| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Anstecker Trauzeuge
 1
04.04.10 18:06
bettinli 

Anstecker Trauzeuge

Hallo Zusammen

unsere Gäste haben Namensanstecker (auch die Trauzeugen)
ich und meine Trauzeugin haben eine Blumenstrauss. Mein GG hat auch eine Blume an seiner Jacke.

Nun die Frage:
Auch einen Blumenanstecker für den Trauzeugen?

Danke für eure Hilfe

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

04.04.10 18:08
calla 
Re: Anstecker Trauzeuge

ja ganz klar auch einen blumenanstecker für den trauzeugen

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°


Zuletzt bearbeitet am 04.04.2010

04.04.10 18:10
bettinli 

Re: Anstecker Trauzeuge

auch wenn er nachher zwei anstecker hat?

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

04.04.10 18:24
calla 
Re: Anstecker Trauzeuge

haben unsere auch :-)

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

04.04.10 19:13
sheilyn 

Re: Anstecker Trauzeuge

ich bin auch für den ansecker, wird unser trauzeuge auch so haben.


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

04.04.10 19:14
speedy 

Re: Anstecker Trauzeuge

Ist bei uns auch so. Nur Braut und Bräutigam verzichten auf Namensschilder, wir hoffen schliesslich, dass die geladenen Gäste uns kennen.

04.04.10 19:43
sheilyn 

Re: Anstecker Trauzeuge

hehe speedy, genau! ^^ das hab ich mir auch gedacht und wir werden es auch so machen. ;p

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

04.04.10 20:22
Gloeggli 
Re: Anstecker Trauzeuge

Mer wärde keini Namensschildli ha. Ond da min Schatz kein Astecker (Blueme) möcht ha. Werd dä Trauzüge au kein ha. Esch aber för ehn au völlig i.o.


....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

04.04.10 20:58
Dee 

Re: Anstecker Trauzeuge

mir wärded kei namestäfeli ha, aber so gäste-astecker, eifach so, dass mer gseht, wer am abig iglade isch. mir finded, wenn mer de name weiss, denn weiss mer ja glich nüt vonenand, also chan mer au grad nachem name fräge! ;)
Trauzügin und ich werded en struuss ha, d manne nüt.... min schatz wird so es tüechli i de täsche ha, finde das viel schöner als es blüemli und de trauzüge denn eifach sin astecker....

die Krönung unserer Liebe am 4.6.2010 und 2.10.2010

04.04.10 21:04
happyday 

Re: Anstecker Trauzeuge

gseh das öppe gliich wie d`dee.

im übrige hani das aligs us gascht au nid so gärn wenni mit em name agschribe bih.

demit mer gsehd wer igalde isch und wer nid möchemere das so, das die gladne gäscht en chläber bechömed (die kenneder sicher vo so business aläss, sind so chläber wommer ad chläider chah chläipe und so en lieche schimmer imene schöne creme hend) und mer det druf denn s`muschter wommer au uf de iladigscharte hend tüend drucke. that`s it. schlicht und äifach aber äbe ohni name.

de trauzüge und de min gg hend das chläberli natürli nid:->, die zwe bechömed öppis ganz speziells wo sich üse florischt usdänkt hed.

Zuletzt bearbeitet am 04.04.2010

 1
Trauzeugen   Namensschilder   Blumenanstecker   iladigscharte   gäste-astecker   namestäfeli   °oO°oo°   Namensanstecker   Ostschweiz   Trauzüge   Anstecker   s`muschter   schliesslich   Blumenstrauss   agschribe   verzichten   Trauzeuge   bearbeitet   Trauzeugin   Namensschildli