| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brauttreff 16.11.2012 Basel
 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15
16.11.12 16:16
lolo 

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Zitieren:
Davon ging ich eigentlich aus... Ich weiss auch nicht, warum sie nicht näher darauf eingehen und dafür lieber mögliche Ursachen wie Kopfschmerzen durch zu schweres Brillengestell prüfen wollen. pff...

öhm. sorry. *chch*, was ist dann für ne schwachsinnige theorie

ausserdem war echt heftiger fön die letzten tage, ich hatte jedenfalls ne riesen birne...vielleicht der pillenstopp falls schon aktuell?

vielleicht auch egal, denn der körper findet immer einen weg, um wieder gesund zu werden...


vielleicht bringen sie ja denn hier wenn sie nicht weiter wissen und das brillengestell nicht schuld ist:

http://www.20min.ch/community/stories/st...-nicht-29805354

Zuletzt bearbeitet am 16.11.12 16:19

16.11.12 16:20
dia

nicht registriert

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@lolo
Jo pass uf dich uf!! Me hört in de nochrichte jo gar nüd tolls was in israel so lauft!! Denn wünsch ich dir glich e schöne obe, prost!
Wie lang muesch no bliebe? Isch din gg bi dir??

@saerli
Oh mann, die ärzt müen au immer x tests mache... Hoffentlich bekunnsch gli bscheid und magsch au ko. Würd mi immerno freue...

@angie
Jeahh, ich bi mit minere kugele au startklar....

16.11.12 16:25
Cylli81 

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

soooooo ich mach mi mal uf de laaaaaangi weg nach basel!

hoffentli chumi nöd de staukoller über...

bis spöter

allne wo krank sind gueti besserig!

gruess

16.11.12 16:32
lolo 

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@dia

ich chan zum glück hüt am spoote abig hei. mal luege obs mi bsoffe mitnämet

ich bin ja nüd s`irscht mal da und anere guet gschützte konferänz aber im momänt hocket da wieder alles uf nadle und isch bis ufd zäh bewaffnet. usserdem chasch nüd richtig id stadt wils da ja au palästinensischi stadtteil git und alles abgrigglet isch....

und de GG isch dehei und grummlig wil er hät ufhöre rauche . ich hanem gseit, dass ich kei nikotin-verpeschteti Schwümmerli akzeptiere wenn mr de Storch bschtellet und er jetzt macht er grad ernscht

16.11.12 16:42
angiyves 

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

dia:
@angie
Jeahh, ich bi mit minere kugele au startklar....

16.11.12 16:54
saerli 

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

das hani mi au gfroget lolo...
i ha def. anderi Kopfschmerze wie vom Wetter, denn Wetter-Kopfweh kenni. Die woni jetz ha, hani nonie gha. Ha Schwindel-Afäll und bi jedem Schritt gits mer en Stich in Chopf... Esch jo glich... Sie werdes scho usefinde ond wenn ned, denn beni eifach en Kopfwehpatient wie vieli anderi.

I ha mim Maa au scho gseit, dasi kei Nikotinspermie will! Aber er nimmt das voll ned ernst ond findets öberhaupt ned schlimm etc... Schön, dass din Maa das respektiert, findi super

Denn chum guet hei gäll...

16.11.12 16:58
saerli 

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

dia:

@saerli
Oh mann, die ärzt müen au immer x tests mache... Hoffentlich bekunnsch gli bscheid und magsch au ko. Würd mi immerno freue...

@angie
Jeahh, ich bi mit minere kugele au startklar....


Han vori de Jusi es sms gschrebe, dasi ned chume Esch glaub besser so...
Finds mega schad, dass i ned chan cho Aber i wünsche euch en tolle Obig, vell zLache ond vell Spass. Vellecht klappets jo sust emol, würd mi freue!

Hät dich so gern met dinere Kugele gseh

16.11.12 17:19
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Ohhh han glaub alles verpasst hüt.

So schad, dass es so viel Fraue flach gleit het. Ich han mich gfreut, eu all kennezlerne. Aber d Gsundheit goht vor! Wünsche eu gueti Besserig und dass ihr gli wieder fit und munter sind.

Ich warte uf mis Taxi..ähhh d aishwarya ...sie steckt aber scho jetzt im Stau wegeme Unfall

Fahret vorsichtig und bis gli!

16.11.12 17:20
saerli 

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

who is aishwaraya??

Danke Prinzessin, finds au sehr schad...

16.11.12 17:34
dia

nicht registriert

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

@saerli
Das isch s auto vo dr nimbini...


@prinzessinN
Nume kei stress... Falls es sehr vill spöter wird, kasch mir jo e sms schriebe!
Gueti fahrt!!

 1 .. 7 .. 11 12 13 14 15
Nierebekenentzündung   parkleitsystem-basel   Nimbini   Telefonkabine   Brillengestell   palästinensischi   bearbeitet   PrinzessiN   PrinzessinN   Vikunija   Brauttreff   nikotin-verpeschteti   neeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii   Besserig   y2hvenspw38u55vy   Hoffentlich   Brüttiseller-Krüz   Nierebeckeentzündig   Stirnhöleenzündig   Zuletzt