| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Motto das passt
 1 2 3 4 5 6
05.09.12 09:51
schmetterling84 

Re: Motto das passt

Ig find die Idee mit dä Märli hammer... stell mir das grad vor.. bim schneewittli tisch, mit knall rote Öpfel dekorier (es goht grad chli dure mit mir, stell mir die Öpfel kommplet mit swarovskisteionli überzoge vor ) bi dr Cinderella glitzerschiehli, hänsel und gretel lebchueche herzli. a dim Tisch natürlich überall Krönli und so, bim dornrösli alles mit rose, rumpelstilzli mit so chline fürstelle.. aber wieviel tisch bruchsch öbbe... Langsam göh mir d märli us:-)

Chertli als Schloss wäre dr Hammer... lueg mol im Amiland die hei jo alles...

05.09.12 09:56
jamira

nicht registriert

Re: Motto das passt

meitli träume werde war:-)))

also sind ca öbe 9 Tischeglaub no veel märli wo ich do muess zämesueche:-))
hihi aber sicher voll cool!!dkärtli sind no schweriger als ich gmeind han!!mir gfahle ebe au die wo ned normal grad sind sondern so halb agschnittni oder so also miteme musterli meini:-))

05.09.12 10:06
isa.bella77 

Re: Motto das passt

hmm 9 märli ....

- Froschkönig
- cinderella
- Aschenputtel
- Hänsel und Gretel
- Frau Holle
- Rotkäppchen
- Rumpelstilzchen
- Prinzessin auf der erbse
- Die schöne und das Biest
- Arielle
- die goldene gans...

hach da chämend mer tussig idee deruzue

05.09.12 10:09
jamira

nicht registriert

Re: Motto das passt

hmm danke veel veel mol:-))))

johohoih das macht jo richtig spass mit oich:-))))))
Dankeeee

05.09.12 10:12
isa.bella77 

Re: Motto das passt

hi hi hi so bim überlegge wege märli isch es grad mit mer dure gange und ich han luut müsse lache

es git es gschichtli das heisst ja Hans im glück deko derzue es föteli vo dim schatz
und den gits nu eis das heisst die schöne junge braut, und dert derzue es föteli vo dir... nur spass. es gaht grad chli mit mer dure...

05.09.12 10:13
schmetterling84 

Re: Motto das passt

@isa... mäh merkt du hesch kinder.. mir wäre viel nüm i sinn cho... mues glaub bi minä eltere wiedermol mis Märlibuech hole...
-tischlein dekc dich
- das tapfere schneiderlein

oh jetzt chömme mir ganz viel kindergschichtli i sinn wo ig as chind gliebt ha und so viel gläse ha: Räuber Hotzenplotz, d Töpflihex, Chrütterhex, und no ganz viel biecher wo ig gläse ha wo ig aber d title nüm weiss.. uii, zum glück wird ig gli gotti!! Sorry bi abgschweift

05.09.12 10:14
FringillaVigo 

Re: Motto das passt

Isch Cinderella und Aschenputtel nids gliche?

Mir chäme no Schneewittli, Rapunzel, Dornrösli, Wolf und die 7 Geisslein, Rumpelstilzli, Bremer Stadtmusikanten, König Drosselbart und Tischlein deck dich i Sinn...

05.09.12 10:16
isa.bella77 

Re: Motto das passt

schmetterling sooo schön. bin au nu es gotti. uhhh es schöns amt. ja bim thema märli bini im element....laaaaach ich liebe märli. verzehle immer de chind am abe eis.

05.09.12 10:17
isa.bella77 

Re: Motto das passt

fringilla natürlich du hesch recht.

05.09.12 10:20
jamira

nicht registriert

Re: Motto das passt

ou cool de chum ich au mol i märli stund zu dir:-=)))

demfall ghöre ihr au zu dene wo jedes johr a de wienachte drei nüsse für aschenbrödel luege müend:-)) mit de manne oder ohni? mine hani dezue verdoneret er muess au:-)))

 1 2 3 4 5 6
k%C3%B6nigliche   kindergschichtli   Märchenhochzeit   Schneewittchen   eiladigschartene   620697295077950   Hochzeitsmotto-Dornroeschen   lieblingsmärli   dornroeschen-wolle   Froschkönig   glitzerschiehli   Stadtmusikanten   Rumpelstilzchen   Aschenputtel   Hochzeitsmotto-Cinderella   perfektionieren   iladigschartene   856893924355881   gestalterischen   swarovskisteionli