| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS
 1 2 3 4 5 6
24.09.08 08:25
mondfee 
Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Hoi Brütlis :-)

Wie euch scho empfohle Domino Brautmode oder Stesa Hochzeitstraum in Lörrach/Brombach
si händ im momment au grad % uf diveri Bruut und Abendkleider.Die 2 Gschäfter si klein aber oho
glg mondfee

@surri ich glaub ich höckle am 22.8.09 denn irendwo ufeme Bänkli ufem Wildestei und due euch zuewinke

24.09.08 13:07
surri 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Sali Mondfee

Jo das wär ganz witzig;i glaub i be den so nervös das i nüt um mi ume wohrnimm!
Viellicht chönne mir jo nach unsem grosse Tag es Bruttreff mache, fänd i ganz witzig!

Bis bald
Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

24.09.08 13:24
Muggi 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Sali Mondfee
I wellem Gschäft hesch du dis Kleid kauft?

Lg Muggi

24.09.08 18:20
mondfee 
Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

@ll

Also ich selber Hürot nid,ich bi scho sit 10Joohr glücklich ghürote :-) Ich bi nur immer Trauzügin und Tätschmeischter an de Hochzyte (mach das jetz denn zu mim Bruef :-) )
Ich bi m it minä Brütlis im Domino und aber au im Stesa Hochzytstraum gsi und cha ebe beidi gschäfter sehr empfehlä und für eus isches au no toll wäg dr MWST.

24.09.08 20:42
chickpea 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS


Hallo Muggi

Ich han im Juni das Johr mis Chleid im Domino kauft und cha de Lade nur empfehle. Bi no im Cinderella gsi, wos dr Verkäuferin mim Idruck noch nid so gfalle hat uns z' bediene. Amene andere Tag bin ich in Beromünster bim Vicky gsi, d Bedienig isch nett gsi, aber d' Uswahl in miner Grössi (36) hett mir nid so gfalle. Denn simmer nochär no zu Minder Mode in Huttwil, wo si e riese Uswahl und einige abegsetzti Cleider gha hend. Min erst Lade isch aber dr Domino gsi und dött hetts mir scho s erschti Cleid atoo gha. Drum hen die andere Cleider eigentlich alli gar kei Chance me gha, aber me wett sich amme nid grad fürs erschti entscheide und es isch jo toll, wenn mä soviel cha usprobiere und ich han gstunt, wie viell Chleider eim eigentlich no stönd.

PS ich han mich bi keim Lade agmeldet, im Domino bin ich am Samstig ohni Amäldig gsi, allerdings hend si mir empfohle mich azmelde will si sunscht amme a demm Tag me Chundschaft händ.

Gruss und viel Spass

Chickpea

24.09.08 21:43
maramo 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

hallo du

wow so schön das du dis chleid scho hesch.... das stoht mir no bevor. ha am wuchenänd mol s'chleid vo minere mueter ahglegt... isch scho e schöns gfühl gsi.... :-)

jä, mir hei dr termin scho chönä bestätige ufem schloss angestei. mir hürote au nur zivil dört. mir mache aber sowiso kei kirchlichi trauuig, drum hani au s'zivile ame spezielle ort welle.
ich freu mich au scho mega ufs schloss. machet ihr no e apero nochane?

liebs grüessli
maramo

quote]
Hallo zäme

Ha mi au wieder emol welle mälde.

Da sunst ä chli viel los gsi isch, sin d'Planige für d'Hochzyt ä chli stohbliebe. Aber...... ich ha mis Traumkleid gfunde . Möcht euch no kurz mini Erfahrige mitteile: Brautmode Domino het wirklich ä super Berotig und ä tolli Atmospähre. Leider hän sie Endi August nid so ä grossi Uswahl gha, will sie die neui Kollektion erst im Oktober bechöme. Die Dame het ä super Job gmacht und het au sofort gseit, wenn mir öppis nid gstande isch. Aber ä passends Kleid ha ich trotzdem nid gfunde.
Ich ha ä Arbetskollegin ins Chez Janine in Bubikon begleitet gha um ihr Kleid abzhole. Dört isch d'Uswahl eifach riesig. Afangs September bi ich mit minere Trauzügin und ä Fründin dört goh luegge. Ich ha einigi Kleider aprobiert, aber nur eins het Diskussione ghä. Mir sin denn no inere kleinere Lade gange, aber alli drei hän das andere Kleid nüm usem Chopf becho. Am Nomidaag simer denn nomol vrbi und ich ha mi definitiv fürs Kleid entschiede. Also ich bi au im Chez Janine sehr guet berote worde und ha au nid sGfüehl vonere Masseabfertigung gha. Ich bi ame Mäntigmorgä gsi und dört isch nur no ä anderi Brut im Lade gsi. Isch sehr agnähm gsi, wenn du sone riesige Lade fast für di allei hesch. Ame Samschtig würd ich aber nid unbedingt dört ane gho. D'Verkäuferin het mir au vo däm abgrote, wenn ich denn sKleid chum cho apasse loh.

@Maramo
Händ ihr dr Termin ufem Schloss Angestei scho chönne reserviere? Hürotet ihr dört in dr Kapelle oder Zivil? Mir hürote am 16.05.08 zivil ufem Angestei. Freue uns scho riesig.

---------------------------------
16.05.2009 isch unsere Tag



25.09.08 11:03
Muggi 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Sali chickpea
Das dönt doch guet
Wie sind dört Priise so vode Chleider?

LG Muggi

25.09.08 14:04
chickpea 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Sai Muggi

Ich han für mis Chleid 800 Euro zahlt. Das isch aber au s günschtigste gsi. Ich ha d Prise vo de andere Chleider nid so genau agluegt will ich eigentlich gwüsst ha, dass mir s erschte won ich agha ha am beste gfalle het. Ich glaube s het au Prise um 1000 und 1200 Euro. Ich denke es het au türeri, aber die han ich gar nid agluegt. Won ich gsi bi hän si no Bleil Schue gha zwüsche 10 bis 30 Euro. Nur leider wenig in miner Grössi oder Clini(gr. 36). Toll isch, dass me no MWSt cha abzieh wenn me s Chleid in d' Schwiz nimmt.

Was mir am Domino gfallt, isch dass du nid uf es Schemeli stohsch, wo d Proportione verzehrt, sie lege dr Stoff wo z' lang isch umme. Es isch au dr einzig Lade vo dene von ich gsi bin wo si eim e Korsett alege bim brobiere. Ich weiss zwar nid öb ich das denn au will, vor allem sin die denn no tür. Im Domino hen sie d' Cleider an Lager, resp. sie verkaufe die vo sie im Lade hend, du hesch also nid s Problem dass dis Chleid z spot glieferet wird. Du chasch es aber döt lo lagere bis vor d Hochzit wennd willsch. Mini Verkäuferin isch d' Frau Ehrengart gsi.

Bi jo gspannt wo du ane gosch und wo du dis Chleid denn findisch.

Gruss Chickpea

25.09.08 14:24
mondfee 
Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

also im Stesa isch es öbä glich wie im Domino,si it eim au es Corsett zum Probiere und leggt für eim dr Roti Teppich anä :-) es het dört au scho chleider für 600 Euro mini Fründin het jetzt es Meeeeeeeeeega chlei für "NUR" knapp 700 Euro dr Hammer.

25.09.08 14:25
Muggi 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Sali Chickpea
So guet das dönt alles tip top de muess mr jo fast go hehe
Aso dört wirdi sicher ane go,ha no e Lade gseh vo dere budget Mode die het au ganz schöni Kleider.. Wenn Hürotisch denn du? I weiss ebe garnid wenn ich afange söll Kleider go aluege mir Hürote im Sept.
Jetzt anderi frog..I ha do mi mol dure gläse für Zivilhochzit,das git jo de reinst Papierchrieg
was die nid alles wänd halleluja *g*
Hesch du das alles scho erledigt ? Wenn jo chasch mr das chli gnauer erkläre

Grüessli Muggi

 1 2 3 4 5 6
unterschiedlich   Tätschmeischter   Pfarrer   definitiv   Chickpea   Lörrach-Brombach   reserviere   Inselromantikertypen   eigentlich   Kastanienwälder   Tätschmeischterin   Hochzitsterminplner   benochrichtigung   Schloss   Masseabfertigung   schlossverwalter   Cinderella   Hochzitschleider   angestei   Abschlusspriefige