| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Valeys Fairytale Wedding
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 18 .. 27
18.11.12 13:18
Nemo 

Re: Valeys Fairytale Wedding

wow!! heissi sache!! ;-)))
häsch schön usgsuecht!!

18.11.12 13:32
valey 

Re: Valeys Fairytale Wedding

has bstellt bi milanoo.com :D
hehehe

01.02.13 15:31
Manokasa 

Re: Valeys Fairytale Wedding

Ahh jetzt hani au gseh was du für es chleid hesch! meeega schöön! :) wiene prinzässin!! :P

04.02.13 13:02
valey 

Re: Valeys Fairytale Wedding

Huhuu zämee..

Also bi eus laufts langsam.. jetz hani scho recht vel und cha chli entspanne hehe..


ha letscht woche die beide Chleidli bstellt für mini Bluememeitlis :) sobald ich sie überchume stelli de fötelis ih send bestimmt uu herzig..
d Kleider vo de Bridesmaids send au postet :)

hend au s erste gpröch med em pfarrer gha, ha aber chli gstuned daser dochh no hed welle medrede bim ganze...

jetz hemmer am mittwoch no s gpröch zum s menu bespräche fürs zivile :)

ja und am samstig flügi uf Amerika für en woche de weli unbedingt in Victoria Secret chli schöni Unterwösch chaufe für de Grossi Tag hihihi..


und d Iladige send au all dusse... aber mer hend ned eso vel rückmeldige, velecht öppe 6 vo dene 50iladige wo mer verschickt hend.. isch das bi eu au so? :/

grüesslii

04.02.13 14:02
LucyLu 
Re: Valeys Fairytale Wedding

Hei Valey

Ich hät au ächli meh Reaktione uf oisi Ihladige erwartet aber dur s'Forum bini zum glück scho vorgewarnt gsi. Mini Best Fründin hät sich z.b. bis hüt nanig ahgmeldet aber d'Ahmeldefrist isch ja erst endi Monet aber trotzdem.

Vo 27 Ihladige fehled na 8 ab-/ahmeldige, isch also nöd schlecht.

04.02.13 14:06
valey 

Re: Valeys Fairytale Wedding

jaa ich ha denkt meldet sich meh..

und öpper hed sich bi mim mami gmolde und med ehre gredt ja dasi jez hürote usw...



woow isch no guet bi dir :)

ja be mer isch frist bis endi april... ha de lüt ziit welle loh

04.02.13 14:14
LucyLu 
Re: Valeys Fairytale Wedding

Ich hoffe es meldet sich na d'Lüt bi dir, ich denke d'Lüt wüsset gar nöd wie wichtig ois d'Reaktione sind.

04.02.13 14:29
valey 

Re: Valeys Fairytale Wedding

danke :) hoffes au

04.02.13 15:28
Manokasa 

Re: Valeys Fairytale Wedding

Victoria Secret ich will auuuuuuuuuu!

25.02.13 14:05
valey 

Re: Valeys Fairytale Wedding

Soo Mädels schribi au wedermal dri..

be mich momentan chli mit dem chline schnigg schnagg am befasse..
ha letsch woche mal probiert de stift schön ahmache a de Ufgabekärtli fürd Wedding Cams
und nach fast en Stund hani öppis aständigs herebrocht hihi..

d Menükartene beni au chli am bastle und tues denn uf pergament papier drucke und rolle

und jez hani mer überleit i de chile chli verteilt es nastüechli heretue medemene zedeli dri und es mäscheli rundume..

das zädeli

so i dem stil wettis zememache

uf italienisch und dütsch
aber weis ned obi sell beidi sproche uf eim zeddel (de chamers eifach ned so guet läse und isch so zemedruckt)

oder obi sell abwechsliswis die verteile bi de bänk

eis dütsch... eis italienisch... eis dütsch usw..

oder obis gar ned sell mache?? was dänked ehr??

Datei-Anhänge
tränen.jpg tränen.jpg (60x)

Mime-Type: image/jpeg, 27 kB

 1 .. 5 6 7 8 9 .. 18 .. 27
fingerürint-tree   Gratulation   Prinz&Prinzessine   wunderschön   wedermal   Wedding   Zivilstandesbeamtin   Fairytale   wuuuuuunderschöne   hochzit   Personalised-Ivor   Wünsche   strümpf   fötelis   ehevorbereitsverfahre   polaroid-kamera-300   zivilstandsbeamtin   guuuuuuuuuuuuuuuuuet   Wiss-Creme-Hellrosa   Valeeeeyyyyyyyyyy