| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Deko für Trauung im Garten
 1 2
02.01.13 21:51
elea 

Re: Deko für Trauung im Garten

oujoooooooo das hani au scho gseh! das esch hammer! serig wördi au gern ed bäum henke!!!
weisch du scho wer bi euch förd blueme zuestendig esch lucylu?
aso mache das die bidelocation oder externi floreste?

Zuletzt bearbeitet am 02.01.13 21:53

02.01.13 22:05
LucyLu 
Re: Deko für Trauung im Garten

Hei elea, d'Location schafft eifach miteme Florist Zäme aber mer muss nöd de näh. Ich wird mal sicher bi dem au Offertene ihole wie au bi externe. Ha ebä nur eis Problem, wenns wür regne simer dine im Saal und was machi denn mit dene Bälle? Die Stange chani ja nöd in Holzbode tue... muss da mal na ä Lösig ha. Mir händ ebä kei Stüehl wo mers chönntet ad Lehne tue sondern Bänk...

03.01.13 07:16
elea 

Re: Deko für Trauung im Garten

achso, mer send bi rege imene zelt...
wend die bäll binere floristin losch lo mache esch das keis problem, die hend emmer so schweri stei sokel wosi dra hend. aso so kennis emo. weld deko ide chelle chasch jo au ned i bode stecke :) dorom hends de eifach so ise- oder metall stange wo ohne e schwere sockel hend, de chasch die he stelle wod wetsch! halt au ine saal ine!

04.01.13 18:55
LucyLu 
Re: Deko für Trauung im Garten

Hei elea, danke fürd Info, sowiet hani gar nie überleit, denn frage denn mal nah ob's das ahbütet, danke!

09.09.13 15:30
LucyLu 
Re: Deko für Trauung im Garten

Ha ja mal es paar Biespiel da ufeglade kah und das wär den s'Ergebnis gsi.

Oisi Deko bi de Freie Trauuig:



Datei-Anhänge
LePolo_0223.jpg LePolo_0223.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 255 kB

LePolo_0231.jpg LePolo_0231.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 134 kB

10.09.13 11:53
purpurblume

nicht registriert

Re: Deko für Trauung im Garten

Sehr schön LucyLu

Mir hend bi eusere Trauig au Bänk mit Husse gha und au Bluemechugle em Gang entlang. Was sind das für Blueme? Und wo het eues Fäscht stattgfunde?

10.09.13 20:24
LucyLu 
Re: Deko für Trauung im Garten

@ purpurblume; danke weiß leider nüm wied d'Blueme gheisse händ, Sorry. Mir händ im Romantik Seehotel Sonne in Küsnacht s'Fest kah.
Was händ den ihr für Bluemechugle kah? Häsch es Foti?

11.09.13 10:27
purpurblume

nicht registriert

Re: Deko für Trauung im Garten

Jetzt hani erscht mal müese luege, ob mir überhaupt es gschiids Föteli vo de Blueme gmacht hend, ohni dass grad hundert Lüüt druf zgseh sind.
Das ufem Bild isch e grösseri Chugle gsi, wo näbed dem Zeremonietisch gstande isch. Die am Gang entlang sind chliiner gsi, hend aber gliich usgseh. Min Struss het au gnau gliich usgseh.

Datei-Anhänge
Picture-17.jpg Picture-17.jpg (36x)

Mime-Type: image/jpeg, 59 kB

 1 2
metallschlosser   projectwedding   Plastikgartenstühle   Hochzeitsfarbe   namensschilder   inspirationsbilder   rosenblaettershop   ablaufprogramm   Programmablauf   Outdoor-Hochzeiten   hochzeitsgesellschaft   Schleifchenrollen   Zeremonietisch   Banksträusschen   sonnenuntergang   Rosenblätter   freudentraenen-taschentuch   Trauung   WERBEVERDACHT   sonnenungergang