| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21
21.11.12 10:08
dia

nicht registriert

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Hey blumenfee, schön vo dir z höre!!
Das freut mi, dass es dim kleine guet goht und er sich super entwicklet! Es isch scho es gschänk, wenn eim si kind a lacht! Ich wünsch euch witterhin vill gsundheit und tolli witterentwicklig!
Bi mir gohts no 4.5 wuche und bi so uf mini klei gspannt...

Lg, dia

21.11.12 10:16
Blumenfee 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Hoi Dia!

Merci viil mal

Wow, fasch äs Wiehnachtsgschänkli füehlsch di aber no wohl mit dim Chugelibuuch?



****www.natur-pur-shop.ch****

21.11.12 10:19
dia

nicht registriert

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Jo, et isch dr 24.12!!

Es goht mir guet, schaff sit dere wuche nüme, do ich so wasser in de bei und händ ha. Und do ich e stehende bruef han, isch es au mit 50% nüm gange!
Ich ha zum glück nid soooo e grosse buch, die klei isch au eher im untere bereich vom gwicht, trotz ss diabetes wo ich leider han! Aber näbst dene brästeli gohts mir super und ha e tolli ss ka...

21.11.12 10:30
Blumenfee 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Ou seich, ha o ä SS-Diabetes gha ab dr 20 Wuche hani müesse Insulin sprütze .... ha trotzdäm ä riise Brummer übercho 4870g 55cm u 38 cm KU aber spontan gebore

Hmm s'het ja no chli zyt um zueznäh u schüsch machts äs de wes uf dr Wält isch :-) usserdäm sis di Massige mängisch so ungnau (bi üs heisi äs ganzes kilo verschetzt!! trotz em nöie super grät!


****www.natur-pur-shop.ch****

22.11.12 12:00
Mery88 
Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Hallo Blumenfee

Woooooow dein Shop ist der Hammer!! habe soooooo viel tolle Sächeli gesehen..schade
sowas hätte ich gerne als Gastgeschenke gehabt..nun halt mal als Geburtstagsgeschenk oder so...

Liebe Grüsse
Mery

23.11.12 10:18
Blumenfee 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Hey Mery

Lieben Lieben Dank für dein Feedback das freud mich aber sehr!!

Habe heute gerade die Redaktion angefragt ob ich hier werbung machen darf..... Leider darf ich nicht! Kann es ja auch verstehen aber 290.- hier zu bezahlen ist mir einfach zu viel! Gerade jetz wo ich noch am Anfang stehe :-( naja vielleicht zu einem späteren Zeitpunkt

Hätte es gerne als Give aways Angeboten, dachte auch es sei mal was anderes.... hätte tausend ideen...

Hihi

Liebs Grüessli Bluemefee

23.11.12 14:55
Schlumpf79 

Re: Blumenfee's Hochzeitsvorbereitungen

Liebi Bluemefee

Und wie gahts dier? Hesch dr Schock einigermasse überwunde?

Gratuliere zum OnlineShop. Eifach genial wie du das machsch!!

Schön, dasses üchem Schatz eso guet gaht, freu mi riesig das zlese!!!

 1 .. 10 .. 17 18 19 20 21
richtig   natürlich   Blumenfee   eigentlich   Vorstellungsvermögen   einfach   Bluemefee   wunderschöne   Bericht   September   Ehevorbereitungsverfahren   wunderschön   Grüessli   wirklich   Hochzeitsvorbereitungen   Wünsche   Trauung   Familie   wunder-wunder-wunderschön   Schokoladen-Erdbeeren