| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Diner???
 1 2 3
07.03.12 10:16
angiyves 

Diner???

Ihr Lieben

Wir haben ein kleines Problem! Wir finden einfach kein Diner! Wir möchten nach dem Standesamt (in Arlesheim) gerne in einen Diner essen gehen. So richtig amerikanisch mit Kirsche auf dem Milkshake wo gibt es einen diner in der Nähe? Wir möchten nicht mehr als 1h fahren! Cindys Diner nicht erwünscht


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

07.03.12 10:30
apfel-zimt 
Re: Diner???

Das Miss Liberty in Zuchwil ca. 50 Minuten Fahrzeit...
Road Stop in Lohn-Ammansegg ca. 1 h Fahrzeit... Weit ich weiss...
Aber es sollte doch noch was in der Nähe geben, oder?!

07.03.12 10:31
jusi 

Re: Diner???

oh, das könnte noch schwer werden...

ganz spontan kommt mir nur die "silberkugel" auf der autobahn in sinn, aber so viel ich weiss, ist das auch schon cindy's... das in basel gibt es ja nicht mehr...

wie wär's mit dem zic zac in allschwil... ist zwar nicht so richtig diner aber so ein bisschen in amirichtung... oder?

hab' das noch gefunden: http://www.starsandstripes.ch
aber glaube alles weiter weg...

07.03.12 10:34
angiyves 

Re: Diner???

Oh, Jusi, s letschte wär jo supi! Aber isch leider zwit wäg

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

07.03.12 10:37
angiyves 

Re: Diner???

Ich wünscht mir so es Diner wie im Disneyland: Annetts. Wo si mit so Rollschueh ummefahre

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

07.03.12 10:42
nimbini 

Re: Diner???

@angiyves, ooouuuu jaaaaa, das isch dänn cool! ich stah im fall au voll uf die diner's, finde die händ eifach style.... wär ja eigentlich e marktlucke i dem fall :-) ich wüsst no was, aber ads isch am zürisee..... stars and stripes gits aber im fall au im aargau, nöd nur bi mir i de nöchi... isch eu das au zwiit? hm ja, vermuetlich ja scho.... so blöd!

07.03.12 10:53
dia

nicht registriert

Re: Diner???

@angiyves
Uhhh das isch schwierig! In new york wüsst ich grad e cools...
Wie wärs sunst mit em kentucky saloon in prattele? Isch zwar nid diner-mässig aber amerikanisch...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

07.03.12 11:13
angiyves 

Re: Diner???

nimbini:
@angiyves, ooouuuu jaaaaa, das isch dänn cool! ich stah im fall au voll uf die diner's, finde die händ eifach style.... wär ja eigentlich e marktlucke i dem fall :-) ich wüsst no was, aber ads isch am zürisee..... stars and stripes gits aber im fall au im aargau, nöd nur bi mir i de nöchi... isch eu das au zwiit? hm ja, vermuetlich ja scho.... so blöd!

Kunnt chli druf a, wo im Aargau!
Jo es passt eifach zu uns und zum Motto


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

07.03.12 11:14
angiyves 

Re: Diner???

dia:
@angiyves
Uhhh das isch schwierig! In new york wüsst ich grad e cools...
Wie wärs sunst mit em kentucky saloon in prattele? Isch zwar nid diner-mässig aber amerikanisch...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Jo, als Notlösig wür da glaub scho go. Aber isch eher western...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

07.03.12 11:19
nimbini 

Re: Diner???

@angiyves, isch das, wo d'jusi vorgschlage hät, die händ i de mutschelle no es lokal!

 1 2 3
vorgschlage   angiyves   Traumtag   tagesliecht   vollschlage   mutschelle   bearbeitet   eigentlich   marktlucke   vermuetlich   amerikanisch   silberkugel   Bowlingbahn   vorschlage   starsandstripes   amirichtung   diner-mässig   Standesamt   schwierig   Lohn-Ammansegg