| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
26.06.2010
 1 .. 19 .. 36 37 38 39 40 .. 42
19.09.10 09:16
sheilyn 

Re: 26.06.2010

hihihi, jä so
ja da hast du halt einen job, wo du deinen nachnamen wirklich oft brauchst. ;)
das ist bei mir eben absolut nicht so.
ich brauche ihn auf arbeit nie. ausser es kommt einmal die woche ein auswärts telefon rein.
und dem chef sagen wir einfach den nachnamen, doer viele sagen ihm auch einfach "chef" und er uns einfach allen "sie", aber ohne nachname. und sonst reden wir nur in du und vornamenvorm. ;)


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

17.10.10 11:37
pancy 

Re: 26.06.2010

Hallo ihr Lieben

Wie gehts euch so im Eheleben? :-)
Ich kann es kaum glauben, unser Hochzeitstag ist schon fast vier Monate her!!! Inzwischen sind die Dankeskarten verschickt, die Geschenke alle an ihrem Platz und die Erinnerungen zeigen bereits die ersten kleinen Lücken... Ich hab gerade nochmals meinen HZ-Bericht gelesen und musste tatsächlich schon zweimals sagen "ach ja stimmt, das war ja auch noch"!

Ansonsten fühle ich mich sehr wohl als Ehefrau. Ausser an den Namen hab ich mich irgendwie immer noch nicht so recht gewöhnt. Obwohl ich mich bis jetzt erst zweimal vertan habe, ist mir der neue Name immer noch so fremd... Wie gehts euch dabei?

Wie stehts bei euch eigentlich mit Familienplanung? Habt ihr Kinder "geplant"?

lg

*** der 26.06.2010 war der schönste tag in meinem leben ***

17.10.10 11:52
sheilyn 

Re: 26.06.2010

he pancy salii!

eheleben ist (fast) wie vor dem eheleben. ^^ einfach toll! ;) nur mit einer weiteren wuuuunderschönen erinnerung in unserem herzlein. :) und eine noch einwenig innerige beziehung. :)

das thema hochzeit ist bei uns seit ca 1 monat toal abgeschlossen. alles verräumt und dankeskarten verschickt. so schön es auch war, ich war froh, das thema endlich richtig abschliessen zu können.

klar reden die leute immernoch vom hochzeitstag und wietoll wir alle geplant haben etc etc.
es ist immernoch ein beliebtes thema!
wir haben von gg's mami noch nebenbei ein rosenbäumli bekommen, wo es 12 gerollte zäddeli dran hatte und die die gäste wegnehmen konten am abend. und nun bekommen wir noch jeden monat eine einladung für irgendwas (zoo, pizza essen etc etc) ^^

schon schlimm! ich habe auch wieder alben und bericht angeschaut und auch sonstiges hochzeits zeug... und es kommen echt schon die ersten lücken!
zum glück hab ich mir ALLES notier, egal was es war. ich weiss man wird es vergessen, auch wenn man zuerst denk, "das vergess ich nie"!

uuuh name.. ne an den gewöhnt ich mich noch 20 jahre nicht. wollte ihn ja eigentlich nicht annehmen, aber habs dann doch "gewollt".
ne also 1. hab ich noch einfach psychologisch mühe mit dem namen mich damit abzufinden. das wird noch jaaaaaahre dauern bis ich das geschluckt habe...
vom versprechen her, hab ich schon paarmal den falschen namen gesagt, oder eben wie gewohnt zeurst den vornamen gesagt und dann beim nachnamen kam ich ins stocken! auch bisschen peinlich. "ehm ehm ehm" eee... aaa... ggg

kinder sind sehr wohl geplant! aber wann ist geheim. ;)
mich kennen hier zu viele leute privat. ;)
und du? (ihr?)
ich kann überigens www.swissmom.ch sehr empfehlen.


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

17.01.11 20:35
Sanpas 

Re: 26.06.2010


hey ihr liebe bräutlis hab euch nicht vergessen .... habs endlich auch geschafft meine fotos hier zu platzieren

http://www.heiraten.ch/forum/thread.php?...17&thema=69

liebe grüsse an euch alle


überglücklich vereiratet - 26.06.2010 freie trauung - zivil am 22.06.2010

18.01.11 14:10
sheilyn 

Re: 26.06.2010

hey zäme mini liebe metbrüt!

sali sanpas

woooooooooow!!!!!! hey sooo tolli fötteli! ehr hend jo super usgseh! ond di location esch au de hammer!

mega föttli! du besch en ganz en höbschi gsi! :)
weisch weli fötteli gfallet mer mega? (also send alli de hammer!! ;) ) aber det wo du met dinnere trauzügin droffe besch. esch das dini schwöschter?
die farbabstemmig ond wie ehr strahled ond üch so ergänzed met de farbe, fendi klasse!

du ond din maa hend hammer usgseh, sehr schöni chleider au ond super gstyled. :)
hach, doh chond s chohzit feeling retour ^^...
merci förs lieber spot als garnie, teil haa loh!

hoffe ehr hend üch alli as eheläbe gwöhnt. ^^ ond t franziska, natürli NO tüfer drihgläbt. ^^ ond au weder UFgläbt. :)

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

18.01.11 14:33
pancy 

Re: 26.06.2010

haaaaaallooooo, bin auch wieder mal hier! :-)
schöne Fotos, Sanpas! ja da kommt gleich das "ach es war so schön"-Feeling wieder!

Ich habe mich schon sehr gut an das Eheleben gewöhnt. Der neue Name sitzt auch mehr oder weniger, obwohl es immer noch etwas ungewohnt ist. Aber ich trage den Namen mit Stolz. Und es ist auch immer wieder schön zu hören, wenn mein Mann von "seiner Frau" spricht

übrigens sheilyn: ja Kinder sind geplant. Leider hat uns bisher der Storch noch nicht gefunden. Aber wir sind ja auch erst ein paar Monate verheiratet. Und das "üben" macht ja bekanntlich auch Spass!
Und bei Euch, schon Nachwuchs unterwegs? :-)



*** der 26.06.2010 war der schönste tag in meinem leben ***

18.01.11 15:22
sheilyn 

Re: 26.06.2010

hey pancy :)

das freut mich, dass ihr noch einwenig hier seit!

schööön! ja es ist schon ein tolles gefühl als mann und frau anerkannt zu werden, auch mit dem namen der einen nochmals verbindet. ;) ich hab mich schon einwenig mehr an meinen namen gewöhnt.

heute gehen wir unsere flitterwochen buchen!!
las vegas, charlotte ond florida/orlando. 3 wochen ferien. ich freu mich so mega! und new york sehen wir auch noch vom flughafen (zwischen landung) aus. (haha)

he pancy ich schreib dir noch ne PN wegen dem anderen...


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

18.01.11 15:32
Sanpas 

Re: 26.06.2010

jö sheilyn danke viel mal für dini liebe wort - gönd ja abe wie butter
ja gäll lieber spat als nie - hani ebe au dänkt. natürli bini bi eui immer wieder go dri luege und han eui föteli au gseh - da chani dini kompliment eifach nur zrugg geh! hammermässigschön!! ... und violett isch hald eifach meeega ä toli farb *lach*

...ja das isch mini jünger schwöschter. isch euis erscht uf dä fotene ufgfalle, dass farb vom brutstruss und ihres chleid ja so glich sind ... ich han ja scho immer gwüsst, dass ich violetti rose möcht aber sie hät dänn ihres chleid usgsuecht bevor ich gwüsst han welli rose ich für dä brutstruss nim ... isch schlussändlich ä mega schöni farbkombination worde! die gfalled mir ächt au mega

as eheläbe hani mi sehr guet gwöhnt - du au? mitem name isches no speziell gsi - will ich vorher rächt en eifache nachname gha han und jetzt chli spezieller (italienisch aghuucht). jetzt chan sich niemert meh merke wie ich heisse - aber a das gwöhni mi au no ...
und wies pancy seid, wämmer seid "min ma" oder er "mini frau" - dänn isch das immer no öpis vom schönschte

... sind dänn ihr all am baby plane? mir no überhaupt nöd








überglücklich vereiratet - 26.06.2010 freie trauung - zivil am 22.06.2010

Zuletzt bearbeitet am 18.01.2011

Datei-Anhänge
26062010_1.jpg 26062010_1.jpg (27x)

Mime-Type: image/pjpeg, 157 kB

26062010_2.jpg 26062010_2.jpg (23x)

Mime-Type: image/pjpeg, 210 kB

18.01.11 15:44
sheilyn 

Re: 26.06.2010

jo bitte, s esch ebe eifach eso! :)
ond merci au ;p jo violett esch hammer!

hanis doch dänkt :) das gseht mer üch guet ah! :) da ben ech ond mini schwö 180°C verschede!!! ^^
hey das gseht imfall hammer us! das esch jo en heure zuefall, das ehr das ned extra gmacht hend! wenn das hätsch welle, wärs secher ned so en ähnlechi farb gsi!

s läbe sälber esch ned vell anderscht as vor de ehe ond das esch au guet so! ebe nor die chline zöckerli wot bechonnsch, = da sgfühl bi "mini frau" etc.. das esch super. :)
ech han ebe sin name zerscht ned welle ahnäh, also i han sehr sehr SEEEHR müeh demet gha. ben bis am letshcte tag am werweise gsi, wasi sell.
i bestohne jetzt eifach druf, dass mer öberall min ledigname ah hänkt, söscht gets ärger. ^^
aber esch dänk alles gwohnheits sach. i han vorhär ebe au en dobelisechere chorze ond schöne nochname gha. jetzt muessi sogar mol öppe säge wie mer min neui nochname schribt. i muess min vorname jo scho vell buechstabiere, de wotti doch ned no so en nochname. naja, chond scho guet, hani mi scho besser drah gwöhnt!
;)

plant send chender scho, aber ned grad sofort.

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

18.01.11 16:12
Sanpas 

Re: 26.06.2010


hey mir gahts genau glich mitem name... ich han mit dem au am meischte mühe gha und eigentlich immer mine wellä bhalte... aber ebe . jetzt hani sin name und hald eifach uf dä id und pass dä allianzname mit bindestrich. im fall au ufem briefchaschte und so hämmer sin name und min name mit bindestrich ... ich weiss nöd, aber mir isch hald min name au no rächt wichtig und ich han mich ja immer über dä name identifiziert .

glaubs mer ich muss min nachname immer buechstabiere und 10x wiederhole - er isch gar nöd so schwierig aber irgendwie ä buechstabekombination wo dlüt mühe händ (frög mi nöd wieso). ich muss aber säge i dä zwüscheziit bini sogar chli stolz uf dä name - will er speziell isch und will nöd jede so heisst. vorher hani so en typische schwiizername gha

wie isch es dir eigentlich nachem hochziit ergange? häsch du au mal so es chlises tüf gha? nimmt mi eifach wunder, will ich das scho chli gmärkt han bi mir....

lg



überglücklich vereiratet - 26.06.2010 freie trauung - zivil am 22.06.2010

 1 .. 19 .. 36 37 38 39 40 .. 42
Trauzeugen   nochmals   wünsche   einfach   Zuletzt   Hochzeit   erwarten   HEIRATEN   irgendwie   Franziska   sheilyn   hürotet   Samstag   gemacht   eigentlich   bekommen   bearbeitet   endlich   wenn-es-doch-nur-schon-vorbei-wäre   wirklich