| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch
 1 2 3 4 5 6 .. 15
09.01.08 13:44
Sille 

Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

hey super...hab mich auch grad eingetragen

geht von euch noch jemand am samstag zur "Trau dich!"?


Sille & Andi heiraten am 6. September 2008
www.wirheiraten.ch/SilleundAndi

09.01.08 16:05
topolina79 

Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

hallo zusammen

ich bin ganz neu hier... und noch ein bisschen verloren... ich habe im dez. einen heiratsantrag bekommen und werden im aug.08 heiraten.

lg

topolina79

10.01.08 09:50
jeannine79 

Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

Hallo Sille
Ja wir werden am Samstag auch an der "Trau dich" sein.

liebe Gruess

10.01.08 09:51
jeannine79 

Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

hallo topolina79

du gar kein Problem, ich selber bin auch erst 2 Wochen im Forum. Habe meinen Antrag im Oktober bekommen und heiraten tun wir auch im August.. Bist du dann schon was am Organisieren?

lg
Jeannine

10.01.08 11:00
topolina79 

Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

hallo jeannine

bis jetzt haben wir die kapelle reserviert und die fotografin..
und will zuerst die papiere erledigen, bevor ich gross organisiere...

ich werde am sonntag auch an die messe gehen, aber bin noch unschlüssig welche...

10.01.08 17:25
smil09 

Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

Hallo Topolina
Bi au no nöd so lang däbi und vor allem nöd immer so aktiv, aber uf jedä Fall findi da Forum super.
I bi letscht Johr a dä Trau Dich Mess gsi. Diä isch guät gsi, für üs aber enär chli z'fruä (mär händ erscht gwüsst dass mär wönd hürotä, meh aber no nöd). Das Johr gömmär mol a d'Fest und Hochzeitsmesse im Messezentrum. Diä isch glaub no grösser und i bi ebä scho z' St.Gallen a dä Mess gsi und äs git Kombibillet. I find's chli blöd, dass grad zwei Messe am glichä Wuchenend sind. Mär chönnt jo au a beidi go, aber wird dänn viellicht chli viel. Bi uf jedä Fall gspannt uf dä Sunntig.

D'Idee mit äm Brut Treffe isch guät. Muäs mi do glaub au no iträgä..

10.01.08 17:26
smil09 

Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

Hallo Topolina
Bi au no nöd so lang däbi und vor allem nöd immer so aktiv, aber uf jedä Fall findi da Forum super.
I bi letscht Johr a dä Trau Dich Mess gsi. Diä isch guät gsi, für üs aber enär chli z'fruä (mär händ erscht gwüsst dass mär wönd hürotä, meh aber no nöd). Das Johr gömmär mol a d'Fest und Hochzeitsmesse im Messezentrum. Diä isch glaub no grösser und i bi ebä scho z' St.Gallen a dä Mess gsi und äs git Kombibillet. I find's chli blöd, dass grad zwei Messe am glichä Wuchenend sind. Mär chönnt jo au a beidi go, aber wird dänn viellicht chli viel. Bi uf jedä Fall gspannt uf dä Sunntig.

D'Idee mit äm Brut Treffe isch guät. Muäs mi do glaub au no iträgä..

10.01.08 23:43
Anin 
Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

Hallo Zusammen,

ich heirate leider erst im 2009, aber ich wohne in wallisellen... falls ihr also zu wenig teilnehmerinnen fürs treffen habt (ich nehm an das wird in der region sein), ich käme gerne auch. ich kann nur leider noch nicht viel organisatorisches erzählen, aber es wär sicher trotzdem interessant...

14.01.08 11:49
topolina79 

Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

@smil09

hallo... ich war am sonntag an der fest- und hochzeitsmesse in zürich und bin voll enttäuscht... die in sg war ja viel besser.. naja..
bin momentan meine papiere am organisieren, brauche noch eine kopie vom familienbuch (und da meine eltern im ausland leben, geht das nicht so schnell)
für das kleid, werde ich noch sicher 2-3 monate warten...

14.01.08 13:14
smil09 

Re: Gesucht 2008 Bräute für Infoaustausch

Hallo Topolina
Bi au am Sunntig a dä Mess gsi. Miär händ halt vor allem wägä Ring wölä luäge und händ än Lade gfundä mit Ring wo üs beidä grad gfallä händ. Und s'Gschäft isch ersch no ganz i üsärä Nöchi. Vo däm her hät d'Mess für üs ihrän Zweck erfüllt. Aber diä z'St.Gallen isch natürlich scho no grössär. Döt bini wohrschinlich wägä mim Kleid fündig wordä. Ha ebä scho mol eis bi Chez Janine gseh wo mär gfallä hät, isch aber eifach chli tür. Jetzt hani z'St.Gallen a dä Mess än Brutkleiderlade gfundä us Dütschland wo s'glich Kleid au hät und mit Mwst Abzug und Messerabatt sött's dött einiges günstiger cho. I hoff da stimmt. Du häsch jo no chli Zit zum suächä, wänn's ersch im August hürotisch. Papier hani no gar nöd sortiert, aber da sött bi miär au chli schnäller go. Bi im Moment grad am Iladigä baschtlä. Git alläs viel z'tue aber macht jo au Spass.

 1 2 3 4 5 6 .. 15
heiraten   eingetragen   Viviane   hochziitsgeplapper   treffen   hochzeitsmesse   organisatorisches   abendunterhaltung   Topolina   Infoaustausch   sfkm3nqda8hdsg8u   zusammen   Gesucht   eigentlich   jeannine79   Vorbereitigsstress   Hochziitsvorbereitig   Grüessli   Bahnhof   Jeannine