| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Würdi öich das gfalle?
 1 2 3 4
08.06.10 22:02
Blumenfee 

Re: Würdi öich das gfalle?

@Palchen tolle grüne Wiesen mit Bäumen hätten wir hier gaaaanz viele aber einfach nur wen es schön Wetter ist. Aber wir haben ja noch etwas Zeit uns das zu überlegen Habt ihr den einen ganz ''normalen'' Pfarrer oder muss man da einen freien Theologen haben?

@Doesli Merci!! Schön das dr mini Tischtüechli gfalle bi grad flissig am nähie mir hei üs jetz gäge d'Sieb ufem Tisch entschide, si wäre eifach z'chli füre 180 cm Tisch (rund) mir hei üs grossi glas Windliechtli kouft

http://www.ikea.com/ch/de/catalog/products/70109817

drumum machi ä grosse Chranz us Niele so wi dä ufem Föteli ev. mit Wicke, Lavendel, Brombeeri u Wald u Wiiseblueme (also scho chli Bluemiger als dä ufem Foto) dr Brutstruss möchti ganz ähnlech. D'Sieb wird aber ufem Büfee sis plätzli finde, da machi de äs gsteck dri mit de glichige Blueme wi ufem Tisch ....

Witer wirdi ufem Büfee wärde föteli (wosech üsi Fotografin fescht müeh wird gä =)) fo üs stah i däne Rahme

http://www.ikea.com/ch/de/catalog/products/90155276

o wird ä Struss mit Lavendel irgendwo si Platz finde i däre ''Vase''

http://www.ikea.com/ch/de/catalog/products/80148465

Härzli bini ou grad am Nähie sowie Stuehlchüssi (o i däm lila wiis Karo Stoff, lila mit wiise Tüpf, mit rosa rööseli) für di d'Grosi's. Wärde o am Feschtort (bi üs dahei) zwöi ''Schmuusiplätzli'' mache, also ä wiisi Techi ud d'Wise u dadrzue 4 oder 5 Chüssi (azüg wärde o sälber gnäit im gliche Stil) Ach am liebschte würdi eh alles sälber mache.

:-)

@tumi8 di Struus isch wunder wunder schön!! Absolut mi g'schmack!! Wi wirsches bi dim Hochzit mache, wirsch öper beuftrage ga Blueme z'pflücke oder machsch das eifach am Tag drvor?

lg Bluemefee






Datei-Anhänge
zj4gkfau.jpg zj4gkfau.jpg (40x)

Mime-Type: image/jpeg, 117 kB

9xovwn1g.jpg 9xovwn1g.jpg (29x)

Mime-Type: image/jpeg, 94 kB

08.06.10 22:13
elchalten 

Re: Würdi öich das gfalle?

@ tumi8: find ich eine super tolle idee!!!
klingt jetzt vielleicht voll komisch - aber auf diese idee waere ich jetzt beim besten willen nicht gekommen :-) hab mir das noch gar nie ueberlegt.
uebrigens: wann genau heiratet ihr? wuerd mich ziemlich interessieren *zwinker*

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11

08.06.10 22:25
tumi8 

Re: Würdi öich das gfalle?

@Blumenfee: GENIAL GENIAL GENIAL. Eure Fotografin kann sich freuen auf eine solche Augenweide ;o) auch die Weidenkränze mit den Heitti und Brombeeri-superschön... echt cool, dass es hier auch einige Gleichgesinnte im Forum hat
ich werde auch alles was ich kann selber machen!

@elchalten, danke für dein Mail, bin s grad am beantworten unser Fest ist am 11.6.11 *zwinker zurück*













Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*

08.06.10 22:36
Doesli 

Re: Würdi öich das gfalle?

wow, sieht super aus und kann ich mir sehr sehr gut vorstellen!!!
ein mords aufwand - er wird sich aber lohnen!

übrigens: ich habe mir überlegt statt Tischkärtli in kleine Töpfli verschiedene Kräuter zu pflanzen (ich hab eine ganze Kräutli-Zucht bei mir auf dem Balkon) und auf die Töpfli die Namen zu schreiben. Einfach, günstig und wirkungsvoll :-)

08.06.10 22:40
Carmile 

Re: Würdi öich das gfalle?

hey blumefee, absolut hammer schöni strüsslis und au de kranz, gfallt mer SEHR guet. sowas i dem stil het mer für üs au sehr guet chönne vorstelle und denn so mit windliechtli mit farbigem bast umwicklet als bändeli. würkli toll!

was mer däzue au guet chan vorstelle sind solchi namenstäfeli wie aghängt und mit so chline buchige configläslis wo ufghenkt sind amene baum und denn kerze drin. :-)


Datei-Anhänge
rustikale Namenskärtli.jpg rustikale Namenskärtli.jpg (8x)

Mime-Type: image/jpeg, 49 kB

09.06.10 08:06
ser 
Re: Würdi öich das gfalle?

Ja das finde ich sehr schön, natur pur, etwas rustikal, einfach und schlicht. Habe diese Idee auch schon mit Korkenzapfen gesehen.

09.06.10 09:43
Blumenfee 

Re: Würdi öich das gfalle?

@Carmille ja genau mir wärde üsi Böim mit Gonfigleser mit Cherzli schmücke, drzue no äs paar wiisi Bändeli. möchti ou wiisi Lampions ufhänke ''am Himmel'' (weis no nid ganu wini das söll umsetzte, u wini d'Seili cha befeschtige)

@Doesli supi idee mit de Chrütli!! Bi ou absolut ä Chrütlifan! A welli Chrütli hesch de dänkt?

Hie no äs paar Föteli fo mine Kunschtwärch (Härzli u Sitzchüssi für d'Grosis)


Datei-Anhänge
IMG_3833.JPG IMG_3833.JPG (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 206 kB

IMG_3837.JPG IMG_3837.JPG (22x)

Mime-Type: image/jpeg, 201 kB

IMG_3838.JPG IMG_3838.JPG (20x)

Mime-Type: image/jpeg, 148 kB

09.06.10 09:48
Carmile 

Re: Würdi öich das gfalle?

hey bluemefee

demfall hend mer de glich gschmack :-) i han au solchi wissi lampions vom interio mit löchlis drin welle ufhenke. aber es wird eifach mega schwierig und müähsam. und wie die denn azünde? ufd leitere stige? mer hends ob de tanzflächi wölle. was sus guet goht..eifach es seil horizontal spanne und denn hihänge.

hey doesli

absolut e super idee mit de krütlis. mer sind au totali krüter freaks, hend de ganz balkon voll :-))


grüesslis




Zuletzt bearbeitet am 09.06.2010

09.06.10 09:54
tumi8 

Re: Würdi öich das gfalle?

jo genau, das wett ig ou gärn. Weli Farb wettsch de du Bluemefee? £Eifach wiss? Ev. chönnt me de d Chöschte teile?! mou luege.

Dini gnäite Sache xeh super us

I wirde äue gar nüt i die Richtig mache; mir hei sehr vili Gäscht usem Usland iglade und i wirde mir wou eher öpis klassisches schwizerisches usdänke, wo si de ou chöi hei näh.
Vilech het jo öpper e Idee?


Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*

09.06.10 11:32
Doesli 

Re: Würdi öich das gfalle?

@blumenfee: i gloub i säie eifach mau ganz verschideni chrütli (due ev. mini mueter derzue no ispanne, die het no chli meh platz u äbefaus e grüene duume) u luege de, was de im mai guet usgseht zum i die töpfli pflanze. wenni im märz afa säie, hei si de grad öpe die richtigi grössi.
z.b. peterli, basilikum, schnittlauch, oregano, thymian (weissi nid, ob mer dä cha säie...). dill isch au schön, chani aber eifach nid usstah - u i wett nid, dasses a mim hochzyt nach dill schmöckt - pfui!
Hesch du süsch no e Idee?
U de hei de dGest o no grad öpis, wo si chöi mit hei näh.
Mir hei sFest ufere ehemalige Heubühni u dert drin hets am Rand e auti Stäge (wo i 2. Stock füehrt, wo zue isch) u uf dere Stäge wetti o Töpfli mit Chrütli oder Blüemli druf tue. I finde haut ou eifach d Terracotta-Farb sehr schön :-)
Wow, dini Chüssi u Härzli gseh de super us! Hesch richtig es Händli derfür!

 1 2 3 4
einfach   %3A20-D%3A12cm   depot-online   %26tbs%3Disch   Schwarzwissbüudli   Flechtkörbchen   Schmuusiplätzli   Windliechtli   selbstgeplückten   Terracotta-Farb   Porzellangschirr   projectwedding   Blumenfee   Brombeeri-superschön   landhausstil   Windliechtleni   suuuuuuuuuuuuuuuper   schopflavendel   wahrzunehmen   Landhusstil