| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
D Lus lüslet i Richtig Ehe.....
 1 .. 4 5 6 7 8
24.08.13 20:54
elea 

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

liebi lus i ha din brecht grad regelrecht verschlonge!!!! i mags der vo herze gönne dassdu sone wonderschöne tag gha hesch! ond natürli gratulieri der ond dim maa zor hochzit! i wönsche euch alles liebi ond gueti!
danke vell vell mol för din tolle brecht! (setsch grad es buech schribe vo dim hochzits tag )
gnüss d zit as frösch vermählti!!!
nomol alles gueti vo mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25.08.13 09:16
sonne13 

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Lus, danke för dä ergriffendi bricht!!!! ech freu mi soooo för dich, dass ehr euche perfekti tag hend dörfe erläbe!!!! Härzliche glückwunsch euch beide und alles liebi!!!!!!

25.08.13 10:22
anyany 

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Hey Lus,
Merci för dine schöni Brecht! Ech ha grad müesse es paar Trändli verdröcke.
Schön, dass ders so hend chönne gniesse! Ech gratuliere öich no ganz härzlech ond wönsche öich eifach nome s beschte!

25.08.13 13:48
LucyLu 
Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

WOW Lus, das tönt ja nacheme hammer Tag. DAnke viiel mal für de schöni Bricht. Ha grad Hüehnerhut becho! Und das mitem Huusschlüssel isch ja meeega lustig, das de glich im Briefchaste gsi isch hahaha...

Ich wünsche Dir und dim Maa alles liebi und gueti! Gnüss das unbeschriebliche Gfühl nachli! Wünsch Euch alles Glück vo dere Welt.

25.08.13 13:52
Lus

nicht registriert

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liebi Froue, die erschte Föteli si da......

Datei-Anhänge
Föteli Hochzeit.png Föteli Hochzeit.png (170x)

Mime-Type: image/png, 31 kB

Föteli Hochzeit 2.png Föteli Hochzeit 2.png (118x)

Mime-Type: image/png, 37 kB

Föteli Hochzeit 3.png Föteli Hochzeit 3.png (101x)

Mime-Type: image/png, 37 kB

Föteli Hochzeit 4.png Föteli Hochzeit 4.png (89x)

Mime-Type: image/png, 35 kB

25.08.13 13:55
daenu16 

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

So schöööön. Danke vielmooool für de tolli Bricht!!! Er macht soooo viel Vorfreud uf da wo bald uf mich zuechunnt!
So wies tönt isches würkli e Traumhochziit gsi. Di chline Panne ghöred eifach dezue und sind zum lese natürlich uh luschtig gsi.
Das werdeder sicher no laaaaang und immer wieder müese verzelle

I gratulier eu ganz herzlich!

25.08.13 19:03
sonne13 

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

wow lus, was für es traumpaar! gaaaanz tolli bildli!!!!!!!!!! nor dini oberarm enttüsched mi, do hani scho chli meh erwartet, do hesch chli z vöu versproche (sorry, ech hoffe du weisch wie echs mein !!!)
eifach wunderbar, jetzt freu mi wirkli no meh uf euse tag! ha grad vorhär weder a dech und dine rotschlag dänkt: be am baschtle gsii und ha überleid, wasi de mache wenn eis vo dene härzli woni aakläbt ha abgheit. de besch wirkli du mer in sinn cho und ech ha dänkt: sch... drauf, das isch jo gar ned wichtig, de isch mir das wurscht, ich wott eifach de tag gniesse und mi ned vo chliinigkeite loh ablänke!

26.08.13 07:57
Canoa 

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Härzlechi Gratulation liebi Lus...
Danke för dine wonderschöni Brecht ond Föteli! Hesch super usgseh...

26.08.13 08:21
Eve777 

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Liebi Luuus ou wie hani mi uf di Bricht gfreut, wow euche Tag tönt eifach nume hammer schön und ich freu mi soooo für dich das alles so guet gloffe esch und dir sone schöni Hochzyyt händ döfe ha ! Wünsche euch vo Härze alles alles Gueti und dass das schöne Gfühl no laaaaaaaaang ahaltet !! D Föteli sind au uuuuu schööön, dir sind ächt es schöns Paar .

26.08.13 08:57
Nemo 

Re: D Lus lüslet i Richtig Ehe.....

Hey Luuuuuuus!!!!

Alles alles liebi und nume s'besti zu dim hochziit!!! das tönt nachemene wunderschöne tag!! föteli sind toll, ihr händ super usgshe!!

 1 .. 4 5 6 7 8
unbeschriebliche   briefchaschte   wunderschön   Heilsarmee-Karabiner   kartoffelgratin   Iladige   cooooooooooooooooool   wunderschöne   Richtig   mini-faux-pässli   natürlech   erdbeerquarktorte   gegensprechanlage   melonenkaltschale   Trouzüge   früsch-verhüratet   Erstundlecherwis   Super-Truper-Tröpfli   Musiggsellschaft   ehevorbereitigsgspräch