| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...
 1 2 3
19.10.11 15:35
livipivi

nicht registriert

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

Ja Nimbini - sogar sini Schwö und Fründ und sini Eltere..., drum hets üs ja so gschockt und mir hend sogar selber afange überlegge- obs echt Recht hend. Bis mir üs eifach hend müese sägä- halloooo chönd mir üs es Lebe ohni enand vorstelle: NEI. Interessierts üs was anderi sägäd?`NEI! Ja und denn sind mir ebe uf konfrontationskurs und hend ihne au gseit wie entüscht mir seged- vor allem er. Es sind alles Lüt vo sinere (ZUGER) Siete. Lustigerwies hend mini Lüt nie was gseit oder denkt- (guet mini Eltere sind ebe genau wie mir zwei )
Es het so richtig guet tue dene d Meinig z sägä und sie z kreuze chrüche lah.

Ich selber finde üsi Beziehig bi wietem gsünder und ehrlicher als viele anderi- aber das mues ich ja ned kurz vor dem hochzitt vo dene go mit anderne bespreche!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

19.10.11 16:05
nimbini 

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

ui livipivi, das find ich jetzt doch grad rächt deftig im fall! find ich guet, dass ihr dene d'meinig gseit händ... wänn ich dich amigs so ghöre rede, han ich s'gfühl, ihr sind mega glücklich und füehred e gueti beziehig... und ebe, lieber ehrlich zunenand si und nöd s'perfekt paar spiele, als umgekehrt... mini kollegin hät sich grad nach 20 jahr vo ihrem maa trännt und ich han ihre grad im januar no gseit, dass sie so die perfekti happy family sind für mich.... aber ebe, so happy isch es halt dänn im hintergrund glich nöd gsi!

19.10.11 16:11
livipivi

nicht registriert

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

Gell- genau das meini- ja und weisch jetzt hend mirs super- also hends eigentlich scho immer super gha mit sinere Familie- aber glaub mir hend ihne d Auge göffnet. Also schlussendlich alles tip top Und mir hend immer s gfühl gha mini Familie isch kompliziert und echli schwirig- tja- ich ha gwunne

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

19.10.11 16:16
nimbini 

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

haha livipivi, zu geil! voll de sieger *g*! bi eus sind beidi family chli kompliziert, also sini isch ndö ganz normal und mini kompliziert.... aber ja, chasch nöd alles ha

19.10.11 18:19
Jill2012 
Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

@pröschu: mir si bi üsem hochzyt de 19 monet zäme!

@livi: danke vil mal für dini ehrlichi gschicht!

19.10.11 19:15
sinna 
Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

nimbini:
hey bieler_meitschi, also für mich ist es ein absolutes no-go, den partner eines gastes nicht einzuladen, wenn man sich kennt (für mich auch, wenn man sich nicht kennt, aber da scheiden sich ja die geister).... vor allem, wenn es sich um den trauzeugen und bruder handelt!

aber glaub mir, der braut wird niemand die show stehlen, die braut ist und bleibt an diesem tag der mittelpunkt, da kann jede andere person anziehen oder machen, was er/sie will! das würde die anderen gäste gar nicht interessieren, die kommen ja wegen dem brautpaar und nicht wegen anderen gästen! zudem glaub mir, du wirst sie an diesem tag eh nicht gross wahrnehmen, ich habe ja so probleme mit meinen schwiegereltern und nerv mich auch immer tierisch ab den zweien, aber an unserer hochzeit waren die beiden mir sowas von egal, ich hab sie auch an einen anderen tisch gesetzt und somit hatte ich nicht viel zu tun mit den beiden! würde euch dann halt einfach vorschlagen, dass ihr statt mit den trauzeugen mit euren eltern am tisch sitzt, so dass du sie nicht noch den ganzen abend anschauen musst....

lg nimbini


übernimm gad dini meinig. ich find das immer so blöd das mo öppot uslade tuet. a dem tag wirsch du soviel sache erlebe und gseh das du sie bestimmt vergesse tuesch

ich seg mir immer wiä würs mir goh wenn min ma iglade wär und ich ned obwoehl mir eus kennäd ....

Zuletzt bearbeitet am 19.10.11 19:17

19.10.11 20:22
bieler_meitschi

nicht registriert

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

Guätä Abä,

@ aui, Merci viu mau für diä ufmuntärndä Antwortä u Ratschläg...
I muäss diä Person würkläch akzeptiärä, o weni bös gseit hoffä, dass si bis den viläch nüme zämä si... U we dir aui sägät, dasmäsch bir Hochzyt när nid uf di Lüt konzuentriärt, wo eim könntä närvä, hoffi das o i das wirdä schaffä us so doch mi schönst Tag ka wärdä... Kunnt gloubi no äs grossäs Stück arbeit uf mi zuä. Bi rächt dickschätig... Naja...
Merci viu mau no mau a aui


*27.06.09 zämä ko* *9.3.12 standesamtläch* *2.6.12 kirchläch*

Zuletzt bearbeitet am 19.10.11 20:23

20.10.11 12:30
livipivi

nicht registriert

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

Liebs Bieler Meitschi- Kopf ned hange lah, wenn mer mengisch liesst was anderi da drin für Problem hend und Stei wo ihne in Weg gleit werded- chömed eim die eigete scho mengisch weniger tragisch vor. Ich würd sägä, wieterhin fliessig im Forum si, sich helfe lah und selber wieterhelfe und Kopf ned hange lah- du stahsch doch über dem Wiebli

lg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

20.10.11 23:37
Chibi 
Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

Hey

Ich kann eigentlich auch nur sagen, dass ich ein Problem damit hätte, wenn mein Freund zu einer Hochzeit eingeladen wäre und ich nicht. Das ist uns zwar bisher noch nicht passiert, aber man weiss ja nie. Natürlich kann ich es einerseits verstehen, es gibt auch Menschen die ich nicht unbedingt an meiner Hochzeit dabei haben möchte. Aber gerade wenn es die Freundin des TZ ist zB. dann kann man nicht viel machen, und auch sonst ist es nur anständig den Partner / die Partnerin eines geladenen Gastes auch einzuladen. Und wie schon gesagt wurde, es werden ja noch viele andere Menschen da sein, die man mag und man wird sich gar nicht auf diese eine Person konzentrieren können.

livipivi und nimbini; finde ihr habt völlig recht; ein paar das nach aussenhin perfekt scheint muss es nicht unbedingt sein. Lieber mal einen streit mehr, weil man ehrlich zueinander ist, und dann kann man sich auch aussprechen, als dass man irgendwann mal merkt, dass eigentlich nichts stimmt in der beziehung.

 1 2 3
meinigsverschiedeheit   Einladung   interessieren   Bieler-Meitschi   standesamtläch   Problem   Whuuuuuzzaaaaaa   schlussendlich   save-the-dates   Hochzyt   höchstwarscheinlich   Hochzeit   schwiegereltern   einfach   konfrontationskurs   eigentlich   Campingnachbarn   trauzeugen   bestimmten   Verwandtekreis