| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS
 1 2 3 4 5 6
25.09.08 22:17
chickpea 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS


Sali Muggi

Ich han grad nochegluegt mir hei au scho mol mitenand pläuderlet uf dem Forum will mir nämlich beidi am 12.09.09 hürote. yupiee

Eigentlich han ich mis Chleid nonig wellä chaufe, ich bin nur in d' Läde go luege was mir öppe chönnti stoh zum denn so öppis ähnlichs im Internet via ebay oder occasion z' bstellä. Won ich aber mis Chleid gseh han, han ich gmerkt, dass ich jedes Cleid mit dem vergliche und dass ich eigentlich nur das möcht. Tja und denn han i mi drfür entschiede. Über Internet isch jo au umständlich, muesch jo doch probierte etc.

Ich han öbe nächst Johr Abschlusspriefige und Diplomarbet etc. und han gar nid Zit acht Monet vor der Hochzit es Chleid z sueche. Die Acht Monet han ich vo diverse Hochzitsterminplner wo me cha abelade.

Ich han d' Kile telefonisch buecht ha e Zuesag, wart aber no uf e Bestätigung. S Esse uf em Hof isch provisorisch buecht, mi Fründ chunnt nächst Wuche no cho luege denn will ich definitiv bueche. Dr Pfarrer han ich eigentlich au. E Fotograf han ich au provisorisch, lueg aber no öb ich no e günstigeri Variante find.

Fürs Zivile han ich mol chli Infos überfloge, min Fründ isch vo England und zieht erscht im Dez. in d Schwiz, das isch denn alwä nomol andersch. Mir hän uns überlegt in England z hürote, do hätt ich nur en Pass brucht und dr Nochwis, dass ich eimal e Wuche ununterbroche bim Fründ bi. Mir händ uns drgege entschide. Im Moment hei mir au anderi Sache wo mir no miend organisiere (Wohnig, Arbeit, Usbildig)

Wie sehts bi dir us?
Gruss Chickpea

26.09.08 08:31
Muggi 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Hoi Chickpea
Aso ich bi irgendwie no nirgens :( ich ha so e züg mitem Pfarrer ka..I ha ihn agfrogt im Juli glaub wägem Hochzit für negst Johr,het gseit söll geg ändi Johr alüte..OK ich ungeduldigs *g* ha ihm vor paat Tag aglüte...zur Antwort kriegi jo ich ha de Termin igschriebe aber definitiv sagi sowieso nüt zue..ich weiss nid ob ich negst Johr no do bin oder ob ich den a dem Tag krank bin..haha de Witzbold hett mrn grad unsympathisch gmacht!!! Jo jetzt weimer de mol wägem Resti go luege und de mol provisorisch reserviere worschiins!! Fotigraf hämmer,en guete Kolleg vo mim Fründ isch profi Fotigraf..Jetzt wotti de im Dez. mol afo go Chleider aluege
Ich ha gestern mol bim Standesamt agfrogt und die händ mr gseit im Oktober chöni mitem Datum cho Juhuuu
Jetzt heisst warte !!

Ich wüsst jetzt kei Fotograf grad..I kenn nur de Egli Bruno i Basel i ha mol bi ihm Fötele loh sehr günstig gsi und suuper Bilder..Leider het er kei Page,fallst inträsse hettsch chönnt dr Mailaddi geh vonem!!

Wo machet ihr Flitterwuche?
Griessli Muggi

26.09.08 09:20
mondfee 
Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

@Chickpea

lueg emol do www.pischelpix.ch dört het e kollegepärli lo fötelä und die neggschti Hochtzyt isch au scho bi dem Buecht :-) Er macht super Bilder zu Super Priise.
glg mondfee

26.09.08 09:53
Manu 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

@Maramo
Mir hän unsere Termin au scho definitiv bestätigt becho. Isch am Afang zwar ä chli müehsam gsi bis es gange isch. S'Amt het s'erst gfunde, mir sigge sfrüeh, aber im Juli hämer denn doch chönne reserviere. Bi so froh, dass es klappt het mit unserem Wunschdatum. Mir mache dr Apéro grad no ufem Schloss. Dr Innehof isch so schön und es isch eifach ä spezielli Atmosphäre dört. Mir hürote jo au "nur" zivil und dorum hämer s'Angestei usgwählt.
Wo wohnsch du denn, dass du ufs Schloss Angestei gohsch?

- Domino:
Wie scho oft gseit, es isch dört eifach nur zum empfehle. Ich ha au d'Frau Ehrengart als Beroterin gha und ha sie super gfunde.

-Fotograf:
Ä Bekannti het dr Bruno Egli als Fotograf gha und es sin super Bilder. Leider weiss ich nid, wie dä prieslich isch.
Mir hän au emol Pischelpix aglueggt. Dönt gemäss Internet super und au d'Bilder wo dört drufe sin, sin genial. Het öpper scho persönlichi Erfahrige gmacht?

---------------------------------
16.05.2009 isch unsere Tag

26.09.08 12:07
chickpea 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS


Hallo Zusammen

den Tip von Pischelpix habe ich schon gesehen und gleich angefragt, er ist aber an meinem Tag schon gebucht, danke troztdem.

Danke für die Rückmeldungen betreffend Bruno Egli. Liebe Muggi, wenn du mir die E-mailadr. geben könntest wäre das super. Über die Flitterwochen haben wir noch nicht gesprochen. Ich würde gerne nach Rasa, das ist ein abeglegener Ort im Tessin, der nur mit Godel erreichbar ist und wunderschöne gelgegn, hab schon viel davon gehört, war aber noch nie dort. Wir sind beide nicht die Strand/Inselromantikertypen.

Gruss Chickpea

27.09.08 10:50
maramo 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Hallo Manu

das isch guet das ihr au heit chönä reserviere. händ ihr denn scho öper wo s'apero macht? mir sind ebe no bitz am ummeluege...
mir wohne in muttenz. hei ebe alli schlösser ahgluegt im BL und s'angestei isch s'erschti gsi wo s'ok geh het füre trauig am samschtig nomittag. wildestei wär nur am 9i oder am 11i e termin gsi...
aber ich bi jetz mega glücklich das es mitem angestei klappt het. dr schlossverwalter isch mega lieb und s'schloss isch sooooo schön. bi erscht letschte sunnig wider go luege.... halt nur vo usse....

liebs grüessli
maramo

Zitat:



@Maramo
Mir hän unsere Termin au scho definitiv bestätigt becho. Isch am Afang zwar ä chli müehsam gsi bis es gange isch. S'Amt het s'erst gfunde, mir sigge sfrüeh, aber im Juli hämer denn doch chönne reserviere. Bi so froh, dass es klappt het mit unserem Wunschdatum. Mir mache dr Apéro grad no ufem Schloss. Dr Innehof isch so schön und es isch eifach ä spezielli Atmosphäre dört. Mir hürote jo au "nur" zivil und dorum hämer s'Angestei usgwählt.
Wo wohnsch du denn, dass du ufs Schloss Angestei gohsch?

- Domino:
Wie scho oft gseit, es isch dört eifach nur zum empfehle. Ich ha au d'Frau Ehrengart als Beroterin gha und ha sie super gfunde.

-Fotograf:
Ä Bekannti het dr Bruno Egli als Fotograf gha und es sin super Bilder. Leider weiss ich nid, wie dä prieslich isch.
Mir hän au emol Pischelpix aglueggt. Dönt gemäss Internet super und au d'Bilder wo dört drufe sin, sin genial. Het öpper scho persönlichi Erfahrige gmacht?

---------------------------------
16.05.2009 isch unsere Tag


27.09.08 19:07
mondfee 
Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

@ll

Muess jetzt das do so los werde bi rad irendwie meeeeeeega frustriert wieder jo wüsset bini Trauzügin und Tätschmeischterin anere Hochzyt vo Fründe ,dr Trauzüg und dr Tätschmeischter wo das Amt mit mir teilt het hüt ghürote,per zuefall hêimer festgstellt vor es Paar wuche das die glichi sängerin singt o.k,aber als ich d Lieder ghört ha bini grad duuch worde si hei 2 glichi Lieder usgwehlt wie ich mit dr Sängerin scho lang abgmacht ha :-( denn het s gotti vom Brütigam au no s gliche gedicht ufgseit wo ich mit minä Kids mit viel geduld glehrnt ha :-( :-(
Jetzt chumi mir so vor wie ich alles vo Ihne kopiert hätt :-( Und de Kids chani jetzt nümm sägä dir dörfet das nid ufsägä!! Und d Lieder wetti eigentlich au nid ändere will die eifach so ufs Bruutpaar passe!!! Wie würdet ihr reagierä?Ich wird das em hütige Bruutpaar sicher mitteile das ich genau die Sache als überraschig usgsuecht ha.Im momment hani so s gfühl weri doch nid in d Chille gange denn hättis nid mitbecho grrrrrrrr.Ha das jetzt eifach öberem welle verzellä
:-( glg mondfee

28.09.08 19:30
chickpea 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Hallo Mondfee

Oje jetzt hast du dich so ins Zeug gelegt... Wann ist denn die Hochzeit, an der du Trauzeugin bist? Wenn da noch etwas Zeit dazwischen liegt, finde ich es nicht schlimm wenn die Lieder die selben sind oder das Gedicht das selbe. Schlussendlich kann man ja auch die Hochzeit nicht mehr neu erfinden. Was das Gedicht einmalig macht, sind deine Kinder die es aufsagen. Und beim Lied ist es die Bedeutung, die das Lied für das Paar oder auch für dich hat. Gute Lieder und schöne Gedichte kann man mehrmals hören und die Situatione an "deiner" Hochzeit wird einmalig sein und anders, als die letzte Hochzeit. Das Hochzeitspaar wird sicher nicht denken "oh nein nicht schon wieder dieses Lied und dieses Gedicht " sondern sie werden sich freuen zu sehen dass so viele sich für sie freuen und etwas beitragen. Ich glaube an deiner Stelle würde ich ihnen auch nicht sagen, dass du das gleiche ausgedacht hast.

Gruss Chickpea

28.09.08 20:00
mondfee 
Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

@chickpea

Nein dem Brautpaar werde ich es sowiso nicht sagen aber eben denen die gestern geheiratet haben denn "Er" ist ja auch trauzeuge beim Brautpaar habe ich nicht bedenken dass sie meinen ich hätte die gestrige Hochzeit kopiert aber eben bei dem Brautpaar von gestern.die hochzeit ist in 5 Wochen.Und das lied ist dem Brautpaar "Ihr" Lied
manno das geht mir nicht aus dem Kopf.:-(

29.09.08 10:21
meitli 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Hallo Chickpea

Also Rasa chan i dir wärmstens empfähle, i ha sälber mal ei Saison dobe gschaffet und es isch eifach wunderschön, bsungers o im Herbst (Kastanienwälder...). Für Flitterwuche würd i öich empfähle, d "Casetta" z miete, es chliises Hüsli wo nume 2 Rüüm hett und dir ganz für öich sit. Isch aber hüfig scho sehr früeh usbuechet, drum am beste früeh reserviere!

Grüessli, Meitli

 1 2 3 4 5 6
angestei   Masseabfertigung   Pfarrer   reserviere   benochrichtigung   Hochzitsterminplner   Kastanienwälder   Tätschmeischter   Schloss   Chickpea   Lörrach-Brombach   Inselromantikertypen   Hochzitschleider   Cinderella   unterschiedlich   eigentlich   definitiv   schlossverwalter   Abschlusspriefige   Tätschmeischterin