| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Budget bei ca. 150 geladenen Gästen
  •  
Bewertung abgeben
 1 2 3 4
12.04.10 10:12
Gioia25 

Re: Budget bei ca. 150 geladenen Gästen

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

die stuhlhulsen und kerzenständer mieten wir im deütschen Laufenburg das ist 5min von Laufenburg schweiz entfernt, wir wohnen eben geraden 20min von dort entfernt. Das ist mein vorteil.
bei www.look-at-design.de

Grüessli

12.04.10 10:12
Carmile 

Re: Budget bei ca. 150 geladenen Gästen

hey gioia

für günstigi ferie und trotzdem super hotels chan dr no thailand empfehle ;-) mer zahlet für 3.5 wuche super ferie 6400 chf fürd flüt und hotels mit FS, teils sogar no mit ere suite. Fiji zahlsch halt viel me wie für de flug. i han für mini eltre europa ferie usegsuecht, aber bin au bi zypern, kanare etc. schnell mol uf üse betrag cho, aber für weniger lang.

wenn er eures kind wend mitneh, denn weissi aber halt nöd wie geeignet thailand isch, abgseh dävo dass es natürli immer au gschmacksach isch wo mer ane wött. und asie isch au nöd jedermanns sach. han nur denkt i sägs dr mol, villicht wär das jo was für eu :-) bi üs isch ebe au so gsi, dass mer gseit hend..dflittis mönd "günstig" werde, will de rest scho so tür cho isch. trotzdem hend mer e bestimmti vorstellig vo de stränd und hotels gha ;-)


12.04.10 13:39
cosa87 

Re: Budget bei ca. 150 geladenen Gästen

es isch echt spaned so Tipps vo eu zlese. Mich nimmt jetzt mol wunder wa die vom Catering hüt seit den hani mol en anhaltspunkt zum chli plane.
da mir immne Saal wend feste und nid imene Resti mueni recht viel Deko sache ha, mol luege obi öbbis schös und günstigs finde..
danke viel mol.

lg

23.04.10 14:45
dorina 

Re: Budget bei ca. 150 geladenen Gästen

Wir haben heute unserers Apero-Probeessen;-)

Werden heute kosten, unsere Wahl treffen und die Preise absprechen.
Hoffe, dass alles gut kommt und bin schon mega gespannnnnt!

Am nächsten Freitag folgt dann das Probeessen fürs Dinner.

Ein Budget haben wir in diesem Sinne nicht, wir lassen uns überraschen und wollen einfach was schönes haben.

Noch zur Aussage von Serena; 150 000 für die HZ wäre auch für mich eher zu viel. Wir haben uns bei der ganzen HZ keine Limiten gesetzt; Es soll schön, auf uns zugeschnitten und toll sein - aber alles im Rhamen der Vernunft.

Grüessli
dorina

23.04.10 14:54
cosa87 

Re: Budget bei ca. 150 geladenen Gästen

Hallo Zämmä

vor einigi Täg han ich jo mit dem Thema agfange. Mittlerwiele hani scho einigi Priese
Apero für 200 Gäst
Esse für 110 Gäst
mit Trinke, Torte und ganze Deko imene Saal zahlet mir 23000.-
ha mir eigentlich gwünscht das ich mit 30'000.- durechume aber da goht leider nöd..
hoffe aber glich no dasi am ein oder andere ort chli chan spare.
Wüssed ihr wa da für Köste sind bim Zivile?

23.04.10 15:07
Franziska

nicht registriert

Re: Budget bei ca. 150 geladenen Gästen

Serena, einige wie auch ich warten gespannt auf deine Antworten.......
Lg Franziska

26. Juni 2010

23.04.10 15:25
haexli75 

Re: Budget bei ca. 150 geladenen Gästen

@Franziska
geht mir auch so....

@cosa87
Chöschte vom Zivile hange e biz dermit zäme, öb dr zum Bispiel es speziells Traulokal wählet oder nid. Und je nach Kanton bruchet dr glaubs anderi Papier. Bi üs wär Trauuig, ohni speziells Lokal, mit de Papier cirka 250.- Auso nid würkli tüür, vergliche mit allem andere.
Aber sobald extern auso imene Schloss, im Zoo oder wo au immer wetsch hürate, wird's haut de grad sofort türer. Am beschte fragsch aber grad uf dim Zivilstandesamt nache.

Liebi Grüessli

** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **


23.04.10 15:31
dorina 

Re: Budget bei ca. 150 geladenen Gästen

Cosa;

Wir sind bei den ganzen Papieren etc bislang auf ca. 350.00 gekommen. Lassen uns im Schlossturm trauen, ob es extra kosten wird, weiss ich noch gar nicht;-)

- Teuer wird es bei mir erst wenn ich den Namen ändern sollte... Dann müssen alle CH Dokumente (Fahrausweis, Pass, ID) sowie alle ausländischen Pässe angepasst werden;-)

23.04.10 15:54
cosa87 

Re: Budget bei ca. 150 geladenen Gästen

Hallo Häxli und Hallo Dorina,

Viele Dank, so hani mol en anhaltspunkt :)
ich wett nüt speziells, im eigene Dorf eifach, für mich/üs zellt die Kirchlich hochziet.

jo da mitem Name isch au sone sach, mir wüssed nonid wele das mir nemet..
mol luege.

danke ufjedefall

@Serena, mich würs also au MEGA wunder neh

23.04.10 15:56
dorina 

Re: Budget bei ca. 150 geladenen Gästen

Cosa,

Sobald wir alles beisamen haben und der Termin mit Zivilstandamt durch ist - sage ich dir dann genau.

Was den Namen angeht - du sagt es, ich bin da so etwas von unentschieden und habe immer noch keine Ahnung, was ich tun soll.... ;-)

 1 2 3 4
flitterwochen   zahligsbereitschaft   dekoliebhaberei   schlussendlich   auseinandersetzt   Caterin-Service   Hochzeit   Apero-Probeessen   preisunterschiede   Zivilstandesamt   budget-braukleid   schreibgeschützt   Rollstuhlgängig   durchschnittsbudget   geladenen   preisvergleichen   meinetraumhochzeit   Restaurant-Essen   vorbereitungszeit   glücklicherweise