| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 5 6 7 8 9 .. 20 .. 31
25.03.13 14:03
apple-pie 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Das Kettchen ist ja sooo süüüüsss!! Und die Blumendeko gefällt mir absolut!!

25.03.13 14:04
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Merciiii vilmol, ich liebe das Chetteli au .

25.03.13 14:05
elea 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

eve das armchätteli esch zocker süess! aso wenni as 4jährigi so öpis becho hett weri usgflippet (guet höt au no)
de bluemestross em 3te beld gfallt mer meeeegggaaa!!!!!

25.03.13 14:06
valey 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

dankee fürs adresse
finds soooo süesss :D

25.03.13 14:12
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Hihi Elea jo ich ebe au, ich glaube sie wird meeegaaa Freud ha . Finde de Bluemestruss ebe au meegaaaa schön, aber ich weiss ned öb das no goht im September, het glaub Pfingstrose drin teilwiis so wie ich das gseh. Das sind ebe so Sache wo mir mol no müend abkläre .

De Bluemechranz um d Lüchter wämmer denn ebe au mit Rose und chli gmischt mache, weisi nonig wie das denn genau usgseht .

Bitte Valey esch gärngscheh .

Zuletzt bearbeitet am 25.03.13 14:14

25.03.13 14:18
elea 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

das problem wegem september kenni..di schönste blueme gehts halt scho em früehlig... ond em internet hani bes jez no nie e schlaui site gfonde womer e öbersicht het wenn weli blueme akuell esch!

25.03.13 14:26
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

jo ich ebe au ned, weiss nur dass im September glaub Hortensie unter anderem au wörde blühe und ebe Rose gehts glaub fast s ganze Johr.

25.03.13 14:47
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Ha mir au nochli Gedanke gmacht wägem Chleid fürs Zivile, wörd halt scho gärn öpis wysses alegge. Hät eis im Internet gseh woni no cool finde aber getrau mi ned zbstelle .Immerhin wärs eis wo mi GG ned als Tischdeckeli vonere Oma bezeichnet het .

Und die Sticker weti bstelle, finde das geht eifach no cooli Föteli . Ha dänkt chönt mim GG sini Sticker zäme mit emene Liebesbrief anelegge am letschte Obe vor de Hochzyyt .

Datei-Anhänge
Brautkleid zivile Trauung.jpg Brautkleid zivile Trauung.jpg (70x)

Mime-Type: image/jpeg, 37 kB

Sticker Schuhe Braut.jpg Sticker Schuhe Braut.jpg (52x)

Mime-Type: image/jpeg, 43 kB

Sticker Schuhe GG.jpg Sticker Schuhe GG.jpg (46x)

Mime-Type: image/jpeg, 66 kB

25.03.13 16:00
chickpea 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Hoi Eve, wenns mit em Wetter so witergoht blüie d' Pfingstrose denn sovieso erscht im Herbscht!

Nei im Ernscht, ich würd glaub eifach mol ine Bluemelade go mit dem Bild und froge was es im September in dem Stil git. Für dr Garte gits so alti englischi Rose wo nämlich so ählich usgsehn wie Pfingstrose, ha so öbbis abr no nie imene Bluemegschäft gseh. Drum würd ich eifach mol froge.

Die Schue Stickr find i super, hätt ich au gern gha. Und d Blueme Deko gfallt mir au sehr guet, finde das halt immer no schöner als grosses Gebaschtel. Dr Chefig für d Charte isch au sehr schön!

26.03.13 07:42
Eve777 

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Hei chickpea haha jo sägs ned, wenn de Winter no lang anehebt denn chunts am Schluss wörkli no so use .

Danke füre Tipp wäge de Rose, gange wörkli mol mit dem Föteli verbii und luege mol was sie dezue meine was so machbar wär. Wägem Chefig muesi jetzt nochli umeluege wie ich de am beste chönt chli festlicher gstalte, wets ebe ned so mega kitschig ha am Schluss aber irgendwie ganz ohni öpis dunkt er mi zu "nackt", hmm gang mol chli go google glaub .

 1 .. 5 6 7 8 9 .. 20 .. 31
Langzyytwätterprognose   Übernachtigsmöglichkeite   richtig   Hochzyytsvorbereitige   Zuletzt   Zwüscheverpflegigsböxli   Rosmarin-Zitronen-Salz   eigentli   bstelle   Powerpoint-Präsentation   schööööööööööööööööööööööönnn   wunderschöööööööööööööööööööööööööön   Hochzyyt   bearbeitet   Hochzeitsvorbereitungen   seerose   irgendwie   überhaupt   Schlächtwättervariante   bstellt