| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 76 .. 149 150 151 152 153 .. 224 .. 295
27.06.12 22:15
planlos 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@schlumpf: oh das freut mich für euch! wenn die geburt etwas harzig war, könnten sich die krämpfe eventuell durch osteopathie oder cranio sacral therapie bessern - meiner älteren tochter hat es gut getan.

weiterhin alles gute und geniesst es in vollen zügen!

lg s

28.06.12 07:33
Schlumpf79 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@planlos: oh danke vielmal füre Tip, so öppis hemer üs au scho mal überleid! Muess mal dHebamme frage ob sie e gueti Adresse het!

LG

17.07.12 20:10
Bribra 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

ggg - also Honeymoonschwangere? Grins! Naja das hab ich ja noch vor mir, aber ist schön da mit zu schmökern!

23.07.12 09:52
cosmologia 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Schlumpf: au vo mir en sehr verspätete herzliche Glückwunsch!! Wie gohts eu denn? Scho besser mit de Kollike?

Erwartet do no öber oder giit Neuigkeite?

us: mini Chli isch ez au scho 6.5 Mönet alt! DZiit vergoht wie im Flug. Ei Wuche nach de andere flüügt vrbii und immer goht öbis Neus :). Sie chan aber au müehsam sii ;)...

Ich wünsche allne en schöne Summer, gnüsseds!
GLG

23.07.12 10:15
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@cosmologia

Jöö, scho soo gross! Krass, hesch doch erst grad gseit, dassd schwanger besch
Dass sie mängisch astränged esch, chani scho no verstoh... aber ich hoffe, sie esch meistens gaaaanz en liebi metem Mami

@öppis in eigener Sach:
be jo emmer fliessig am nähe ond "lisme" för Baby's ond Chlichend. Wenn öpper Interesse hed (för eim sälber oder au zom verschänke) denn gönd doch go luege of kuschelwaren.ch

23.07.12 11:33
dia

nicht registriert

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hmmm mini Neuigkeit isch, dass es wahrschienlich es Maitli git. Bi am Fritig bi dr FA gsi, aber sie hets nonig 100% bestätigt!
Juhuuuu, alles wird PINK!!!!
Mim GG grauts scho..

Lg, dia

23.07.12 11:43
saerli 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Haha Dia

Ich hoffe ich bechume den au mal es Meitli. Aber am liebste vo jedem eis

Mer nämeds wies chonnt, wichitg esch, dass sie gsund send. dLiebi esch sowieso do :)

23.07.12 11:43
Proeschu 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia

Hihi, ich ha jo för dich ghofft, dass du es gsonds Meitli öberchonnsch, well bimene Bueb hättis MER graut vor dinere Kleiderwahl

23.07.12 12:25
sheilyn 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@dia
gratuliere provisorisch zom meitli! naja bis zor gebort eschs sowiso nie 100%!!!

ohje pink! doh wörds mer au graue!
ech OND gg stöhnd uf violett.

@me
üs gohts supi. gester esch t milena au scho 4,5 mönet alt gsi.. wahnsenn, sie esch scho so es grosses meitli... ond das esch werkli eso! lol sie ghört zo de obere 10% grösche ond schwerschte meitli. also 10% send no grösser ond no schwärer als sie. mer send jo au scho langsam aber secher bi chleidergrössi 74 ahcho!

mer send noh wie vor verliebt i sie. sie esch so es tolls liebs meitli. hach i wörd gärn no 20 milena's ha!


wo send t signature hiii?????

Zuletzt bearbeitet am 23.07.12 12:25

23.07.12 13:08
jusi 

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

dia:
Juhuuuu, alles wird PINK!!!!

hahaha, so geil... gseh scho öiches chinderzimmer vor mr

proeschu: soooo härzigi sachä, mega!

Zuletzt bearbeitet am 23.07.12 13:11

 1 .. 76 .. 149 150 151 152 153 .. 224 .. 295
eigentlich   vielleicht   einfach   richtig   irgendwie   Erfahrungen   wünsche   arbeiten   wirklich   natürlich   Schwangere   Ehefrauen   bereits   Schwangerschaft   gratuliere   Sheilyn   gratulation   familie   schwanger   schnell