| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Show-Act für Hochzeit?
 1
24.07.13 21:02
Ryomo 

Show-Act für Hochzeit?

Hey Ladies

Mi GG und ich sind üs chli am Chopfzerbreche.
Mir wend gern eh Show-Uftritt ha,hend au scho umetelefoniert und gmailet aber leider büte die meiste das wo mir wend ned direkt ah. Mir hätte ebe gern eh Tanzshow,Salsa oder Merengue.Aber all die Tanzstudios büte das ned ah oder hend ke Ziit ah dem Datum.
Jetzt wüssemer echt ned witter,uf eh Art wemer au für Gäst chli öppis büte,eh Art Überraschig mache.Hend ihr vilicht eh Idee für eh coole Act,au wenns ned direkt mit latin-tänz ztue het?
Oder was hend ihr ah eurem Hochzyt gha?

24.07.13 21:44
perle84 

Re: Show-Act für Hochzeit?

hihi ich will unbedingt en elvis imitator :)

24.07.13 23:54
morelia 

Re: Show-Act für Hochzeit?

gib doch dass an eure tz ab. eventuell ist so was schon als überraschung geplant.
so machen wirs. hab einfach so gesagt was wir gar nicht möchten (zauberer, komiker, tanzlehrer), und was uns gefallen würde (imitator, auftritte von gästen, spiele).

26.07.13 23:52
Ryomo 

Re: Show-Act für Hochzeit?

Danke Morelia für de Tipp,aber irgendwie traue mir das ned üsne TZ zue.Zumal si beidi recht ungschickt si i dem(Sorry)Aber mir hend eh super offerte becho!!!Vo interlake,guet i de nöchi vom Blausee und zwar es Tanzstudio,und sie hend üsi Erwartige total übertroffe!!!
2x Tanzshow in Merengue und Salsa plus dazue no Tanzanimation für Gäst und Bruutpaar.
Erliechterig pur...

 1
übertroffe   umetelefoniert   latin-tänz   Erwartige   Show-Uftritt   Tanzanimation   unbedingt   auftritte   irgendwie   Erliechterig   Tanzstudios   Überraschig   Hochzeit   überraschung   Show-Act   Tanzstudio   ungschickt   tanzlehrer   Chopfzerbreche   Merengue