| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)
 1 2 3 4 5 .. 8
13.02.13 12:19
zibesa

nicht registriert

Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Hoi zäme

ich han denkt ich starte da mal es thema über mini bevorstehendi hochzig wo am 13.7.13 stattfinde wird. wenn ich mich mit euch vergliche wirds es riesigs improvisierts fäscht.. ich also mier, hend ois überhaupt noni vil gedanke gmacht über alles...

und irgendwie schribi mier d idee gar nie uf aber ich han ez denkt mach das da den chönder mir au grad säge obs vilich nöd so de hit isch =)

bis jetzt gsehts eso us:

d lüt werded alli im dorf wo mer nacher fiired here bstellt das det chönd parkiere. den hemmer denkt nemed mer es normals postauto für die strecki is nächste dorf wo mer chirchlich hüratet. mit me bus isch das öpe 15min entfernt.

s programm vu de chile überlömmer am pfarrer. de macht das scho richtig und ich han sehr grosses vertraue i ihn. mier hend ide chile nur musik ab bändli. aber über die hemmer eus noni gross gedanke gmacht. was singet ihr ide chile??? den hemmer de ringtusch.. ich weiss nöd öb mier da was wänd säge... wens so isch wie am zivile schaff ichs eh nüm was z säge weli so am flenne bin :D

im ahschluss hemmer den d taufi vo eusem chline.... det hani mer schochi meh gedanke gmacht voralem was d lied uswahl ahgaht... ich han als überraschig denkt ich lerne es lied uf de gitarre.. cha ja nöd so schwer si... haha und sing das lied für de chli... ich singes jetzt scho die ganz ziit im vor und den zablets i mim buch wie wild. die gröscht hemmschwelle isch afach, das ich überhaupt nöd cha singe. bilde mir aber ih wenis die nögschte 5 monet jede tag vil singe wirds scho klappe :D

das ischs lied:

den hani no es anders lied wo ich gern möcht fürd taufi: die eifach version chani uf de gitarre.. :D

den no das: obwohl ich sehr schlechti erinnerige a das lied ha.. das hemmer afach würki immer im religionsunterricht müese singe :D

und den hani no das, das weti unbedingt:

aber ebe für eusi trauig hani keeeei anig...

so das hani mal bis jetzt über s wiitere muesi mer no gedanke mache-- was meined er?

13.02.13 13:22
elea 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

improvisiert oder ned! es tönt toll :)
fendes wonderschön dass du för dis chend öpis wetsch sege! ond wenni anere hochzit/taufi wer ond das s mami vom chend wörd mache weri so grüehrt dass mers egal wer ob i chrom ond schief sengt! sesch e wonderschönni geschte!
wegem öpis sege bide reng öbergab. i ha au angst dassi ned weiss was sege dorom dömmer das vorher metem pfarrer bespreche was mer wend sege ond er seits de vor ond mer mönd nor nocheplappere :)

15.02.13 09:23
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Soo =)

Also ich han gester min herr über mini neui idee ufklärt zum thema trinkgläser während em ässe... und ich find es passt super zum motto... schlussendli chönd d gäst den selber entscheide obses wend mitneh oder nöd... die wos nöd wänd müends au nöd :D





us de abgschnitte oberteil han ich denkt mach ich ide mitti vum tisch e deko mit schieferplatte und den so i dem stiil:



15.02.13 09:39
FringillaVigo 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Das isch e mega cooli Idee mit de Fläschene! De machsch das sälber?

15.02.13 09:42
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

jaaa selber mache =)

15.02.13 10:30
Kate82 
Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

mit was schnidsch de die, dass d Kante nid scharf isch? Findi mega cool! und mit schöne grüene Gläser ufem Tisch, hesch scho die halb Deko...

15.02.13 10:35
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

es git extra so en fläsche schnider den musch nacher no schlife mit 3 verschidne stärchene und den ischs guet =) ich han ez de fläsche schniider bstellt und mitere wiihandlig abgmacht, das sie mier d fläsche ufd site tüend..

15.02.13 10:39
thomel

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Mega schöne Idee. Also ich als Gast würde grad die Gläser auch mitnehmen welche de anderen Gäste liegen lassen.

15.02.13 10:42
valey 

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

Zibesaaa volll cool das med de Fläsche med de kerze drundert!! Nonie gseh!! machsch die so?

boah würd glaubs so was nie selber herebringe hihihi

15.02.13 10:51
zibesa

nicht registriert

Re: Zibesas improvisierte Hochzeit (mit Taufe!)

es isch nöd schwirig! ich han mier ez aifach nois werkzüg bstellt well mini methode nöd so tauglich isch das öper drus trinkt ;)

es isch scho chi en arbetsufwand aber schlussendli ischs sehr individuell...

ich beschäftige mich scho lang mit upcycling und bin mer schwer am übrlege, ob ich wenn ich husfrau bi söll meh druf gah... allefalls kürs ahbüte und mini sache verkaufe söll...

zu eusem fäscht no: mer hend endschide das mer ines broki gönd go luege und döt gschirr chaufed... den chömmers chi zämewürfle den isch d deko fasch scho vu sich selber gmacht :D

 1 2 3 4 5 .. 8
wuuuuuunderschön   religionsunterricht   willkommensbowle   unbeschreiblich   Gastgschenk-Tassleni   Hochzeit   Mineralgetränke   Schwiegereltern   Tortenanschneiden   intercomestibles   [video]https   Feuerwehrauto   gastgeschenke   Getränkeservice   Flamingofliege   brichterstattig   trauversprechen   Zibesas   aperol-spritz-bowle   improvisierte