| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ziitplan
 1
25.07.13 09:30
lela85 

Ziitplan

Hallo Ihr Liebä Brüütlis,

Ich mach mir afig die erste Gedanke weg de Ziitplanig, mer muen ja das au uf d Iladig schribe und so.
Wie lang hend ihr am hochzigstag für was planet?

Mer wettet drum bim Apero sicher gnueg Ziit ha.

25.07.13 09:49
himbeer 

Re: Ziitplan

mir händ gnau 16 uhr uf d iladig gschribe, demit d lüt denn det sind und mir am halbi 5i chönd loslegge mit de zeremonie. alles andere isch denn meh oder weniger rollendi planig, haha. aber mir händ au kes bankett mit verschiedene gäng. det cha der sicher s restaurant denn wiiterhelfe mit de ziitplanig.

25.07.13 09:55
Snow_Floks 

Re: Ziitplan

Mir händ uf d'Ihladig gschribe:
Einladung zur Trauung mit anschliessendem Apero
14:00 Uhr ref. Kirche XY

nachem Apero hämer ca. am 5i d'verschiebig mit de gladne Gescht, das organiseired aber d'Trauzüüge genauer.
2 Stund für gratulatione und Apero söti lange (hätmer ämel ois immer xeit). Mir händ aber s'Fotoshooting am Morge!

Am Restaurant hämer xeit, dasmer vom 6-7ni en uffangapero mached, bis alli deet sind und iri Zimmer bezoge händ.

De grobplan hämer gmacht, d'fiinarbet mached jetzt oisi Trauzüüge

25.07.13 13:08
elea 

Re: Ziitplan

halo lela, lueg mol do, de hend au scho ganz vell eri zitplan dri gschrebe :)

http://www.heiraten.ch/forum/board/ich-s...g-9_1272_1.html

25.07.13 15:59
kangoroo

nicht registriert

Re: Ziitplan

ech ha e sehr detaillierte ziitplan erstellt, chane gärn per pn schecke :)

25.07.13 16:20
lela85 

Re: Ziitplan

elea,
danke vilmal ich werd mich dete mal durelese

kangoroo,
das wer super, danke vilmal!

 1
verschiedene   wiiterhelfe   Fotoshooting   Einladung   grobplan   detaillierte   restaurant   fiinarbet   gratulatione   Trauzüüge   Ziitplan   uffangapero   anschliessendem   zeremonie   organiseired   verschiebig   Ziitplanig   hochzigstag   kangoroo   gschribe