| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
elea`s wedding
 1 2 3 4 5 6 7
23.09.13 12:58
nisliker 

Re: elea`s wedding

wooow jetzt isches doch no schnell gange :) wünsch eu ganz schöni flitterwuche ;)

03.10.13 07:20
sonne13 

Re: elea`s wedding

oh elea, ha jetzt grad es par föteli vo euchere hochziit entdeckt schmelz... soooooooooo schön!!!!!!!!!!!!!!!!!

05.10.13 06:29
elea 

Re: elea`s wedding

Hallo sonne!
ja d föteli send en traum! Au s video wo de falko gmacht het! het nie em lebe denkt dass d bilder so wonderschön werdet! Ha grad müesse briegele wonis video gseh ha :)
bes nöchst zischtig semmer no ide fletterwoche ond gnüsses ond denn freui mi scho druf min bricht zschribe ond allne föteli z zeige!

07.10.13 09:39
valey 

Re: elea`s wedding

hey bella
wie laufed d flitterwoche? hoffe ehr gnüsseds mega!!!

ha eui fotis au entdeckt ;)
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
traumhaft emfall!! du hesch sooo bezaubernd usgseh!! d Frisur woow
s kleid wooow!!

und fotis send jaa soooo coool :D hehehe

*knuddel*

07.10.13 10:08
kleinefeder 

Re: elea`s wedding


Ich han kei fotis entdeckt...
Aber jetzt chunsch jo denn gli wider hei... denn zeigsch sicher...

07.10.13 11:47
toluwu

nicht registriert

Re: elea`s wedding

Hey, auf Deinen Bericht habe ich auch lange gewartet. Es freut mich sehr zu hören, dass ihr so einen schönen Tag auf dem Engelberg geniessen durftet! Die Bilder von Euch sind super schön! Ich wünsche Euch für Eure gemeinsame Zukunft alles, alles Gute!

Liebe Grüsse
toluwu

07.10.13 13:05
Emma13 

Re: elea`s wedding

Föteli? Woooooo?

Gnüssets ganz ganz fest elea und bis gli mit Bricht und Föteli :)

08.10.13 16:14
elea 

Re: elea`s wedding

Hallo zeme! be zrog us de flitis! :)
die wo wösse wer euse fotograf esch hend d föteli jo scho entdeckt (Foto heymans ;) det chöne der schomol es paar go aluege ond au es wonderschöns video woner gmacht het! ha tränli ide auge gha wonis zom erste mol gseh ha!
sooo... eusi fletterwoche send traumhaft gsi! zersch semmer jo 5täg en singapur gsi. en wörkli super tolli stadt und nacheten semmer of ko samui. traumhaft eschs gsi. hend es wahnsennig tolls hotel breicht und mer hends eus rechtig lo gute go lo, met schnorchle, massage, feinem ese und em jacuzzi! :) so höt am morge semmer zrog cho usem paradis ond jez werdi me grad mol a min hochzits brecht mache för euch! i ha so sgfüehl er werd u lang! hoffe i langwile euch de ned met mim reese roman!
au weni bez wehmüetig be dassd ferie dore send, freui mi natürli euch zbrichte und au zghöre wies euch so goht!!!

08.10.13 16:43
Canoa 

Re: elea`s wedding

Welcome back liebi Elea...

ech ha jo schot Ehr gha t Föteli döffe azulege ond du weisch jo dassi total begeischteret be...
hey so guet dass euchi Flittis super gseh send ond erholsam etc.

Schiesslos met dim Brecht!!!! =) Also meine das so, wäge de Längi...ned wägem Tempo! =)

08.10.13 16:56
Emma13 

Re: elea`s wedding

Hoooi liebi elea, schön wieder vo dir z'lese :)

Freut mich sehr das ihr traumhaft schöni Flittis gah hend, bin natürli grad go d Föteli aluege und ihr gsehnd sooo glücklich und zfriede us, eifach herrlich! Und ihr hend GRÜENI Öpfel gfunde, yessss

Freumi scho riesig uf din Bricht, du weisch, mir wend jedes chlinste Detail wüsse

 1 2 3 4 5 6 7
fotograf   flitterwoche   Wünsche   schwiegereltere   fletterwoche   traumhaft   natürli   meeeeeeeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   perfekt   WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW   fleischblättli   onglaublechsglöck   Hochzytsnachwehä   wedding   gwartet   jöööööööööööööööö   hochzitspickel   Forschungsprojekt   standesbeamtin   bruutpaarschooting