| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Würdi öich das gfalle?
 1 2 3 4
18.04.10 10:49
Carmile 

Re: Würdi öich das gfalle?

hey blumefee

für mi isch landhusstil genau da wo du gschribe häsch. und mer fallt au gad nöd no zuesätzlich öppis i. bide sieb denki eifach dass en recht en grosse struss muesch inetue, damit dvase drunter überdecksch und sguet usfüllt, isch eifach en kostepunkt :-)

grüessli


18.04.10 11:01
sheilyn 

Re: Würdi öich das gfalle?

för mech esch das au so wie du scho gseid ond zeigt hesch..

natur halt...
au fröchte ond gmües chörb evt? us deco oder au zom ässe ;)
ond evt ääri bönd us deco.
weize strücher imene schöne gflochtene chorb... met schöne bändeli zämebonde... weiss auned ^^ sochli so stell ech mer landhuus stiil vor. :)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

18.04.10 18:10
seeletaenzli 

Re: Würdi öich das gfalle?

also ech ben total es landei...
ond fend landhuusstiil heimelig ond lässig...
för es hochziit fend is allerdengs ned passend...

aber farblech fend i, dass es super zäme passt, ond chan mer das metenand guet vorstelle.
ond schlossändlech muens jo der gfalle...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

19.04.10 16:57
tumi8 

Re: Würdi öich das gfalle?

hoihoi ;o)
Wieso nid sogar die Härzli näie und se aus Namensschildli bruuche? z.B. hinge a Stueu hänke?

S wichtigsche am Landhusstil isch s Houz! Und am Beschte e Mischig us normalem Houz und wiss lasiertem! Vüu Houz! und grüeni Sache ud wissi und farbigi Blueme, aber nid zu kitschig! Haut eifach ide Naturfarbe bliibe ;o)

Landhusstil het für mi ou immer öpis fruchtix, gmüesix oder gwürzix derbi. Er isch farbig aber nid kitschig, früsch, eifach, unkompliziert. Aues, wos ufeme Burehofgit ir "Swarovski"- Version ;o) auso zB e Garrette mit Blueme drinne, auti schwarzwiss Föteli (oder nöii aut gmacht ;o) ) oder ou Schwarzwissbüudli vo Verwandte vo früecher oder vo Tier oder vo euch zäme mit Tier oder oder oder.....zum ufhänke, Girlande, Iimachgläser, Moos, Houz, Waud, Blätter, Steine, e Schribmaschine, Blueme ide Velochörbli, Joghurtgläsli zum ufhänke mit Wasser und Schwümmcherzli dinne, Voguhüsli, auts wunderschöns Porzellangschirr aus Vase bruuche etc etc etc.

Die Blueme si wunderschön! Mir gfaue vorallem 2 Sache dranne, 1. dass es no Brombeeri dinne het und 2. die Fülli vo Blueme. Mir persönlech gfaut der Struss links dervo besser; er isch irgendwie lockerer und eigesinniger. Ou der 1. "Struss" gfaut mir super! Für mi ghöre d Rose nidso zum Landhusstil.

Du hesch i dim Umfäud doch sicher öpper, wo e grüene Duume het oder? Wie wärs de mit zum Teil Blueme bstöue/choufe und zum Teil säuber pflanze? Und de die Tisch- Strüss säuber zämestöue?

S Sieb fingi ou super- muesch eifach dra dänke, dass i jedes Sieb de no e Behäuter muess, dass s Wasser nid uslouft ;o)

Aus Gaschtgschänk Konfi und Essig/Öl fingi ou e geniali Idee.

Liebi Grüess
ursi*




Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*

08.06.10 20:02
Palchen 

Re: Würdi öich das gfalle?

Wir haben uns auch für den Landhausstil entschieden. Ich finde das einfach heimelig und da wir in der drausen mitten im Feld die Trauung und Feier durchführen finden wir das super passend.
Entsprechend.

Unsere Hauptfarben werden rot/weiss Karo und blau/weiss Karo sein. Die passenden Sitzkissen haben wir heute in dem "Schwedichen Laden" gekauft. Wir waren wohl die Attraktion vom heutigen Abend mit unseren zwei Einkaufswagen voller Sitzkissen (Total 80 Stk)

08.06.10 20:08
Blumenfee 

Re: Würdi öich das gfalle?

Super Wahl :-))

Feiert ihr den auch in einem Zelt?

Trauung im Freien, ach wie schön!! Würden wir uns auch wünschen, habe aber grosse Angst wegen dem Wetter, habt ihr einen Plan B wen das Wetter nicht so gut ist?

lg Blumenfee


08.06.10 20:18
Palchen 

Re: Würdi öich das gfalle?

Ja wir feiern auch in einem Zelt.

Schlecht Wetter gibt es einfach nicht und falls doch findet die Trauung in der Scheune statt. Aber im Freien wird ganz klar bevorzugt

lg Palchen

08.06.10 20:43
Doesli 

Re: Würdi öich das gfalle?

Hallo Blumenfee
I ha jetz nid alli Vorschleg gläse - gibe trotzdäm mi Sänf derzue
I finde die Tischtüecher Hammer! Wäg de Blueme: gang mitem Biudli u em Tischtuech ine Bluemelade - u si chöi der sicher öpis passends zeige!
Wägem Sieb: i finde die ansich super - i wett scho lang so eis deheim (merci füre Tipp, ha nid gwüsst, dasses die ir Ikea git :-) Für aus Hochzytsdeko findi se aber fasch chli z hert, grad ou zum Tischtüechli. I würd jtz ou eifach uf durchsichtigs Glas gah u d Sibli vilech bim Buffet als Deko z.B.
Füre Lanhuusstil dünkt mi ganz wichtig: nid allzu einheitlech. Wenn du uf allne Tische di gliche Tüechli hesch u ähnlechi Blueme isch das super. När würdi mit Vase u Windliechtli spile. (dCarmile het ja e Huufe schiggi Vorschleg gmacht). Jede Tisch e chli Individuell - u das wird super!
Vilech chasch ja o no chli öpis streue (Rosebletter, grüeni Bletter, Strüüsli oder...)
Mir gfallt uf jede Fall dis Grundkonzept suuuuuuuuuuuuuuuper!

08.06.10 20:47
tumi8 

Re: Würdi öich das gfalle?

Wir wollen auch draussen feiern (auf dem Hof meiner Tante). Die Schlechtwetter Option ist auch eine Art Scheune.... und auch bei uns wirds der Landhausstil ;o)
Wir heiraten im Juni 2011 und als wir letztes Weekend im Berner Oberland waren, haben wir einen riesigen wunderschönen Blumenstrauss gepflückt. So haben wir uns entschieden, dass wir Feldblumen nehmen werden von den umliegenden Wiesen des Hofes wo wir feiern und zum Teil auch auf diesen offizielenn "selber pflücken" Feldern Blumen holen werden.
Das bringt eine MONSTRÖSE Einsparung unter dem Budget füe Floristik ;o) und es gefällt uns halt auch einfach so locker....
was meint ihr dazu??
lg, tumi*



Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*

Datei-Anhänge
D30_1661.jpg D30_1661.jpg (49x)

Mime-Type: image/pjpeg, 532 kB

08.06.10 20:59
Ellie 
Re: Würdi öich das gfalle?

@tumi: mir persönlich gefällt das 100x besser als die arrangierten sträusschen vom floristen!

 1 2 3 4
selbstgeplückten   projectwedding   depot-online   Windliechtleni   %3A20-D%3A12cm   Blumenfee   landhausstil   schopflavendel   Schmuusiplätzli   Schwarzwissbüudli   suuuuuuuuuuuuuuuper   wahrzunehmen   Windliechtli   Terracotta-Farb   Landhusstil   Brombeeri-superschön   Porzellangschirr   Flechtkörbchen   %26tbs%3Disch   einfach