| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...
 1 2 3
19.10.11 13:08
Proeschu 

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

Ich probiere immer, wenn ich merke, dass irgendjemand oder irgendwas aufregt, mich zu fragen, ob es etwas "bringt" wenn ich mich aufrege.....
Wenn man sich überlegt, ob man seine "wertvolle" Energie für jemand verschwenden möchte, den man ja im Grunde genommen gar nicht ausstehen kann, dann komme ich sehr oft zum Schluss, dass mir derjenige nicht einmal das wert ist und ich lasse es sein.
Ich würde mir nicht allzuviele Gedanken machen, ob sie dich dann an EUREM Tag aufregt... am besten, du denkst nicht an sie und dann geniesst du den Tag mit deinem GG, alles wird perfekt (und wahrscheinlich findet sie es dann gaaar nicht toll, dass du dich nicht ab ihr aufgeregt hast )
Es wird EUER Tag, und da kann niemand etwas ändern!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

19.10.11 14:09
Soefeli82

nicht registriert

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

Hey Bieler-Meitschi

Ig weis genau wiäs isch. Ig ha ds glichä erläbt mit dr Fründin vomänä sehr guätä Kolleg vom GG. si het sogar mit em ne wiisä Coctailchleid welle a üses Hochzyt cho. Ig ha grossi Diskusionä ka mit mim Maa, öb mir diä itzä wei iladä oder nid und mini Vorfröid uf ds eigete Hochzyt isch sooooooooo was vo am Arsch gsi.

De isch dr grooooos Tag cho und a däm Tag isch mir diä sooooo egal gsi. Ig ha sä nid emal richtig wahr gno. Ig bi denn dr glücklechst Mönsch gsi und ha über alli Backä gstrahlet, das mir ihri Awäsäheit nüt usgmacht het.

Dänk dra - we diä Fründin mit em nä Minirock oder schüsch tussig derhär chunnt a öiem Hochzyt - de luägä sä zwar alli a, aber jedä dänkt när "wie peinlich louft de diä dasumä". Und de lachä när alli über si.

Also Kopf hoch - isch wird nid so schlimm cho.

LG Soefeli

** Es war einfach traumhaft - 20. & 28. August 2010!!**

19.10.11 14:15
livipivi

nicht registriert

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

guete Input mit em peinlich Sofeli, stimmt- die macht sich ja lächerlich wenn sie unangemesse chunt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

19.10.11 14:23
Jill2012 
Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

Ig ha da es ähnlichs Problem: Mim Fründ sim "beste" Kolleg sini Fründin!

Si und im übrige o er, si eifach absolut nid für üses Hochzyt wöus nach haut no nid au zu langer Bezihig isch... het wege dem u o wege anderne Sache scho bösi Wort gä u ig gseh eigentlich gar nid i warum i mit öperem mis Hochzyt söu fire wo üs das gar nid mag gönne?!

git leider o Stritt mit mim Schatz wöu er ds nid wott igseh...

19.10.11 14:26
Sony

nicht registriert

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

hey Jill, auso da würd i mi ja mau angers dürä setzä! öber, wo d Hochzyt nid ungerstützt söu doch daheim blibä - da hesch du rächt. das giäng mir auso oso ;-)


Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

19.10.11 14:26
livipivi

nicht registriert

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

Ja wenns ja grad beidi sind Jill- denn lades ned i oder kläred das, falls din Maa sin beste Fründ unbedingt wett debi ha- es gaht nur drum das mer doch ned eifach de Partner vo öpertem (nur de) ned chan ilade- das ghört sich ned. Wenn ihr beid ned iladed- denn isch ja egal!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

19.10.11 14:29
Jill2012 
Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

auso eis problem isch äbe dases erscht nach de save-the-dates het agfange also sisi ja quasi scho iglade und vorallem: wie bringi ds mim fründ bi?

19.10.11 14:52
Proeschu 

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

@Jill
Wie lang send ehr denn zäme, dass öpper das "zfrüeh" fendet?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

19.10.11 15:21
livipivi

nicht registriert

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

Jill hesch denn scho mal mit ihm gredet? Also mit dim Schatz, ich würd unbedingt- ehrlichkeit währt am längste und evtl. finds er ja au kacke vo dene und du machsch dir ume söss sorge.

Aber ich denke am Beste wär wenn ihr beide zämä als Einheit die zwei zur Red stelled und ihne sägäd was ihr vo dem haltet.

Ich säg dir öpis wo mir passiert isch. Min Maa het mich im Dez 09 gfragt und mir hend denn ja erst im Mai 11 ghüratet.

Dezwüsche isch i üsem nächste und beste Kollege und Verwandtekreis mega gschnorret worde- vo wege obs guet chäm wenn mir hüratet well min maa und ich oft umezicked und halt au mal vor anderne Strietät. Vor allem ihn hends extrem schlecht anegstellt. Vo wege er segi fies zu mir.

Wo ich das mitbecho han, hanis ihm grad verzellt und mir hend all Parteie zur Red gstellt. (es sind echt üsi nächste Lüt gsi und mir mega entüscht) hend ihne denn gseit was mir devo haltet das sie hinder üsem Rucke so reded und sie sölled doch üs aspreche wenns sich ernst sorge um üs mached.

Mir sind halt eifach beid Stieri Grindä und lönd üs wenig gfalle und sägäds immer wenn mir öpis doof finded- denn isch vor allem ihm au egal obs öper mitbechunt. Aber ebe- d Liebi isch vo tüf drin und mir würded ALLES mache für üs und es het üs beid entsetzt das die so züg schnorred.

Wo mir mit ne gredet hend, hets ihne u leid tue, au wells üs eifach falsch igschätzt hend, mir hend ihne Biespiel brocht wie mir mitenand sind wenn mir dihei sind und so... und was mir alles scho für enand mached (als ob mir hetted müese rechtfertige- aber ebe -.-)
Ja und schlussendlich hets allne u leid tue und ihne isch ned bewusst gsi das mer vo usse doch ned beurteile chan wie es inere Beziehig usgseht.

Ich meine- nur well öper vor anderne immer heile Welt spielt, mues es ned e super Beziehig si- mir defür sind eifach Echt und so wie mir sind.

Also demit wett ich nur sägä- drüber rede isch schlussenlich immer s besti und chan au so sache wieder grad b üglä.
bi üs sind sogar üsi TZ debi gsi... und alles isch guet cho.

Mini TZ het grad vor 2 Monät namal gseit wie leids ihre tägi und sie luege jetzt viel me uf die chline Sache, wie er mich aluegt und die chline berüherige wenn mir anenand verbilaufed udn ihre isch ufganga wie fest mir üs liebed.

Hani super lieb gfunde das sie sogar so lang nacher namal zue geh het das es ned fair gsi segi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

19.10.11 15:28
nimbini 

Re: Einladung einer bestimmten Person zu meiner Hochzeit...

hey livipivi, mir sind doch genau glich! sind au immer am chifle und eus gseht mehs au am grind a, wänn mer grad mal wieder e meinigsverschiedeheit gha händ! aber ebe, mir sitzed wenigstens nöd ufs muul und schlussendlich sinds gnau die beziehige, wo nach usse so perfekt usgsehnd, wo dänn schlussendlich relativ bald usenand gönd, wils ebe sache git, wo nöd besproche worde sind etc... meh schluckts halt eifach abe....

dass es aber kollege sind vo euem engste chreis, wo so gredt händ, findi rächt deftig, die sötted eu doch känne?! bi eus sind amigs eher lüüt, wo neu zue eus stossed (also neui partner vo eusne fründe) wo dänn gschockt sind, wänn sie eus zäme gsehnd und mir grad en schlächte tag händ *g*! aber eusi fründe wüssed eigentlich, dass mir so sind und mir händ zum glück no zwei kollegepäärli, wo genau so sind... aber mir säged au alli immer, ich seig fies zu mim maa, debi c han er genauso fies si zu mir aber ebe, das chönd anderi halt eifach nöd beurteile!

 1 2 3
save-the-dates   konfrontationskurs   bestimmten   Whuuuuuzzaaaaaa   Einladung   Bieler-Meitschi   trauzeugen   einfach   Hochzeit   meinigsverschiedeheit   Problem   schwiegereltern   Hochzyt   interessieren   höchstwarscheinlich   Campingnachbarn   standesamtläch   Verwandtekreis   schlussendlich   eigentlich