| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich freu mich
 1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 213 .. 281
28.07.11 16:53
bride81

nicht registriert

Re: Ich freu mich

@stella: geniesst es! arosa ist auch bei regen schön

28.07.11 17:41
chiccalina 

Re: Ich freu mich

dia:
Ohhhhhh ich lieb Bündnerdialekt!!!
Vorallem bimene Maa find ich's so sexy

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

dia wem saisch da, find bündnerdialekt au mega

***03.06.2011***

28.07.11 18:15
trinidattli 
Re: Ich freu mich

So schön, hüt heimer d Föteli vom Fotograf becho, eifach troumhaft

28.07.11 19:55
Nickichen 

Re: Ich freu mich

dass ich nun offiziell Ehefrau bin und am Samstag endlich der grosse Tag ist

28.07.11 20:03
Proeschu 

Re: Ich freu mich

@Nickichen

Wow, gratuliere!! Und, wie fühlt es sich an??

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

28.07.11 20:51
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Gratuliere Nickichen!!!


Ich freu mich grad rieeesig- hend anstatt am 3.8. scho hüt d Dankeskarte im Briefkaste gha!!!! Ha scho agfange die individuelle Dankestext na izfüege und denn schwups- gönd scho die erste weg.
Bringe grad e schwetti id Ostschwiiz am Samstig!!!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.07.11 21:23
Schlumpf79 

Re: Ich freu mich

Hey Nickichen, gratuliere zum Hochziit und wünsche am Samstig es ganz schöns Fäst!

Livipivi, wow, das isch schön!! Darf ich frage wies ier möchet mit em individuelle Text! Düend ier nu seperat es Zetteli ine? Mier möchtet au gern Karte la drucke lah, aber bi jedem glich nu es paar persönlichi Wort schriibe!!

Griässlis

Mier hend e wunderschöne 2.7.2011 gha

28.07.11 22:35
livipivi

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Hoi Schlumpf,

ich ha eifach uf de rechte inne siete (det wo s Bild isch wo mir vorem Baum stönd in Gross) det hets na e wiessi flächi und de hindergrund isch ja so heller. Söss muesch namal bi de Hilfe Dankeskarte Tread go luege Det hani eifach mit Wasserfestem Filz jede persönlich agschriebe und dezue gschriebe z.b.

danke das mir dank eu so en schöne Hochziitstag erlebe hend dörfe und danke für de grosszügig zuestupf a üsi traumhafte Flitterwuche.

irgend so

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

28.07.11 22:47
mimeli

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Ich freu mich dass es nur no 44 Dääg bis zu unserem grossen Daag goht

28.07.11 23:03
Schnubel

nicht registriert

Re: Ich freu mich

Gugus

wow bei Euch war ja was los hier im Forum

Ich freue mich, weil ich heute Tiff getroffen habe am BHF als wir auf dem Weg nach Zürich waren, um unsere Ringe zu begutachten....oh ich sag Euch...ein Traum
Jetzt wird die Gravur noch gemacht und die Steinchen eingesetzt und am 23.8. gehören sie ganz uns ...freue mich total
Ach ja, und ich ich habe heute ein Telefon von Deutschland erhalten, dass meine Stiefmami Stehtischhussen bekommen hat ! jubel schrei kreisch hüpf rum
Und das für ein Preis, der ist glatt geschenkt...wieder ein groooosses Problem weniger
Heute war irgendwie alles erfolgreich...bin gespannt auf morgen Frisur und Make up Probe. Danach kommt meine zukünftige Schwägerin und hilft mir beim anziehen des Kleides. BIn gespannt was sie sagen wird

Liebe Grüsse Schnubel
«~»«»~«»Hochzeit am 03.09.2011«»~«»«~»

 1 .. 72 .. 141 142 143 144 145 .. 213 .. 281
endlich   verlobt   Ziviltrauung   einfach   Tomorrow   heiraten   Oktober   livipivi   bearbeitet   Proeschu   September   brauchen   gestern   Hochzeit   Traumtag   verliebt   Wünsche   Trauung   Forever   wirklich