| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Budget, Sparvorschläge?
  •  
Bewertung abgeben
 1 2
25.08.13 22:18
Pricana 

Budget, Sparvorschläge?

Liebi Brüüt

Mir hürated nächst Jahr am 28.06.2014 und sind grad s Budget hin und her am dreihe. I eusne Verlobigsferie hemer eus das na alles eifacher vorgstellt und mit weniger Koste verbunde :). Jetzt womer d'Ufstellig gmacht hend und die erschte Offertene verschickt hend simer überem Budget und ich würd gern am eint oder andere Ort na öppis iispahre, weiss aber nöd gnau wo und wie. Es git Sache die simer extrem wichtig, wie z.B. mis Bruutkleid, d' Location oder de Fotograf. Bis jetzt gsehts so us bi eus:

Musik in der Kirche 900
Kirche 500
Brautkleid 2500
Apéro nach Kirche 2500
Hochzeitstorte 500
Abendessen 7500
Administrative Kosten (Gemeinde, Notar) 500
Einladungen 250
Transport Kirche zu Fest 1500
Dekoration ?
Blumen 600
Gastgeschenke 1000
Tischkarten ?
Musik am Abend 1800
Fotograf 1500
Anzug Bräutigam 400
Ehering 3000

So und jetzt wäri froh um eui Erfahrige, isch de Apéro z tüür grechnet mit öppe 20.- pro Person? Und wie sind eui Erfahrige mitem Trinke am Abig, was rechnet mer da pro Person? Mir werdet am Fest 45-50 Persone sii und am Apéro rechni mit 80-90 Persone. Mir hend leider im Kollegechreis keis Vitamin B mit Fotografe oder Floriste o.ä. :(. Wasi chan alleige mache und vorbereite machi natürlich, aber da hani nanig so viel Idee wieni das chan mache. Sind z.B. d Iiladigskarte würklich günstiger wennmers selber macht?

Danke viiiielmal im Vorus für eui Tipps und Tricks :-)!

Glg Pricana

25.08.13 23:29
autumn_bride 

Re: Budget, Sparvorschläge?

Liebi Pricana

Es git verschiedeni Pünkt wo mer cha chli öppis spare zum Biispil bim Transport Kirche zu Fest: Händ ihr eu vorgstellt zum en Car miete für die ganz Gsellschaft? Oder werum isch das so höch. Mir händ au es speziells Auto gmietet und sind für 3h bi 450.-
Dänn Gastgschänkli wetsch würkli 20.-/Person ich meine sÄsse und Trinke isch ja au na ev cha mer Namenschärtli mit Gastgschänkli verbinde... Ich ha bi mine Gastgschänkli öppe 5-8 Franke grächnet schlussändli bini uf ca 4 pro Gschänk cho well ich ha gad na viel Pärle chöne ufbruche wo ich na vo früäner gha ha.

Apero hani au mal mit 20.- pro Person grächnet inkl. Getränke aber ich gang am Mittwuch zum Beck go definitiv bstelle und cha der dänn meh säge. Eimal bini i es Resti gange mit ere gruppe und ha gseit mached für 15.-/person en guete Apero und isch genial gsi sie händ süppli gha verschiedeni Häppchen und doch rächt riichhaltig mega cool.

Azug Brütigam isch ev chli wännig, je nach däm was er für eine wett. Min GG hät ca 800 für sine zahlt (isch aber so eine wo au nachher wiedermal chasch alegge. Ev chömed na Schueh dezue für Ihn und Dich.

Musikalischi Fründe händer au kei? Det händ mir rächt gspart.

und bi de Chile chamer au spare, ich zahle zum biispil gar nüt da ich reformiert bi und im wohnort hürate. Aber das isch vo ort zu ort chli underschiedlich.

Hoffe ich ha dir chli chönne Hälfe...
Übrigens bi Mery's isch jetzt dänn Musterusverkauf das heisst uf Kleider vom 2013 wo im Lade gsi sind isch bis zu 70% Rabatt...

Lg

26.08.13 08:13
snet 
Re: Budget, Sparvorschläge?

Also ich habe schon geheiratet und kann dir einfach meine Erfahrungen weitergeben:

- Brautkleid: Hat mich inkl. Änderungen 570.- gekostet, da ich mein Traumkleid (welches ich im Laden schon anhatte) lustigerweise hier im Forum gefunden habe

- Musik: Also ich glaube da gibt es so eine Festseite (plandeinfest.ch oder irgendsowas), da kannst du eingeben was du suchst und wie hoch dein Budget ist. Vielleicht findest du dort noch etwas preiswerteres

- Torte: Da haben wir für 65 Personen CHF 450 bezahlt

- Abendessen: Hat uns CHF 8'300 gekostet für 60 Personen. Wir haben halt in einem Restaurant und nicht im Hotel gefeiert und somit war das 5-Gang Menü nur 60.- pro Nase. Mehr als die Hälfte der Rechnung haben aber die Getränke ausgemacht. Es wurden 26l Wein geköpft! Also doch fast einen halben Liter Wein pro Person.

- Apéro: Ich glaube beim Beck bist du da mit CHF 20 gut dabei. Aber wahrscheinlich wird die Infrastruktur wo der Apéro stattfindet auch noch etwas kosten oder nicht? Wir haben ca. CHF 35 pro Person bezahlt, weil wir in einem Hotel in der Altstadt gefeiert haben. Catering kam für uns auch in Frage, aber leider haben wir keinen Raum in der ganzen Stadt gefunden, an dem keine Konsumationspflicht herrschte.

- Anzug: Hast du noch Zeit und sowieso vor nach Asien zu verreisen? Dann lass den Anzug dort massschneidern. Mein Mann hat in Thailand den Smoking schneidern lassen und ca. CHF 200 bezahlt.

- Einladungskarten: Die Karten kommen selbst gemacht definitiv nicht günstiger. Wir haben die Einladungen von einem Polygrafen gestalten lassen (dafür 70.- bezahlt) und sie dann in Druck gegeben. Digitaldruck reicht da völlig. Und für alle Einladungskarten dann noch etwa 200 bezahlt. Bei den Dankeskarten haben wir es genau gleich gemacht!

- Gastgeschenke: Müssen eigentlich ja gar nicht sein oder? Falls du ja schon Dekorationen machst, kannst du den Gästen ja sagen, dass sie diese gerne am Ende vom Abend mit nach hause nehmen dürfen.

26.08.13 08:22
Snow_Floks 

Re: Budget, Sparvorschläge?

Saletti,
Mir händ zum biispil s'Apero nach de Chile vom Catering, aber ohni Personal, da nämemer kollege (gäbig sind au Vereine), dadurch spared mer öpe 1000.- will fürs Personal törfer meh MwSt. verechne.

Gsparet hämmer au bim Fotograf am Abig, mir händ nur am Namittag (Shooting, Chile, Apero) e professionelli Fotografin.

Bim Transport würdi au mal umefröge, ob ächt nöd per zuefall no öpert es alts Auto i de Garage hät. Bi ois hät en guete Fründ vo mim Papi es Oldsmobile wo er ois komplett als Hochziigsgschänk git.

Bi de Chile isches ganz underschidlich, wend im Kt. ZH wonsch und Reformiert bisch, chunsch alli ref.Chilene gratis über!(s'langet wenn ein Teil vom Paar ref. isch) Ansuschte chunts mega drufa, git ganz verschidnigs (mir händ vo 100.- bis 800.- ahglueget)

Für di kompletti Deko, inkl. Blueme han ich 1500.- berächnet, jedoch han ich e kollegin wo Florischtin isch, bi ire zali nur de ihchaufspriis und hansi defür as Fäscht ihglade.

Muesch mal chli luege was dis Umfäld so für Talent hät
Han zum biispil au no e Kollegin wo Becker/Konditer isch, si macht ois d'Hochziigsturte, rächt günschtig.

Im Härbscht gits i ganz fiilne Brutchleidergschäft % Aktione, das lont sich no oft.

Mir händ ois no d'Flitterwuche schänke la, uf oisere Homepage hämmer eifach pöschte druf wo ois d'Lüt chönd schänke, das git au no en guete Batze zämä.

greez

26.08.13 08:40
Chriesi 
Re: Budget, Sparvorschläge?

Hoi Pricana! Also au wenn dir s Chleid sehr wichtig isch ich glaub glich das du dete günstiger chunsch wenn du nöd speziell uf e türi Marke us bisch. Und als Typ lueg doch das zumene % Guetschii ander Hochziitsmess chunsch. Zum Biespiel vo Merys oder gahn in Konstanz go luege wegeme Hochziitschleid. S Brauthaus Konstanz hät wahnsinnig viel uswahl und würlich einiges günstiger wie i de Schwiiz. Evt. chasch au gad no anderi Sache in Konstanz bsorge wie de Azug für din Mah z.B. Und wege Iladige isch hald schwer was mer für persönlichi Vorstellige het, aber wenn mir den so wiit sind werdemer eusi Iladige, Namenschärtli, Menu... vo www.minted.com bstelle und für ca. 30 Iladige (bruchsch ja nöd 50 wenn 50 Lüt chömed sind ja au Familie zum Teil) würded mir für alli 3 Sache ca. 250-300 CHF zahle wasi voll in Ordnig find. Dete chasch übrigens au Biepsiel bstelle für 1 $ findi sehr günstig und chunsch gad no e Farbpallette und Papieruswahl mit über damit alles gsehsch wies den würklich uf Papier usgseht. Ich bin völlig begeistered gsi. Vorallem willi sonen "Mini-Book" welle han und so Sache sind da eifach echt viel ztür! Viel Spass bim organisiere... ;)

26.08.13 08:51
Larinya 
Re: Budget, Sparvorschläge?

hi
also wir sind in der endphase der planung. in 3 wochen ist es soweit.

Kirchenmusik: Fr. 900.- find ich aber enorm. da wird ja wohl kaum ne band spielen, oder? unsere abend-band kostet für den ganzen abend Fr. 1500.-. wir heiraten nicht kirchlich, haben aber eine sängerin im standesamt. die kostet gerade mal Fr. 100.- (ok, sie singt auch nur zwei lieder), aber Fr. 900.- find ich schon etwas viel.

Hochzeitstorte: Da rechnet man anscheinend mit ca. Fr. 6-8.- pro Person.

Einladungskarten: haben wir online bestellt, Fr. 200.- bezahlt. Denk daran, du musst nicht 60 Einladungen verschicken, wenn Du 60 geladene gäste hast. oft sind es ja pärchen oder gar familien ;-). Wollte sie erst auch selber gestalten. Aber ich bin eine absolute Null im basteln. für die deko-sachen habe ich jedoch mehrere bastelzentren aufgesucht und ich muss sagen, günstig ist das zeug nicht.

essen und trinken: unsere hochzeitsgesellschaft ist eine weintrinker-gesellschaft. es kommt halt darauf an, was für wein man anbietet. wir rechnen aber die getränke mit ca. fr. 150.- pro person. weil eine halbe flasche wein pro person wird bei uns wohl nicht reichen.

transport kirche: find ich auch sehr hoch gerechnet. wir wollten erst eine limo bestellen, welche uns fr. 450.- für 2 stunden gekostet hätte.

gastgeschenke: eindeutig zu hoch berechnet. es muss ja kein riesen-geschenk sein. schliesslich zahlt man den gästen bereits essen und trinken. wir haben fr. 3.- ausgegeben (unser thema herbst: haben mini-weinflaschen à fr. 1.80 pro flasche). die werden dann mit namen beschriftet, also namenskärtchen gleich inkl.

den rest find ich eigentlich ok.

27.08.13 22:42
Pricana 

Re: Budget, Sparvorschläge?

Halloo zäme

Wow ihr sind ja super, danke vielmal für eui Antworte !! Und sorry für mini spaht Antwort

Ich han s Budget jetzt namal apasst und es isch es bitzli schlänker, aber leider nöd soo viel. Aber da müemer wohl dure

Wasmer ez gstriche hend isch de Transport vode Chile zude Location, denn müend d Gäst halt mit de eigene Autos areise. Und d Gastgschenkli hani ez au abegno uf 5.- pro Person, da müemer eus denn eifach na iifalle lah wassmer mached, aber für das hemer na chli ziit.

Leider hemer würklich gar kei Fründe wo i dere Hiisicht talentiert wäred, kei Konditore, kei Musiker, kei Fotografe. Obwohl ich jetzt s Agebot vo eusere Fotografin na okey finde mit 1500.- für 10 Stund mit allem drum und dra.

Bide Chile womer hend welle müesstemer ebe 500.- zahle obwohls e reformierti isch und mir/ich au reformiert sind. Aber mer sind jetzt na am umeluege für e Alternativ-Chile, denn hettemer au wieder öppis gspahred.

Merci na vielmal für de Tipp mitem Usverkauf, da gahni sicher go drii luege!! Unds Brutmodehuus in Konstanz hani auna gseh im Internet, wird wohl mini erschti Alaufstell sii bide Kleid suechi.

Kilemusig hemer kei günstigeri gfunde wo eus gfalle hend, sind alli 800 oder meh gsi. Det gahni suscht au namal go google obs na was günstigers git.

Merci namal vielmal für eui viele Antworte und Tipps !!
Glg Pricana

01.09.13 23:49
Flora 
Re: Budget, Sparvorschläge?

Hallo Pricana

Wegen den Kosten bei der Kirche. Ich bin mir ja nicht sicher, ob dies bei katolisch und reformiert gleich ist, aber wir bezahlen für die Kirche nichts, da wir in unserer Kirchgemeinde heiraten. Das kann unter Umständen enorm viel ausmachen.

Für den Anzug beim Bräutigam würde ich etwas mehr einrechnen. Denn dieser kann schnell mal 900.- kosten.

Liebe Grüsse

Flora

09.09.13 21:45
Pricana 

Re: Budget, Sparvorschläge?

Hey Flora, danke für dini Antwort und sorry für mini lang Reaktion, hans gar nöd gseh gha

Die Kirche haben wir nun gewechselt, aber bei uns in der Gegend ist es leider in sehr vielen Kirchen so, dass man einen Betrag zahlen muss. Nun bezahlen wir "nur" noch CHF 150.00 für den Saal wegen dem Apéro aber unsere neue und schönere Kirche ist gratis

Den Betrag für den Anzug legte mein GG fest, er ist der festen Überzeugung er muss nicht mehr ausgeben, in Gedanken habe ich den Betrag schon höher festgesetzt aber er soll ruhig mal suchen

glg Pricana

10.09.13 09:01
Larinya 
Re: Budget, Sparvorschläge?

nichts ist unmöglich, pricana... mein gg hat einen kompletten anzug für Fr. 280.- gefunden und das in übergrösse. C&A zieht alli ah

es ist das erste und wohl das letzte mal, wo er einen anzug trägt. also warum mehr ausgeben ;-)

 1 2
weintrinker-gesellschaft   Schlussrechnung   Migros-Catering   riesen-geschenk   underschiedlich   Brutchleidergschäft   Mindestkonsumation   Gastgschänkli   Einladungskarten   Gastgeschenke   Sonderbestellungen   Konsumationspflicht   hochzeitsgesellschaft   mini-weinflaschen   Hochziigsgschänk   Hochziitschleid   Sparvorschläge   Alternativ-Chile   Hochzeitstorte   Musterusverkauf