| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ
 1 2 3 4 5 6
30.12.10 09:37
calla 
BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

liebe 2010-er brüüt

sisch für eus alli es üsserscht spannends jahr mit vielne höchts und tüüfs i de vorbereitigsphase, und eme krönende abschluss am hochziit sälber gsi!

shänd alli brav ja gseit und sind jetzt (hoffentlich) überglücklichi ehefraue. die meischte vo eus händ au scho gflittered und sicher ganz viel zverzelle drum find ich, isches a de ziit nomal es träffe z'organisiere! (natürlich sind pix herzlich willkomme)

en teil vo eus, hät sich ja endi 2009 schomal troffe gha und ich fändis schön, wämmer da wür achnüpfe...

ich weiss nid was jetzt besser isch, wämmer scho en ort vorgit oder das no offe laht... drum wür ich eifach vorschlah, dasmer eus wieder in winterthur würdet träffe, date wür ich folgendi vorschlah:

http://www.doodle.com/tazk3ybxxb5923c8

a dem datum, wo die meischte iitreit sind, werdemers umsetze. ich wär froh, wänn alli wo interesse händ, sich bis endi januar würdet iiträge (wägem reserviere). die wo mit brüüt kontakt händ, wo nüme regelmässig im forum sind, bitt' ich, diesi doch über de thread z'informiere... (oder die wo im facebook sind, über eui gruppe z'poste)

thanx und en guete rutsch ines spannends 2011

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°


Zuletzt bearbeitet am 30.12.2010

30.12.10 12:20
cuenca 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

Hallo calla

Finde ich eine super Idee... muss aber noch mein Kalender für das 2011 aktualisieren. Trage mich ein, sobald ich es geschafft habe.

Ich werde es mal Prisi weiterleiten, damit sie's im Facebook postet.

en guete Rutsch!

_____________________________________
Wir heirateten kirchlich am 4. September 2010

30.12.10 12:29
speedy 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

Hi Calla

Wirklich eine Super Idee! Ich hab mich in die Doodle-Umfrage einmal eingetragen....

Hmm, ich hoffe, es sind auch Ex-Brütlis willkommen, die bereits wieder Ex-Frauen sind... Ist sicher noch ganz gut für die "Nachbearbeitung". Und ich würde mich sehr gerne wenigstens ab eurem Glück freuen...

Herzlich
Speedy

30.12.10 14:59
nimbini 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

schade, ich hätte euch so gerne mal persönlich kennengelernt, aber wir sind noch bis ende april im honeymoon!

wünsche euch viel spass!

grüessli
nimbini

30.12.10 15:23
calla 
Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

von mir aus kann ich den doodle auch bis und mit mai erweitern...?
müsste jedoch einen neuen machen da ich mir die verlinkung für änderungen nicht gespeichert habe ... wann bist du wieder zurück??

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°


Zuletzt bearbeitet am 30.12.2010

30.12.10 15:25
nimbini 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

das wäre mega, dänn fände ich bestimmt auch ein paar daten, und wenns halt dann vorher schon klappt, wars dann halt pech.... weil viele vermutlich nicht so weit im voraus planen möchten....

30.12.10 15:50
calla 
Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

neuer doodle, bitte alle nochmals neu eintragen und sorry für die umtriebe!

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

30.12.10 16:12
Carmile 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

suuper sach, danke calla. han mi gad im neue itreit und hoffe sehr, dass er amene datum isch wo i chan. will mer im märz no züglet (yippieee,gad hüt de vertrag unterschribe) und i deno gschäftlich viel unterwegs bin, wirds chli schwierig. mai gönd mer evtl. id ferie. feb. wär mer jetzt gad am liebste gsi, chönti wähle.

national winti? das tönt doch guet. isch scho fast echli e tradition :-)

hesch de bruttreff eigentlich für all die denkt wo scho ghürote hend oder au für di wos dene no bevorstoht? villiht wärs au witzig zum sich mit dene treffe wo me jetzt scho länger kennt und wie du schribsch, wo scho verhürotet sind bzw. ghürote hend im 2010 (damit au du speedy däbi si chasch :-)).

grüesslis

30.12.10 17:30
chichi 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

Hallo calla und alli andere 2010-Brütlis

Das Treffen finde ich eine tolle Idee - bin gerne dabei. Winti wäre tiptop.
Mir wäre Feb/März auch lieber, da ich den Mai (ev. schon Ende April) nicht wirklich verplanen kann, da dann unser Nachwuchs auf die Welt kommen wird

Carmile: Gratuliere zur neue Wohnig - mir händ au Ende September züglet und wohned jetzt ime schöne Hüsli im Kt. SH.

Speedy: Ui, du häsch mich jetzt grad chli verschreckt - tuet mir mega leid für dich, dass du dich scho wieder muesch zu de Ex-Fraue zelle
Und merci, dass du im facebook uf das Träffe ufmerksam gmacht häsch - hetts suscht nid gseh.

Wünsche eu allne en guete Rutsch in es spannends und schöns 2011!

...glücklich verheiratet seit dem 24. April 2010...

30.12.10 18:22
speedy 

Re: BRAUTTREFF 2010 / REGION ZH/OSTSCHWEIZ

Hoi zäme

Yepp, Speedy het ebe rundumme gspeedet, isch nach eme halbe Johr wieder uszoge und het in guet zwei Mönet ihri Scheidig dure zoge.
Isch für euch aber überhaupt kein Grund zum irgendwie truurig si soder so. Mängmol macht me Fähler, wenn me Schwein het bemerkt me si bevor grössere Schade entstoht. Und denn isch es Ändi mit Schrecke gschider wie - ähm, wie isch jetz das scho wieder gange?
Nei ehrlich, ich freu mich eifach druf, euch möglichscht alli wieder z gseh und wird au an däm Oobe d Stimmig ganz sicher nid versaue, mir gohts nämmlich ächt guet.

Liebs Grüessli
Speedy

 1 2 3 4 5 6
°oO°oo°   2010-schwangerschaftsträffe   vorbereitigsphase   eigentlich   tazk3ybxxb5923c8   hochziits-accessoire   natürlich   BRAUTTREFF   kirchlich   September   Hochziitszüügs   kennenzulernen   überglücklichi   bearbeitet   dmail-adressene   OSTSCHWEIZ   Ex-Schwiegermueter   Doodle-Umfrage   Nachbearbeitung   perzuuuuuuefall