| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Any's Hochzeitstraum
 1 2 3 4 5 6
30.05.13 21:45
elea 

Re: Any's Hochzeitstraum

stemme de valey absolut zue... wenn denn sorbet! normali rahmglace hanis gfüehl wer too much!
aber soscht töntsmenu super fein! zomglöck hani grad gesse soscht müssti jez grad i euches restaurant fahre ond dass alles bstelle ond esse

31.05.13 10:03
apple-pie 

Re: Any's Hochzeitstraum

Schön das du nun auch dein HZ thread hast. Werde ihn gespannt verfolgen! Alle eure Basteleien gefallen mir sehr gut! Bin echt begeistert? Das Menü hört sich lecker an, an deiner HZ wäre ich gern Gast!

03.06.13 11:03
Sue87 

Re: Any's Hochzeitstraum

gseht super us!! mir gfalle öii Ringe enorm guet

03.06.13 13:36
anyany 

Re: Any's Hochzeitstraum

Oh, dankeschön för die liebe Röckmäudige!
Werde luege, dassi öich "up-to-date" haute. Momentan hani aber eifach grad chli e Phase, woni ned vöu förs HZ ztue ha, bzw ou gar ned mag öppis z mache... Aber chond de schoweder.

Hmm.. Jo, stemmt, vellecht wärs e chli vöu met Glace, aber Sorbet wär doch e gueti Variante... Selli de ächt eifach e Chogele Sorbet lo uswähle oder eifach för aui s gliiche lo serviere? Ech be mer emmer so onsecher be so Sache.

06.06.13 10:43
anyany 

Re: Any's Hochzeitstraum

Sooo, ech be weder mou chli am Baschtle. Ha mer för mi Schatz e bsonderi Öberraschig aus Gschänkli of s Hochsig öberleit.

Ech ha es Albom gnoh ond due jede Schrett, womer för s Hochsig gmacht hend dokumentiere ond bsonders gstalte. Auso zom Biispöu de Rengchouf, d Chleideruswahl, jeenschti Träffe, Bluemeuswahl, Wii-Degustation ond so wiiter, eifach dass mer en Erennerig a die ganzi Vorbereitigszyt hend.

06.06.13 10:44
valey 

Re: Any's Hochzeitstraum

anyyy cooool :))) beni au dra a somene album med de vorbereite :) werd mega cool
und isch en mega schöni errinnerig :D

10.06.13 10:42
apple-pie 

Re: Any's Hochzeitstraum

Super Idee? So ein Buch habe ich, darin wird auch alles gesammelt, wie z.b. Die zugriffest zum Probeessen, oder Fotos u.s.w.

13.06.13 18:52
anyany 

Re: Any's Hochzeitstraum

@ valey & apple
Toll, dachte schon, dass ich nicht die einzige bin! Ist ja auch wirklich ein tolles Andenken an die schöne Vorbereitungszeit!
Ich finde diese Zeit einfach wunderbar, man kann so vieles probieren, herumschauen, basteln, kaufen (achtung, suchtgefahr!), besprechen,...etc.

@ me
Ha mou es Böud vom Bluemeboge gsuecht, wieni mer ne öppe vorstelle. Leider keis, wo dem gnau entsprecht, aber eis wo chli i die rechtig goht. Dä chonnt de z vorderscht ide Chele äne ond werd ebbe so rechtig schön herbstlech.

Datei-Anhänge
bogen.jpg bogen.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 92 kB

14.06.13 08:23
anyany 

Re: Any's Hochzeitstraum

Nomou wäg de Blueme
Of d Tesch chöme wie gseit d Cherze lüüchter ond de es herbschlechs Gsteck rondome. :-)) Wöu de Teschblock e chli länger aus breit esch, chond lenggs ond rächts vom Gsteck no e Chörbs, met Röseli drenne ofe Tesch. Ähnlech wie ofm Böud, aber met organge, rot ond wiis.



PS: Bitte verzeihed mer die doubleposts, aber ech fendes guet, wenn aues chli a eim Ort z fende esch.

Datei-Anhänge
kerzenständer.jpg kerzenständer.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 14 kB

IMG_9441.jpg IMG_9441.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 37 kB

14.06.13 08:26
valey 

Re: Any's Hochzeitstraum

woooooooow :D :D

 1 2 3 4 5 6
Hochzeitstraum   Vorbereitungszeit   hochzeitskleideronline   Banane-Curry-Suppe   Gaschtgschänkli   Einladungskarten   Hochzeitsvorbereitungen   Vorbereitigszyt   unvergässlichi   Mini-Frühlingsrolle   Kürbissuppe   Jonggselleabsched   Fasnachtskleider   Schweinsfiletroulade   Generatione-Problem   folgendermassen   Bananen-Curry-Suppe   euchneliebschte   Wii-Degustation   Kartoffelgratin