| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Angita's grosse Schritte
 1 2 3
16.07.13 07:04
apple-pie 

Re: Angita's grosse Schritte

Soooo ein schöner Bericht, es freut mich, das ihr euren Tag genießen konntet!
Die Bilder sind Solo schön, besonders der Kuss! Du warst eine richtig schöne Braut und der Anzug von deinem GG find ich klasse!
Ich wünsche euch beiden alles Gute für die Zukunft!

16.07.13 07:22
fami 

Re: Angita's grosse Schritte

Dein Bericht ist wunderschön! Herzlichen Glückwunsch und alles Gute! Vielen Dank für die schönen Bilder!

16.07.13 07:31
valey 

Re: Angita's grosse Schritte

angitaaa danke für de wunderschöni bricht :) tönt echt nachemene super tag!!!
herzliche glückwünsch nomol ganz herzlich!!!

und danke au fürd fotis... soooo schööön
wooow d Chile isch au en traum

:D

16.07.13 07:43
Sue87 

Re: Angita's grosse Schritte

I gratuliere vo Herze!!!

Merci vielmal für de wunderschöni Bricht, hätti auso no lang möge läse

16.07.13 10:58
Proeschu 

Re: Angita's grosse Schritte

@Angita

Danke vellmol för's Teile vo oiem Hochzig! Wonderschön lest sich das!! Ond sAuto esch de HAMMER!!!

Alles Gueti of oiem Läbenswäg als Ehepaar!

19.07.13 09:21
LucyLu 
Re: Angita's grosse Schritte

Hoi Angita

Ha din bricht erst jetzt entdeckt. Danke viel mal, han en grad verschlunge! Tönt au bi Dir nacheme Hammer Tag und es freut mich händs ihrs au so chöne gnüsse! Tönt würkli nacheme tolle Fest!

Danke au für die wunderschöne Föteli! s'Auto isch würkli meeeega und de Kuss sooo romantisch

wünsch oi alles alles gueti und nume s'beste! Gnüssets!

Liebi Grüessli

Zuletzt bearbeitet am 19.07.13 09:22

24.07.13 11:57
Angita 
Re: Angita's grosse Schritte

Hallo mitenand!

Beste Dank für die liebe Glückwünsch! Freut mi dass dä Bricht gfallt! jo s auto isch würkli dä hammer gsi!

bi leider nö so dezue cho zum cho go lese, will bim schaffe no viel gloffe isch! aber ezt isch gad chli ruhiger :-)

mir wartet no ufd Fotene vode Fotografin und es isch eigentlich au scho alles zahlt wa no gsi isch (Resti, Apero, Sängerin ide Chile, Torte, es fählt nur no dä Chauffeur und de reste vode Fotografin, seb erst wenn mir alli fotene händ) ...

und es isch scho schön verhürotet zsi!

 1 2 3
Glückwünsch   Hochzeitskleid   Schlafzimmertür   Selbergemachte   frischgebackenes   Zivilstandsbeamtin   Manicurtenfingernägel   Namensanstecker   Himmelslaternen   verabschiedeten   Schritte   Powerpointpräsentation   Kollegenpärchen   Schoko-Birnen-Kuchen   Orange-Schwarzen   Tom-Mozz-Spiessli   Freitagnachmittag   Arbeitskollegin   Zivilstandsamt   benochrichtigung