| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
26.06.2010
 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36 .. 42
29.06.10 16:07
chloro 

Re: 26.06.2010

Es war wirklich ein toller Täg! Ich denke es war fr uns alle wunderschön und unvergesslich. Lese mit freude eure Berichte

04.07.10 13:12
sheilyn 

Re: 26.06.2010

hey ehefraue :)

8 täg esches här. hender üch alli guet erholt? :)

ben au höt weder emmerno am hochzitszüg ufrume gsi, wo teilwis no omegstande esch. die ershcte paar bluemestrüss hani höt "scho" mösse in gösel schmeisse.

min brutstruss und 1 grosses gsteck + mim maa sin ahstecker send am tööhre. :)

üse ässtesch esch no met gschänkli öberseid genau wie üses side bord ond üsi riese bar volle met chärtli esch.

weiss ned wo döre met mim chleid.

setts wohl it reinigong bernge, damet echs chann rechtig versorge.

weiss öppe wie tür das, dass ca werd. 1 antwort hani feng doh vo öpperem becho, das s brutchleid reinige ca 150.- choschtet, fendi no "happig".
ahzog nemmt mi jo au wonder.. wärdemer wohl ide nögschti mole müesse erledige.

namensänderige hani so guet wie öberall gmacht.
am mäntig gangi denn no ufs kakk strosseverchehrsamt, die düend am blödschte bim namenswächsel, so wie ech das jetzt metbecho han.

t billanz vo üsem hochzit:
s esch en grandiose tag gsi!

doh no in zahle:

üsi budget lanig esch 1A ufgange :)
mer hend grob gseid mer wend ned meh als 15'000.- usgäh. wär aber au ned en wältondergang gsi, wenns meh gsi wäri!

13'270.- met jedem chlinschti schissdräck metgränchnet, sogar 1-2 fählchäuf woni gmacht han ond öberraschigsgschänkli för min maa ond die neue uswiise. :)
ond mer hend jo ned bewusst wägem gäld uf öpis verzechtet. mer hend eifach gmacht was mer hend welle. klar hemmer prise vergleche ond offerte ihgholt ond gueti ahgebot becho ond i han no gwössi anderi vorteil vo minnere bude, ond vo verwandte gha. :)
för all das wo mer hend dörfe ah dem tag erläbe, hätti au gärn meh zahlt! :) wel dä tag esch onbezahlbar gsi, aber mer hend natürli om so meh freud, eschs voll ond ganz i üsem budget!

au bi de gäldgschänk hemmer gstuned! mer hend jo met nüd grächned, also hend üs nüd usgmoled was mer alles bechömed. fende das doof, also han das emmer doof gfonde, han leiber öberraschig, de chasch nor postiv öberrascht wärde, wenn emt nüd rächnisch. :)

ond NOR reins bargäld hemmer scho gueti 5'000.- becho! schääääisse...
denn no all das andere züg. mer send schier t auge usem chopf gheit...

30 znacht ässe gäscht ond knappi 100 reini aperogäscht hemmer gha.


jo. ond ehrlechgseid wörds mi au vo üch wondernäh, wie ehr im budget blobe send? :) hender scho en grobe öberbleck?





.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

04.07.10 14:11
chloro 

Re: 26.06.2010

Auso, bi üs isch es o e meega Tag gsi, wunderschön und unvergässlech. Aber üs hets dünkt es sigi a däm TAg höchstens nume 12 Stung gsi es isch so schnäu düregange.

mir hei u vili schöni Gschänk becho, so toll, und du hesch Rächt, das mitem Gäud, wahnsinn, obwous nid gad 5000 Franke gsi si.Mir heis natürli gad uf üses Hochzitskonto to.

Mitem Budget, naja, heimer jo immer etwas locker ghandhabt u nüt ufgschribe. Aber i dänke aus i auem heimer öppe 20000-25000 usgä. auso jo noni aus, Rächnige chöme no

Bleumeschmuck hani a üsne Härzständer o müesse wägnä. Aber d Bändel hani no losi, gset eifach schön us. D Autodekoration heimer no es zitli am Wintergarte, ämu d Mooshärzli, die hei u lang, aber d Bluemegschteck hani o müesse entsorge, es isch eifach zuu heiss gsi, dassi länger würde ha. Mi Struss, dr Astecker vom Ma und eis Gsteck si o am trochne, obwoui bim Gschteck noni sicher bi öbis de plötzlech gliich furt due. Bluemestrüss womer becho hei si no schön, hase nämli i chüelscht Ruum vor Wohnig to.

Mir hei äxtra es Blatt gschribe mit aune Gschänk druffe u vo wäm dassi si, so chöimer bide Dankeschärtli nume das Blatt fürenä u afo schriibe.

Ich chume usem schwärme vo däm Tag gar nüm use, wemi öpper frogt
(u das chunnt no viu vor:-)
Iz heimer Ferie zäme u nöchscht Wuche geits ab i Süde.U mir freuenis. Ändlech richtig mau id Ferie(Mir si nämli zäme no nie so richtig im Usland ide FErie gsi)

Vilech wirdeni chli weniger aktiv si im Forum, aber i mues säge i ha do viu luschtigi, spannendi, interessanti Biiträg vo verschiedene Lüt gläse.Immer wieder neus entdeckt und durum chumeni sicher öppedie wieder zrugg.
Merci aune, vorauem o de 26.6. Brütlis, es isch super gsi, d Vorfreud mit euch z teile

04.07.10 14:33
sheilyn 

Re: 26.06.2010

aso teilwis esch mer die grosszögige gschänk scho fascht ohnahgnäm gsi imfall, werkli wahnsenn.

hei das goht scho dammi schnell öber 20'000.-! das esch so!
mol i han werkli sett letscht sommer, alles ufgschrebe woni jemols för s hochzit kauft han, i han das welle i fendes enteressant ond ben froh drom. :) han das gnau welle wösse, wie das usechond.

ou jo! genau. fötteli? vo dene härzständer?
*überleg* hani öberhaupt scho fötteli vo der gseh? ned gäll? (han langsam chli es dörenand doh im forum met wem sinne wele fötteli etc. )
aber die fertige härzständer hani bestemmt noni gseh. ;)

jo das stemmt! chome denn ines paar täg au is gröble, öbi s einte gsteck werkli sell bhalte oder ned. de brutstruss ond s ahsteckerli, wörde jo als schöni erennerig länge ;)
ond t tesch namensteils ond s brutpaar hemmer jo au no uf de siite. :) ergendwo chammer jo ned alles uf t siite tue ;)

jo das met de mooshärzli esch secher praktisch! :)
mini violette rosene im struss ond im astecker send jo haltbargmachti rosene gsi, weisch wo s wasser met glitzerin ergendwie ustüschled worde esch, ond die hebed ebe sowiso 3 johr :) da fendi no geil.

jooo, das esch supi, das hemmer au gmacht so en gschänkli lishcte, das mer bim dankeschärtli no chönd en persönleche text dezue schribe. fende das guet, hemmer die gschänklilischte gmacht :)

wohi gönder denn in süde? :)
so schön, denn gniessets mole! :)
nonie rechtig ide ferie gsi? schön, dennw erds om so schönner!

de letshcti teil channi secher öbernäh, aber dänke bi mer werd s forum laaaangsam ablfache. so wie ech mech könne, werdi doh ned grad wäg cho. wotti au noni, well doh düend no paar lüt hürote, woni wott läse ond metfiebere :)


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

04.07.10 14:56
chloro 

Re: 26.06.2010

Doch die Ständer hesch sicher gse.Ha mou es Foto ineto womer gsprayet hei. Mi GG het die gmacht.

Sit dene fasch 9 Johr womer zäme si, heimer "nume" afe e Parisreis hingeris u süsch simer immer go wandere und ufene Alp go Ferie mach.Isch uh..re schön aube gsi.Aber iz chöimer das Hüttli nümme miete leider... Mir gö uf Sizilie, das wird sicher toll. Für mi GG isches s erscht mau Strand, serscht mau Meer und serscht mau flüge, wird interessant
I bi scho paar mau ide Ferie wit wäg gsi, aber ir letschti hets haut eifach üs nid id Färni zoge.Aber iz weimer no, wes de öppe Nachwuchs sött gä isches haut de wieder angersch. Nöchscht Johr isch o scho buechet.Finnlad.Jupii.

U du, göter neue o furt?

04.07.10 15:05
sheilyn 

Re: 26.06.2010

jojo, t ständer elei scho, aber met de blueme ebe ned! :) *gseh wett*

speziell :)
schad chönders nömme miete, aber es ged jo no meh ort zom super ferie mache ond neus erläbe! :)
s erscht mol strand u mer ond flüge för din maa? :)
speezielll :)
aso i ben jo au ershct vor 5 jorh s 1. mol gfloge ond sett doh noni so mängisch.. :) aber am meer beni doch scho öfters gsi. :)

jo üs heds ebe in letschti au NED so it färni zoge! drom semmer jetzt es paar täg uf dütschland ond das johr garned söscht it ferie, s hed üs no NED greizt. garned.

mer wend denn aber nögscht johr, wie du aus seisch grösser it ferie, 3 woche USA. esch aber no nüd konkreters planed. well muesch ebe go so lang no ongezwonge besch, das hemmer üs au gseid. ;)




.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

04.07.10 15:12
chloro 

Re: 26.06.2010

Aha mit de Blueme.Foto hani no keis, isch äbe no bim Fotograf. Chunnt de spötischtens nach de Ferie mau es Foto
Kuul USA bini o no nie gsi, s wiitischte isch afe Kenia gsi, süsch bini immer in Europa blibe

04.07.10 15:48
sheilyn 

Re: 26.06.2010

jo i ben au nonie so wit gsi. :)
ben nor emmer alles rond om t schwiiz bis jetzt gsi! (de-land,spanie,öschteriich,italie,frankrich) nie öpis anders! ;)

ben eigentli nie USA fan gsi, aber min gg hed mi jetzt noch einige johr sowit, dasi glich mole wott det hi goh. ;)

han eigentli emmer gseid, das esch en kontinänt woni NIE wot gseh. es reizt mi ned!
naja...
jetzt esch's de 1. ander kontinänt woni mole gsehne.

doh min gg so fan esch vo amerika, heder mi öberzügt ond mer gönd mole go luege ond i belde mer mini eigeti meinig. :)
aber eiiigentli wetti vell lieber mole in asiatisch rum. thailand, oder so.
oder ebe wie du kenia! das wörd mi meh reize! aber doh muessi no paar johr min gg defoh überzüge, wie ärs bi mer met USA gmacht hed. ;)


jo de beni mole gspannt uf dini fötteli denne :)

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

04.07.10 15:54
Ellie 
Re: 26.06.2010

bei mir ist die hochzeit nun ja schon ein paar tage länger her als bei euch; aber auch ich bin noch immer frisch verheiratet und noch immer stehen die geschenke rum und wir lesen immer wieder all die lieben kärtchen und wünsche. es war überwältigend, ein absolut traumhafter und wunderschöner tag, den wir nie mehr vergessen werden und an den wir uns noch oft und gern erinnern werden.
ich wünsche euch allen noch einen schönen sonntag! geniesst das frischvermähltsein - wir finden es wunderschön!!!!!!!!!!!!!! lg,ellie

04.07.10 16:07
sheilyn 

Re: 26.06.2010

danke vielmals ellie. :)
wünsche ich dir slebstverständlich auch!
hm *überleg* an welchem tage hast du überhaupt geheiratet? ^^
2 wochen vor uns?

wisst ihr schon wo und wo ihr die kärtli irgendwann verstaut? ^^

ich habe noch null ahnung, sie werden noch einige tage/wochen unsere wohnung zieren!



.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36 .. 42
gemacht   Samstag   eigentlich   wenn-es-doch-nur-schon-vorbei-wäre   bekommen   erwarten   einfach   wirklich   irgendwie   hürotet   Trauzeugen   Zuletzt   endlich   Hochzeit   bearbeitet   Franziska   wünsche   HEIRATEN   nochmals   sheilyn