uns abgewechselt, denn ich fands irgendwie komisch, wenn ich nur "blöd" neben meinem GG stehen würde...

14.07.11 14:10
Trix77 
Re: Ansprache

wir hatten keine Rede. Wir stehen beide absolut nicht gerne im Mittelpunkt und etwas sagen sowieso nicht. Wir hatten alle Gäste vor der Trauung persönlich begrüsst und ihnen gesagt wie schön, dass es ist, dass sie mit uns feiern.
Bevor das Essen gekommen ist, sind wir mit einem Glas Wein persönlich bei jedem Gast vorbei gegange und haben uns bedankt und en guete gwünscht...
Niemand hat nach der Rede gefragt... War offensichtlich ok so...

21.07.11 07:33
Schlumpf79 

Re: Ansprache

Mi GG het gfunde dass ich das müess mache! Muess aber drzue säge

Ha bim Apero, wie au am Abig mich bi allne bedankt dass sie da send und mi üs dä schön Tag fiieret und de die jewilige Büffet(Apero und VorspiieseBuffet) eröffnet! Ha zerst nu es paar Wort zude Eltere und Trauzüüge welle säge, aber mer hend de gfunde, dass mr das lieber persönlich möchet!

Jedem das seine, aber so es paar Wort findi "muess" fast sii! Das gaht au nid lang!


Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha

25.07.11 18:23
Michi79

nicht registriert

Re: Ansprache

Also bi üs hät min GG vor de Vorspies e red ghalte. Hät sich bi allne i eusem Name bedankt, sich bi minere Eltere bedankt (quasi das es ohni sie die Hochzyt gar nid gäb), bi sine Eltere und de Trauzüge! Und denn hät er no es paar meeega schöni Wort a mich grichtet *seufz*
Somit isch s Buffet eröffnet gsi. Vor de Hauptspies hät min Schwiegerpapa no e red ghalte und vorem Dessert denn ich als Überraschig e sehr persönlichi Red a min Schatz. Vo dem hät er nüd gwüsst und isch sehr ergriffe gsi. Ich ha defür zittered wie susch öppis

Ich finde zumindest es paar dankes Wort ad Gäst sött mer scho mache. Muess ja nid lang si, eifach es merci und denn gnüssed s esse/buffet....

Unseren "perfekten!" Tag hatten wir am 16.7.2011

25.07.11 18:54
Stella83

nicht registriert

Re: Ansprache

Wow Michi. Glaub i dir das mega nervös gsi bisch. I chönts glaub nöd. Jedefalls nöd ohni mi ständig zverspreche. I denk i überlos mim GG

Ever thine Ever mine Ever ours *30.06.2012*

 1 2
persönlich   aufgeschrieben   kirchenblumen   Dekohilfmädels   Organisation   Ansprache   bedankt   Schwiegerpapa   schlussentlich   Kindheitserinnerungen   traditionell   Versprecher   organisieren   offensichtlich   VorspiieseBuffet   abgewechselt   wunderschöne   Wahrscheinlich   Tätschmeisterin   persönlicher