| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Namensanstecker für Gäste
 1 .. 8 9 10 11 12
17.11.11 12:50
nini 

Re: Namensanstecker für Gäste

Da kann ich livipivi nur zustimmen! Ich hatte letztes Jahr für meinen Schwager in spe und seine Frau Namensanstecker gebastelt und dafür auch solche Magnete (ich glaube die mittelgrossen Quader) verwendet! Sie halten supergut und die Gäste fanden die Idee mit den Magneten super, da es eben die schönen Kleider nicht ruiniert!!

LG, nini

17.11.11 13:17
chloe 
Re: Namensanstecker für Gäste

Wir haben unsere mit Nadeln gemacht. Gut, über die Kleider der Leute habe ich mir sowieso keine Gedanken gemacht. Jedenfalls hat niemand reklamiert und... Das gibt aber auch nur ganz kleine Einstichlöcher und nachdem das Kleidungsstück gewaschen ist, sieht man eh nichts mehr. Wichtig bei Magneten: Leute mit Herzschrittmachern sollten nicht damit in Kontakt kommen. Lg

17.11.11 14:32
pada 
Re: Namensanstecker für Gäste

ja genau das war auch unsere überlegung, resp. bedenken, dass es löcher gibt mit den nadeln.

unser trauzeuge hat auch schon mal etwas erwäht, wegen magnete. konnte ich mir aber nicht so gut vorstellen. aber jetzt wo ihr das sagt, muss ich mich in diesemfalle mal auf der homepage schlau machen.
vielen danke für den tipp.


**Zivil: 4.5.2012 ** Kirche: 12.5.2012**

17.11.11 16:22
bellastella 

Re: Namensanstecker für Gäste

Ich war schon an einem Hochzeit wo so hölzerne Wäscheklammern verwendet wurden, macht die Kleider auch nicht kaputt und hat auch super gehalten! Kann man gut am Ausschnitt oder an der Krawatte festmachen.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

17.11.11 16:24
dia

nicht registriert

Re: Namensanstecker für Gäste

@bellastella

Genau, das hatte ich auch mal an einer HZ!
Stimmt, coole Idee, die kann man ja auch noch süss verzieren...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

21.11.11 11:27
layonie 

Re: Namensanstecker für Gäste

Hallo!

Euses "Motto" isch ja Musik, Konzert.... jetzt wett ich gern als Namestäfeli CD`s in Miniform (Durchmesser 3cm (?) ) mit em Name beschrifte. Ich find aber nienets so CD`s. Hät öper vo eu ä Idee wo ich die finde chönt?
Oder hät öper suscht no e Idee wo wür passe? Mirkrophon us Draht isch mir au mal no dur dä Chopf
oder VIP Täfeli mitem Name.
Ich han irgendwie grad so es kreativs Tüüf!

Lg, layonie

21.11.11 11:43
livipivi

nicht registriert

Re: Namensanstecker für Gäste

Hey Layonie

Fründe vo üs hend ja au s Thema Rock gha und en Konzertflyer als Iladig verschickt für IHRES Open Air und jede Gast het so es Armbändeli fürs St.Galler Open Air becho und d Abiggäst hend zuesätzlich en VIP Bändel becho und uf dem isch denn de Name gstande.
Mir hends hammer gfunde- sie hend denn für d Namestäfeli uf de Tisch chlini Schallplattene gha - für jede Gast e individuelli wo dejenig gern lost und det uf de Ettikette isch denn de Name gstande- mega!

Glg

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

21.11.11 13:30
layonie 

Re: Namensanstecker für Gäste

Livipivi, das mit dä Armbändli hani ebe scho ghört (wahrschindlich vo dir), das wämer nöd, will mer ja dä Name dänn au nöd würklich chan läsä. D`HP isch super, danke viel mal. Ich han ja eusi gmacht bevor mir s`Motto gha händ, jetzt muess ich sie leider nochli apasse.

lg

21.11.11 13:46
livipivi

nicht registriert

Re: Namensanstecker für Gäste

Hi hi de Name isch ned uf de Armbändli gsi sondern uf de VIP Bändel- ume Hals

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

21.11.11 13:48
dia

nicht registriert

Re: Namensanstecker für Gäste

@layonie

Ich gib dir eifach mol chli Stichwörter wo mir in Sinn kunnt bi Muski, Konzert etc... Viellicht kasch du jo denn öbbis drmit afo...

- Musiknoten (Notenschlüssel)
- Bilderrahme miteme Sänger/in oder Gruppe individuell je nach Gast oder dr ganz Tisch s gliche Bild
- Kleini Täfeli miteme Usschnitt vomene Liedtext druf gschriebe, evt euches Lied??
- Eigeni brennti CD mit euche Lieblingslieder, Deckblatt schön gstalte (evt Foti vo euch) und denn dr
Name vom Gast
- kleini Musikdose

Mehr fallt mir zur Zyt au nid i...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

 1 .. 8 9 10 11 12
Magnete   2011«»~«»«~»   Herzschrittmachern   «~»«»~«»Hochzeit   Silber-Klebe-Folie   September   Tomorrow   wirklich   Sicherheitsnadel   Magneten   namenstäfeli   Anstecker   gemacht   laubsägeliholz-motive   Namensanstecker   unterlagsscheiben   Oktober   basteln   Tiffany-Girl   Schnubel