| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)
 1 2 3 4 5 6 .. 8
01.07.13 07:52
valey 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Hallooo zibesa :)) meeega cool emfal.. du machsch alles soo mega schön, gfallt mer würkli alles super!!

01.07.13 08:21
Sue87 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

ah okay, ig bi vo Burgdorf.....da wüssti leider nüt vo somne Getränkeservice aber isch ja e super Idee wo die hei gha!!!

01.07.13 22:00
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

viele dank euch allne, für die super liebe kommentär. es macht mich richtig glücklich, das eu mini sache gfallet! es isch ebe scho en enorme ufwand und wenmer gseht, dases de lüt gfallt - vorallem so brüt wie eu, wo ja au alles möglichst perfekt wend. bestärcht das hald ebe scho =)

ich bin aktiv gsi hüt und ha nochi drecklet!!! und zwar oisi seedballs!

ich mues morn nama go sämli kaufe aber nüm so vil =)

Datei-Anhänge
seedballs.jpg seedballs.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 68 kB

02.07.13 07:30
elea 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

so cool dini seedballs zibesa! ha das vorher gar ned kennt! euchi gäst werde mega freud ha (i het emo )
be gspannt wisi usgsend wenn si komplett fertig send! :)

02.07.13 07:58
valey 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

wooow zibesaaa :) megaa coool

aso a dinere hochzit wäri au gern gast hehe :)

02.07.13 08:10
dandi78 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

die seeballs gsei würklech heiss us! das esch eifach sone cooli idee, dini gäscht wärde bestimmt mega freud ha. aso eg hätt ömu sehr freud!

07.07.13 10:50
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

guten morgen ihr lieben!

am fritig isch mi polter abig gsi. es isch nöd würki was speziells gsi, und mer sind inkl. mier nur z vierte gsi... es het aber trotzdem spass gmacht, vorallem well d sterndli mich erkennt het ;)

ahgfange hets, das ich ha müse als cowboy cho. guet ich ha mer müeh geh! ha mich entsprechend in schale gworfe. mega schad, das mini zwei fründine ganz normal cho sind. und die dritt isch wienes landmeitli gsi! mega herzig! den hemmer gässe und chi gredet. den hets gheisse, de chorb da hinde sig für mich. drin hets 20 rose gha e fläsche whiskey und sus no chlini schnäpsli. die hemmer den verkauft. mega cool zwei vo mine girls hend mich tatkräftig understützt, und die dritt (sie isch au nöd verkleided gsi) isch afach immer im hindergrund gstande und het so tah als ghöri si nid zu üs.. mega schad! schlussendli het sie, wos organisiert het uh früeh hei müse well sie am nägste tag ihres geburi fäst gha het. denn simmer nur no z dritt gsi, also ja eigentlich z zweite well ja die eint nie het wele bi üs stah... aber mer hend es fäst gha mitnand!

es het sogar no zimli bazeli geh.... mit dem geld han ich mier gester grad de tüüürst bh woni je gha ha kauft mit viel polster fürs kleid NÄCHSTE SAMSTIG!!!!!!!!!!!!


sooo jetzt gahds den gli go zuckerwatte ässe am züri fäscht =)

08.07.13 11:29
dandi78 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

hey zibesa, freut mi dass di polterobe gnosse hesch. und so cool, dass so vöu gäld zämecho esch!

mir si übrigens nid am zürifescht gsi a mim polterobe. ha e bricht dervo e mim thread posted.
be de derfür am samschtig no as zürifescht. esch super gse!

08.07.13 18:43
apple-pie 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Freut mich das du trotz der Umstände dein Polterabend genossen hast!

08.07.13 23:35
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

uiui langsam gehts dem ende zu! die letzten tage stehen vor der tür!!! schaut unsere gastgeschenke sind beinahe fertig!!!



Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 109 kB

image.jpg image.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 110 kB

 1 2 3 4 5 6 .. 8
improvisierte   Gastgschenk-Tassleni   trauversprechen   religionsunterricht   Feuerwehrauto   willkommensbowle   aperol-spritz-bowle   Flamingofliege   wuuuuuunderschön   brichterstattig   intercomestibles   Getränkeservice   Hochzeit   unbeschreiblich   Schwiegereltern   Tortenanschneiden   Mineralgetränke   gastgeschenke   [video]https   Zibesas