| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Florist / Blumenladen
 1 2
01.02.13 21:12
tabi 
Re: Florist / Blumenladen

Salü

Also ich bin au no uf de Suchi, aber i würd a folgende Ort emol verbii luege.
- Goldmann oder so in Bülach
- Florium in Niederglatt
- denn gits in Eglisau no eine Rosig
Wo isch denn dis Hochziit /dini Location?

Grüessli

01.02.13 21:25
soraya1 

Re: Florist / Blumenladen

Hallo LucyLu
Wir haben unsere Blumen für unser ziviles Hochzeitsfest bei Petra Creativ Floristik in Jestetten bestellt (also direkt bei euch über die Grenze hüpfen).
Wir waren sehr zufrieden. Sie waren super freundlich, zuverlässig und die Blumen waren super schön. Und der Preis war ca 50% tiefer als meist in der Schweiz üblich und um ca 400% tiefer als in Züri (laut einer Offerte eines Floristen, aber die hat uns auch den Mund nicht mehr zuklappen lassen).
Liebe Grüsse
Soraya

02.02.13 08:27
LucyLu 
Re: Florist / Blumenladen

tabi:
Salü

Also ich bin au no uf de Suchi, aber i würd a folgende Ort emol verbii luege.
- Goldmann oder so in Bülach
- Florium in Niederglatt
- denn gits in Eglisau no eine Rosig
Wo isch denn dis Hochziit /dini Location?

Grüessli

hallo tabi
Oisi Location isch in Küsancht Züri aber ich denke det werdet d'Blueme unbezahlbar sih, Züri hält.... Danke scho mal für die zwei Tipps, da hani mir au scho usegschriebe..


soraya1:
Hallo LucyLu
Wir haben unsere Blumen für unser ziviles Hochzeitsfest bei Petra Creativ Floristik in Jestetten bestellt (also direkt bei euch über die Grenze hüpfen).
Wir waren sehr zufrieden. Sie waren super freundlich, zuverlässig und die Blumen waren super schön. Und der Preis war ca 50% tiefer als meist in der Schweiz üblich und um ca 400% tiefer als in Züri (laut einer Offerte eines Floristen, aber die hat uns auch den Mund nicht mehr zuklappen lassen).
Liebe Grüsse
Soraya

Liebi soraya1
Viele danke für Din Tipp und dini Erfahrig, TUI mit grad mal notiere... Danke.

05.02.13 09:45
zibesa

nicht registriert

Re: Florist / Blumenladen

döfs fasch nöd säge....aber ich han min brutstruus vum zivile im dütsche mache lah. plus de ahstecker vo mim schadz... mer hend nöd mal 70 CHF zahlt für beides! da lohnt sich de weg au no voralem wels grad ade gränze isch..

06.02.13 12:54
kleinefeder 

Re: Florist / Blumenladen

He zibesa, dörf ich froge, wo genau du das häsch mache loh? Ich bin mir das ebe au ganz stark am überlegge. Mir händ so viel Sache, womer eigentlich nöd möchted spare, wils üs wichtig sind. Drum möchti, wo dass es goht glich au echli luege. Mir sind Blueme wichtig, und do ide Schwiz würi wohrschinli äs chlises Vermöge zahle für mini Träum... Drum wetti au is Dütsche, weiss bloss nonig so wo genau... Bi drum für jede Tipp sehr dankbar.

08.02.13 08:46
zibesa

nicht registriert

Re: Florist / Blumenladen

hey hey

ich han denkt ich schrib der da... also de florist isch en bekannte vom sohn vo minere mueter ihrere kolegin. und ihre sohn macht jetzt dete d lehr. de sohn het vorher design studiert und isch eigentlich usbildete designer und visagist. das heisst kreativ ischer uf de ganze linie... :D

kennsch dich bizli us in dütschland? weiss hald nöd woher du bisch. ich bin us zh und bi den recht schnell, i 40 min döte.. es nennt sich lauchringe und isch grad bi waldshut. sie hend ois schwizer gern :D und tüend bestimmt au liefere =)

hesch min brutstruus mal gseh? ich bi fasch abgange. vil wiisi rose mit perle =) uiui ide schwiz wer de unbezahlbar gsi.

http://www.scholz-tautz.de/ das isch ihri mikrig homepage aber de lade isch mega herzig mit vil blueme und sogar no en egge mit bastelsache =)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/h...011622283_n.jpg

08.02.13 12:15
mexikanerin 
Re: Florist / Blumenladen

@ mirimi
mein Tipp in Sursee: bluemetanz

 1 2
Hochzeitslocation   fbcdn-sphotos-f-a   aufgeschlossen   Liefer-Pauschale   Florist   Niederglatt   bestellt   Insider-Tipps   wunderschöne   jedenfalls   zuverlässig   Blumenladen   Hochzeitsfest   Deutschland   scholz-tautz   unschlagbar   Blumendeko   unbezahlbar   usegschriebe   Floristen