| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
eigene Website gestalten
 1 2 3 4 5 6 .. 8
26.03.10 09:32
nicarina1985 

Re: eigene Website gestalten

@Carmile: jo also i schlüss mi dä andere au a.. wür mi au wunder neh.. do mir glaub i dä nöchi au vonenand wohned. i schick dir dänn üsi homepage au.. i wott sie ebe au nöd öffentlich machä will das au passwortgschützt isch.

26.03.10 17:33
Ellie 
Re: eigene Website gestalten

Carmile, deine page ist super! und ich finde sonst hochzeitshomepages ziemlich doof. aber deine ist anders! Witziger, cooler!

26.03.10 20:18
Yasi 

Re: eigene Website gestalten

Hoi Carmile

schüchi Frog: chasch mir echt de Link au no schicke bitte? Wär mega lieb.
Dini Moneybox isch übrigens mega schön worde.

lg Yasi

PS: ha gar nüme glueget: häsch Di wägem Chleid entschiede? nimsch das vom 1. Kauf?

27.03.10 12:46
silver83 

Re: eigene Website gestalten

echt ä u schöni page, han nu nid alles chönä aluegä aber isch super gmacht!!! echt kompliment! wie lang hen ihr ka, isch sicher mega lang gangä... ihr hen doch alles sälber gmacht, gäll?

Lg und dankä

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

27.03.10 17:52
Gloeggli 
Re: eigene Website gestalten

Hoi Carmile

Wörd dini Page au gärn mol aluäge

Grüässli Glöggli

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

27.03.10 20:08
Yasi 

Re: eigene Website gestalten

Hey Carmile

Danke fürs Mail. Isch würkli e sehr schöni Page. Gell, Din Zuekünftige hät sie selber gmacht?! Aber er isch vom Fach oder? Kompliment.

lg Yasi

28.03.10 10:51
Carmile 

Re: eigene Website gestalten

hey zeme

danke für die positive rückmeldige :-)

min schatz isch wirtschaftsinformatiker, datebanke bastle und programmiere isch also keis problem. isch me düblerggige gsi vom ufwand her. mer hend word press als vorlag gno und er hät denn einzelni site wie an-und abmeldig, wishlist etc. selber programmiert. einzig sgästebuech hend mer easy chönne überneh.

aber isch scho en riese zitliche ufwand gsi. fürd an- und abmeldig allei isch er en ganze tag dra ghocket, damit jede gast/paar e eigni ID hät und die nochher no zuegorndet werde chan. isch insgesamt gse aber v.a. viel schribarbet gsi, fotene ussueche und zrechtschnide. dwishliste hät am längste duret will mer gad scho konkret usegsuecht hend was mer ide flitterwuche wend mache und au abcheckt hend wie tüür di einzelne usflüg sind. däzue hi no überall es textli. do isch denn dlune mengisch scho in keller ;-))

aber mer sind jetzt fertig dämit und dkärtli mit em link zur page gönd hüt use und han e riese freud dra. gsehnd super us. nur scho dcouvert mit em foti vo üs als briefmarke.

schöne sunntig eu, liebe gruess

10.04.10 21:51
dorina 

Re: eigene Website gestalten

Carmile,

Dürfte ich auch euere HP anschauen????;-). Wenn alle sie schon so toll finden;-)
(kann mich als "Gegenleistung" mit einem Einblick in unsere bedanken;-)

Unsere HP wurde bereits von ca. 145 Leuten besucht;-) Auch wir haben Einladungen mit unserer Marke verschickt, welche in passenden Farben zur Einladung gemacht wurde - haben super Feedback bekommen;-). Bin auf dein Fedback gespannnnnnnt;-)

danke im Voraus und as Grüessli

dorina

Zuletzt bearbeitet am 10.04.2010

10.04.10 23:55
Dee 

Re: eigene Website gestalten

Hi Dorina

Ich würde auch gerne deine HP anschauen, könnte dir als Gegenleistung auch Einblick in unsere gewähren. ;)

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

11.04.10 09:19
Julybride 

Re: eigene Website gestalten

Hoi Carmille

Wör mi au über es mail mit em Link zu dinnere Homepage freue :-)

Liebi Grüessli

Julybride

*10.07.2010 - nach 11 Jahren trauen wir uns endlich!

 1 2 3 4 5 6 .. 8
Website   Benutzerfreundlich   Übernachtungsmöglichkeiten   Freundschaft   passwortgschützt   Homepage   Auslandsaufenthalt   gemacht   hochzeitshomepages   gestaltungsvarianten   gestalten   bearbeitet   eigentlich   Hochzeitswebsite   Hochzeit   standardvorlagen   wirtschaftsinformatiker   projectwedding   carmile   Hochzeitshomepage