| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
welcher Anbieter für Fotobuch?
 1 .. 8 9 10 11 12
14.10.13 13:47
daenu16 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

ich ha etz grad es Fotibuech gmacht vom Verlobigs-Fotoshooting mit IFOLOR und bin mega überrascht wie hammergeil dQualität isch.
Vode Profis findi ASUKA sBESCHTE, aber das chammer als leihe nöd bstelle...me MUES über en Fotograf bstelle

14.10.13 14:19
himbeer 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

@ dandi: nei ich ha mi gester registriert (und au grad bstellt, vilicht isches au weg dem gsi) und denn hani es mail übercho wo gstande isch dasi als willkommensgschänk eimalig 30% ha uf fotobüecher...

14.10.13 14:33
dandi78 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

ahaa, so esch das gange. aber de esch jo guet weni das weiss. de chani nämlich zerscht s'einte bstöue und ha de ufs zwöite 30%

14.10.13 14:58
himbeer 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

ja probiers doch mal so, ich denk es isch eifach nach de erste bstellig. das händs mer gschickt:


Herzlich Willkommen bei smartphoto.ch
Ihre Anmeldung auf unserer Webseite war erfolgreich und wir freuen uns, Sie als Kunde zu begrüssen.
Haben Sie schon von unserem Willkommens-Angebot profitiert?

Bestellen Sie jetzt einmalig alle Foto-Abzüge & Poster, Foto-Grusskarten und Fotobücher mit 30% Rabatt.

15.10.13 08:43
Emma13 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

Hallo zäme

Mir hend euses HZ-Fotialbum bi CEWE gmacht, geschter isches acho und ich bin mega begeisteret, es isch eifach en Traum!

D Qualität isch top, mir hend Fotopapier gwählt und d Föteli chömet farblich perfekt zur Gältig, s Papier glänzt wunderschön :) was ich au toll finde isch d Panorama-Bindig, so chan mär super doppelsiitigi Fotis gstalte über beidi Siite, gseht eifach Hammer us!

16.10.13 09:36
dandi78 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

so schön emma, es freut mi für euch dass s'fotibuech so toll worde esch!

übrigens himbeer, eg ha das e-mail au übercho, has eifach us versehe scho glöscht gha...

16.10.13 15:57
himbeer 

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

haha dandi... ja jetz chasch glich no devo profitiere, gsehsch :-)

20.10.13 10:34
sunnali 
Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

Mir händ euses Fotialbum au grad in uftrag bzw. s'Gut zum Druck gä. Mir händs bi glamourbook.ch mache la. Sie hets für eus gstaltet und gits dänn in Druck. Vo ihre simmer total begeisteret. Sie isch mega guet uf eusi Wünsch igange, sodass d'Gstaltig jetzt perfekt eusne Vorstellige entspricht. Mir sind jetzt gspanne, wied Büecher dänn sind, wämers idä Händ händ. Mir händ grad es Pauschalagebot gwählt mit grossem Hochziitsalbum und na 8 chline däzue für d Eltere, Trauzüge etc. Und das zuneme viel günstigere Priis als bim Fotograf.

 1 .. 8 9 10 11 12
smartphoto   Fotobuch   Hochzeitsalbum   bookfactory   Verlobigs-Fotoshooting   Gestaltungsmöglichkeiten   Fotobücher   gemacht   Pris-Leistigsverhältnis   bestellt   Kuba-Ferien-Fotobuch   Fotograf   flitterwuchebüecher   fründschaftswerbig   Fotopapier   welcher   Anbieter   Qualität   Willkommens-Angebot   eigentlich