| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeitskleider für füllerige Frauen
 1 2 3 4
06.01.12 14:22
saerli 

Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen

Super, würd mich freuen wenns klappt :)

Die Begleitung konnte auch nicht weiter helfen. Meine Mutter und die Trauzeugin haben beide gesehen, ihnen gefallen beide Kleider genau gleich wie mir. Es passen beide super zu mir. Das eine ist einfach frech und etwas gewagter und das andere (Raffaelli) ist einfach nur schön....

Darum erhoffe ich mir aus dem Treffen, dass da durch eure Inputs eine Entscheidung gefällt werden kann. Ich nehme dann Bilder mit.

So oft habe ich Bräute beraten und gedacht, nimm das oder das... das wäre doch noch viiiel schöner, nimm doch dieses... Und jetz wo ich selber in der Situation bin, gibt es keines von beiden, welches nur ein wenig besser ist als das andere.

06.01.12 14:31
stephansbride 

Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen

@venus81: doch würde das Kleid gerne sehen...
@sheilyn: wow das ist ne 48? Das hätt ich nicht gedacht. Du siehst wunderschön aus mit dem Kleid.
Also dann steht mein Enscheid fest, dass ich definitiv keines mieten werden. Wenn man wirklich für fast den gleichen Preis ein massgeschneidertes bekommt, wär ich ja blöd Ich wusste nicht, dass man schon in dieser Preisklasse solch tolle Kleider kriegt...

***verliebt 10.12.2005 - verlobt 09.07.2011 - heiraten 17./18.08.2012***

09.01.12 11:32
Tiinchen 

Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen

Ich habe mir die Überlegung mit dem Mieten auch gemacht. Aber eben, die Kosten sind etwa gleich... Ich habe meins dann bei Mery's "ab der Stange" gekauft und es wurde schon etwas teurer als gedacht... Trotzdem würde ich es wieder machen! Wenn man natürlich eine Schneiderin findet die einem DAS Kleid schneidert und dann auch noch zu einem moderaten Preis find ich das suuuupii!
Ich konnte mir nie vorstellen schön auszusehen in einem weissen Kleid...Ich trage nie Kleider und dann auch noch in weiss, meine Figur ist hald auch nicht wie aus dem Katalog
Aber seht her; irgendwie gings doch





<3 will mir eifach zämä ghöred <3 <3 10.9.11 <3

09.01.12 23:30
LilithAdams 

Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen

sheilyn:
@stephansbride
NICHT MIETEN!!!!
hihi ich wollte das zuerst lange selber! bis ich rausfand, dass sich das nicht lohnt!!!
es gibt massgeschneiderte kleider, wo man gleichviel bezahlt wie fürs mieten! oder minim mehr...

ich trage auch ne übergrösse. und hab mein kleid von hier:

www.budget-brautmode.ch (hat schon jemand erwähnt) wirklich super adresse! und die qualität und der preis find ich auch top!


ich in "grösse 48". bin unproportional,a lso war das mass schneidern bestens.
mein kleid wurde auch massgeschneidert und mit meinen wünschen! (hatte andere verzierung auf dem kleid, als ein beispielkleid, andere farbe und man kann andere träger an den kleider, oder ohne träger, mit farbe etc wünschen) ich war seehr zufrieden, für 850.- sowiso.
zudem hin wissen sie wie man dort kaschiert. hehehe um die tips war ich auch froh. :)



.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie!


wow, du gsehsch würklich supr uus ufem bild! das macht diräkt muet :) ich han biz bammel wägem chleid und hoffe das ich au fündig wird :)

<3 geküsst 23.3.2010 <3 gefragt 23.12.2011 <3 versprochen 23.6.2012 <3

10.01.12 06:52
sheilyn 

Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen

jo danke üch i han also im voruus au zemmli schess gha, au wie tiinchen seid:
es chleid? ech? wiiss???? i gseh jo us wie en elefant.
aber es hed mi also ned so schlemm donkt, wie ech mer das vorgstellt han. ^^
i glaub ah dem tag, gseht eh jedi frau bezaubernd us. :)

also nor muet fraue! :)
es ged för alles en kaschierig.
grosse buse= obe ome öpis "schlechts" ohni gross rüscheli etc.
grosses födli= imene A-cheid (a-rsch chleid? ) gseht mer das garned, es fallt denn sogar bezz schönner.
grosse buch= "rüscheli" am rechtige ort. also bim buch chli omegsäumled ehm wie heissts... ah jo raffige!
ond denn send die chleider no e so guet gstözt entweder met längs stäbli öber tallie, oder aber de broscht berich. das macht au vell us, i ben bide ahprob werkli erstuunt gsie, wie guet die chleider setzed ond t figur sech ahpasst.
ond i han denn au en grossi oberwiiti ond han nor rein psychologisch för mech en BH ahgleid , aber eigentli so wie's chleid gsie esch, hättis garkein bh brucht, so guet hed das ghebed!


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie!


Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 06:53

11.01.12 15:45
jasi86 

Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen

@ sheilyn... Wow... Min Schatz het gseit du gsehsch super us, und wenn i no chli abnehm gseh iden au so super us i mim chleid

( i ha aber grössi 40/42)



...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

11.01.12 15:49
nimbini 

Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen

also nur so zum säge, nur will e frau chli fülliger isch, heisst das nöd, dass nur schlichti a-linie-chleider in frag chömed! das han ich nämlich bi mir au dänkt, aber ich hett uf kein fall irgend es schlichts 08/15 chleid welle.... ich han bi de hochzyt öppe chleidergrössi 46 gha und han trotz allem es prinzessinne-chleid treit, d'corsage obe isch üppig bestickt und schulterfrei gsi, ab de hüfte isch s'chleid bauschig worde mit eme rock us tüll.... und ich han sogar no gfunde, das ganze hät mich schlank gmacht! ich wünschti mir, feschti fraue würded sich meh traue, au chli uffälligeri hochzytschleider aprobiere, die dinger mached nämlich würklich e gueti figur! wo ich amigs i de bruutläde umegschliche bin, hani anderi festi fraue gseh, wo immer total langwiligi chleider agha händ, wil sie sich nöd getraut händ, was anders zträge, mega schad!

lg nimbini

11.01.12 17:26
sheilyn 

Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen

@jasi
merci hoffe du bechonnsch die kilo's no wäg wo du der gsteckt hesch.
i han no 3kg zuegnoh vorem hochzit.

@nimbini
also i han de ned behauptet, dass nor A-liniechleider de föllige fraue guet chömed. nor dasi das klar stelle.
aber för mis tönder födle, esches suuuuuuper gsie, wörd sofort weder s gliche chleid wähle. i han aber A-linie chleider scho emmer am schönnschte gfonde, han met dene prinzässinnechleider nie öpis chönne ahfoh gschmacklech. ben froh send mer t A-chleider au so super gstande.

i fende das hed nüd met troue ztue. i han nie es buschigs welle, för mech esch das de blanki horror gsi. i han es möglechschts schlecht, ohni rüsche ond schnick schnack welle, metere schlechte onuffällige verzierig.

schlossäntli eschs jo wechtig, das mer das treiht wo eim gfallt ond dases glichzitig sauglatt usgseht.


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.
Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie!

18.02.16 16:29
Barbi88

nicht registriert

Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen

Ich bin auch ein wenig mollig habe mein Traumkleid bei brautperle0627763030 gefunden, sehr nette Beratung bei Brautmode Perle in Unterkulm/AG, sie hatte auch genügend Auswahl ich war ganz überrascht, wieviele Brautkleider ich probieren konnte di zu gingen!

23.02.16 21:58
Saxgirl1992 

Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen

Ich habe mein Brautkleid von Therwil BL "Brautmode Desiree":
Suuper tolle Beratung und Kleider für jedes Budget und Grösse

 1 2 3 4
Hochzeitskleider   Kleider   hellgraublaugrün   eintsprechenden   prinzessinne-chleid   massgeschneidert   prinzässinnechleider   Brautmodegeschäft   hochzytschleider   mieten-event-messe-hochzeit-brautkleid   massgeschneiderte   Cymbeline-Kleid   budget-brautmode   brautkleider-online   gedacht   a-linie-chleider   Stephansbride   massgeschneidertes   brautperle0627763030   füllerige