| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS
 1 2 3 4 5 6
14.08.08 15:59
surri 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Sali Sidi
Das tuet mr den Leid für di. I glaub i würd so e Terror mache.
I wott ebe mol goh luege will i eigentlich nit plant ha es Chleid z' Kaufe sondern z' miete. I ha mir überleiht das i nit so viel Geld wott usgäh. Aber wenn i nüt passends find den wird i halt eis Kaufe. Unterdesse weiss i au nit ob i no is Cinderella wott,ha soviel schlechts ghört das es mi echli abgschreckt het.

Wo hürotisch den? Und hesch Du mir e Tip für e Sängerin oder e Musiker wo us dr Region isch?

I bi so voller Elan und ha s' Gfühl i chumme glich nit vorwärts. Mir hei no kei Chartli; Kei Pfarrer ( do mir im Freie hürote) und ebe kei Unterhaltig.

Danke für e Tip
Lg Surri

15.08.08 10:59
sidi

nicht registriert

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Hoi Suri

I bi no lieb...smile, aber uf betonig vo no.
Ha grad diä Wuche nomol aglüetet. Sie hän no nüt chönne sage.
I gibene no ä Wuche und denn muess öbis go.

mir hürote in Wahle. hän ä mega tolle Pfarrer gfunde. mir hürote katholisch obwohl ich reformiert bi. Aber dr Pfarrer wird d Mäss so gstalde, dass au mi Familie (alli reformiert) öbis drvo wärde ha. Dass heisst es isch nid zsträng katholisch. Das isch mir no wichtig gsi.

Wäg dr Sängerin oder Musikerin, leider kenn i do in dr Umgebig keine. Bi mir duet ä Kollegin, wo e Gospelchor leitet singe.

Düen ihr z Bubedorf au grad s Ässe mache? mir gön ebe is Bad Bubedorf.

15.08.08 11:23
SwissMiss 
Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Hallo zämme

Ich gib jetzt au no mi Sänf drzue wägem Cinderella. Bi nur kurz dinne gsi aber es het mir nid wirklich guet gfalle. Ha gfunde es sig rächt chaotisch und um mi kmmeret het sich au nid wirklich öbber. Bi denn schnäll wieder dusse gsi. Aber ebbe, wenn de willsch miete denn isch das villicht no e gueti Option.

Het mir öbber e Tipp, wäge Frisur und Make-up in Basel? Gits do öbber wo zu eim heim kunnt?

Griessli

15.08.08 17:13
surri 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Sali Sidi

Jo mir möche s'ässe au i Buebendorf und händ au s' Bad Buebendorf ( catering) engagiert. I bi scho oft go ässe und es isch immer sehr guet gsi und au Service isch top. Es isch zwar nit ganz billig aber mir und mim Fründ isch s' Ässe ganz wichtig gsi und dorum gebe mir au gern echli meh us. Und viel türrer als es anders Restaurant isch es jo scho nit. Bi uns schloht halt no s' Personal wo du für's Catering bruchsch es grosses Loch is Portmonai.
Mir si beidi Katholich und dorum isch das nit so es Problem gsi, aber wo mir beschlosse händ im freie z' Hürote isch's plötzlich nümmi so eifach gsi. Kei Pfarrer het bis jetzt jo gseit. Immer heisst eigentlich hürotet me in der Chirche!!!! Fölige blödsinn i glaub nit das es irgend eim Gott dorum goht immene Huus z' hürote. und so suche mir halt immer no. Und wenn' s halt garn nit anderscht goht näme mir e freie Theolog.
Aber es sie scho no es bar sache offe.

I hoff sehr das, dass mit dim Chleid bald klappt.

Cu Surri

16.08.08 20:36
maramo 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Hallo Zäme

ich bi au e brut (isch no so ungwohnt ) usem BL.

Mir hürote am 08.08.2009 zivil ufem schloss angestei mit ahschliessendem apero. nochane wei mir ins bad buebedorf go ässe. hei dört jetz mol provisorisch reserviert.

weiss vilicht öper e schöns restaurant im laufethal?

liebi grüessli
maramo

17.08.08 20:46
Muggi 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Hoi zämme

Au i bi e neus Brütli zwar usem AG aber wohne so nöch bi Basel...

Wenn händ ihr euch bide Gmeind gmolde für Zivile?

Liebi griessli

17.08.08 22:25
surri 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Sali Muggi

Das isch jo luschtig i bi e Brut us em AG und hurote im Baselbiet will e vo dört chumm!

Also mir hei üs jetzt im August gmeldet für im Dezember zivil z'hürotet. Mir hei jetzt dr Termin definitiv reserviert und chönne aber fühestens im September s' Ufgebot goh bstelle. I freu mi meega.
Ich denk dr Dezember ischaber au nit so e beliebte Monet zum hürote und dorum hei mir au no freii Wahl gha mit em Datum und dr Zit.
Das isch aber vo Gmeind zu Gmeind verschiede.
Wenn hürote Dir den?



Zivil 19. Dezember 2008 & Kirchlich 22. August 2009

17.08.08 22:34
Muggi 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Sali Surri
So guet,wo wohnsch denn?
Aso mir möchte gern zivil am 29. August und kirlich de 12. sept
Do de August jo beliebt isch dänki frogi mol im februar ah oder

grüessli

17.08.08 22:40
mondfee 
Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Hoi Surri

Ich hürot zwar nid bini scho sit 10 joohr ,aber ich wohn i däm schönä dorf wo du wirdsch hüürote i nimm a dir geut ufs schloss Wildestei?
Ich hätt dir e bombä sängerin wo au bitz uf em Wildestei dehei isch
lueg emol unter http://silviavonallmen.ch/ dört hets hörprobene.P.S Si isch zimmli viel angagiert
denn si isch die sängerin an eusne hochzyte vo dä lüt her im dorf
Und zu dä Bruutchleider chani dir us Trauzüge erfahrig au s Domino in Lörrach oder Stesa Hochzeitsmoden in Lörrach-Brombach sehr empfehlen.
Lass es mich /uns wissen wie du dich entschieden hast.
glg mondfee

18.08.08 17:36
surri 

Re: Bräute 2009 aus dem Raum BL/BS

Sali Muggi

I wohne i Aarau.

Du wägem afroge uf em Standesamt, teilwiss chasch ebe s' Datum für s' nächst Johr scho es Johr im vorus reservieriere. isch aber ebe unterschiedlich. Us erfahrig vo andere Brutpaar hämmer ghört das sie sunscht nit ihr Wunschdatum oder ebe ihri Wunschzit bechömme. Aber i denk sunscht isch Febuar sicher nit schlächt.

Wo chunnsch du den her? und wo wohnsch jetzt?

Schöns Öbeli
surri

 1 2 3 4 5 6
schlossverwalter   Tätschmeischterin   reserviere   Hochzitsterminplner   definitiv   Lörrach-Brombach   Inselromantikertypen   Pfarrer   Cinderella   Masseabfertigung   Abschlusspriefige   angestei   unterschiedlich   Hochzitschleider   eigentlich   Chickpea   Kastanienwälder   Schloss   benochrichtigung   Tätschmeischter