| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
08.08.08 Hochziit
 1 2 3 4
11.01.08 21:20
madmadi 

Re: 08.08.08 Hochziit

Ja hallo Sonne

Jetzt geht's nicht einmal mehr sieben Monate! Ich freue mich ja so!

Wir haben uns jetzt für selbstgemacht Einaldungen entschieden. Ein crèmefarbenes Kärtli mit einer moosgrünen Manschette, die vorne in der Mitte ein kleines Herz offenlässt. Oben auf der Karte steht unser Trauspruch, dann "Mer hürote...". Um zu sehen, wer denn da heiratet, muss man die Manschette, die mit einer Kordel verschlossen ist, öffnen. Ist die Manschette offen, kann man auch die Karte aufklappen und findet da alle wichtigen Angaben. Klingt das irgendwie logisch? Jedenfalls werden wir in den nächsten Tagen das Material bestellen können und bis Mitte Februar sollten die Einladungen dann versandbereit sein.

Die Anstecker mit den Namen werden wir wahrschenlich aus demselben Material wie die Karten in Herzform ausstanzen und je ein kleines moosgrünes Herzchen mit 3D-Pölsterchen daraufkleben.

Auch bei der Tischdeko bleiben wir diesen Farben treu - obwohl die noch nicht wirklich steht.

Mein Brautstrauss soll aus crèmefarbigen Rosen und grünen Hortensien gebunden sein....

Ja, jetzt nimmt die ganze Sache langsam Formen an... Nur Apéro, Ringe, Ehevertrag und hmmm, es gibt schon Dinge, die noch organisiert werden wollen.

Wie steht's bei euch "Parallelbräuten" so mit den Vorbereitungen?

Liebe Grüsse
madmadi

12.01.08 10:47
cannella 

Re: 08.08.08 Hochziit

Salutti zäme

Bei uns ist das Hauptthema momentan auch die Einladungskarten. Wir werden Sie jedoch nicht selber machen, da wir beide erstens keine vörige Zeit haben und zweitens uns gedruckte Sachen besser gefallen.

Eigentlich sollten wir unbedingt die Fotos für die Karten machen, aber ich arbeite momentan sehr viel und bis ich zu Hause bin ist es meistens Abends um 20.00 Uhr, da kann man natürlich keine Fotos mehr schiessen. Leider muss ich auch am Samstag arbeiten und dann kommt uns natürlich die Fasnacht noch in die "quere". Wir konnten nun mit meinem Mami einen Termin für übernächsten Sonntag ausmachen, hoffen, dass das Wetter einigermassen gut ist und vorallem dass mein Schatz seine Fieberblatter bis dann wieder los hat... so möchten wir natürlich keine Einladungsfotos machen
Wir hoffen nur, dass dann mit dem Druck alles rasch klappt, da wir die Karten eigentlich gerne spätestens Ende Februar versenden möchten, da ja an unserem Hochzeitsdatum doch noch Ferienzeit ist.

Ansonsten kommen wir momentan nicht so richtig dazu, uns ums Hochzeit zu kümmern, aber glücklicherweise haben wir ja letztes Jahr schon sehr viel organisiert. Die Apérodetails sind mittlerweilen geklärt und wir sollten möglichst bald im Restaurant vorbeigehen und unsere provisorische Reservation nun definitiv fixen.
Ach ja, und das Wunschbuch wartet auch noch auf seine Entstehung... Hoffe, dass es mich Anfangs Februar nach der Fasi nicht ins Bett legt und ich mich in meinen vier "wirklich freien" Tagen diesem, eigentlich ja sehr schönen Thema, widmen kann.

Tja, dass wär nun so das wichtigste momentan...


Es liebs Grüessli und es schöns Weekend

Cannella

08.02.08 08:05
madmadi 

Re: 08.08.08 Hochziit

Soooo, mini liebe 08.08.08-Brüt! Jetzt goht's no genau es halbs Johr bes zo öisem grosse Tag!!! I werde grad ganz ufgregt, wenni dra dänke! Goht's öich ou so? Die Vorfröid macht mi rechtig kribelig...

Ich wönsche öis ond natürli ou allne andere Brüt witerhin viel Fröid bim Vorbereite, Plane und Organisiere!


madmadi


Ich hürote mi Schatz am 8. August 2008!

08.02.08 18:12
Pfu

nicht registriert

Re: 08.08.08 Hochziit

Also wenn ich Deinen Eintrag nicht gelesen hätte, hätte ich es wohl glatt vergessen, dass es nur noch 6 Monate sind.

17.02.08 17:47
muuus 

Re: 08.08.08 Hochziit

Mir hürate ou am 8.8.08 zivil und am 9.8.08 kirchlich.... Chas chum erwarte...

18.02.08 08:08
madmadi 

Re: 08.08.08 Hochziit

Hey muuus, ou der härzlech willkomme unter de Schnaps-Zahle-Brüt

Verzell mol, was fählt öich no so organisatorisch? Händer d Iladige scho verschickt?

Liebs Grüessli

madmadi


Ich hürote mi Schatz am 8. August 2008!

18.02.08 13:41
muuus 

Re: 08.08.08 Hochziit

Ciao Madmadi
isch würklich es beliebts Datum...aber sicher ou eis wome so schnäu nid vergisst...:-)

Mir si scho ziemlich wyt mit organisiere.. Fähle tuet üs no Auto, dr passend Partyservice, resp. mir müesse no bstelle gfunde heimers.. Mi Schatz het dr Azug nonid, wär wot warte bis Summermode da isch, und ig ha no kei Unterwösch...und dr Brutstruss hani no nid useglässe, äs Chleid für Zivil fält mir ono, weiss so nid was..bi drum da chli schwierig. Schüsch heimer aues i wäge gleitet oder planet und buchet..usw.

Jep Iladige heimer alli scho verschickt oder gad persönlich gä. Mir hei Afang November agfange, allne Verwandte wo gad um üs um sie Iladig zgä, när simer nach Italie und derte heimer gad no dr räschte chöne verteile..

Im Moment bini fliessig am Tischkärtli mache und am Gastgschänk bastle. Morn gani no ga Mäss nä für Chleid und mini Schueh ga abhole.

und wie loufts bi euere Vorbereitig?

18.02.08 15:02
madmadi 

Re: 08.08.08 Hochziit

Lauft guet, danke. Ha immer s Gfühl, mer sige scho fasch fertig ond wenni denn so öberlegge, was mer überhaupt no alles müend bzw. döfe organisiere, gseht's scho wieder anders us:

- Iladige drucke und verschicke/verteile (vorbereitet send's sowit)
- Wunschbüechli oder -lischte (äuä vor allem Flitterwoche)
- Chleider för d Ziviltrouig (pressiert jo aber ned)
- Zvieri nach de Ziviltrouig (ou im ängschte Familiechreis simmer scho 20 Persone)
- Azug vom Brütigam (do mischi mech aber ned i)
- Ringe bstelle (Ideen sind vorhande)
- Apéro (mer wösse ou afig wo und wär, aber nonig was)
- Gfährt für zwösche Chile und Partyruum (äuä nüt wahnsinnigs, aber trotzdäm)
- di ganz Dekoration und Blueme inkl. Brutstruss (ungefähr weissi afig was)
- Gaschtgschänkli/Tisch-Chärtli (Ideen ou scho vorhande)

Jo jo, es esch doch no einiges z erledige...

Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!

19.02.08 07:47
muuus 

Re: 08.08.08 Hochziit

ja gäu, mängisch hani ou zgfüeu so, itz heimer doch oscho viel und wemes de düre geit, fällt haut ging wieder zeinter oder andere wo no ztüe git...

Ringe heimer gad ar MariNatal in Bern bstellt, dass chöimer afa gsorget gä.
Was bi mir no so fällt sie viel chlinigkeite, eifach no so details etc. Die grosse Sache heimer eigentlich scho.. aber äbe, so details wie was genau am Apéro gä... Mir mache 2 Apéro, eis gad vor der Chile, da sie no aui derbi, gladnegi Gäst und Apéro gäst und später heimer no derte womer gö ga fiire es Apéro mit Ballonwettflüge, da sie nä nume no die gladnige Gäst derbi.

Wunschbüchli heimer keis. Mir hei es härzigs Sprüchli i Iladig ta was Gschänk abelangt. Mir hei scho so viel und so viel ou dopplet..würklich ä vollgstopfte Hushalt. Was üs sicher viel bringt isch öpis für Zuekunft, wüll üse Wunsch isches scho Chind zha.. sie oscho bereits am üebe..

Flitterwuche gömer nid anes speziells Ort, resp nid so Maledive,Karbik etc. Mir gö nach Italie, is Dorf wo mi Schatz här chunt. Derte mache mir de ono es chlises Apéro für alli Gäst wo nid hei chöne a Hochzyt cho. und nä weimer derte eifach usspanne und gniesse, gö für 2 Wuche und när simer ume für 2 Wuche dahei und gö de ume für 2 Wuche... isch scho gad chli kompliziert..aber dr Cousin vo mim Schatz hüratet drum im September in Italie und wülli gärn grad nach dr Hochzyt wäg ga, gömer haut so vierzähtagwis..

19.02.08 08:25
madmadi 

Re: 08.08.08 Hochziit

Sali muuus, mer hend ade Hochzyt ou chli gluegt wäge Ring, aber mi Schatz esch denn glaubs nonig so parat gsi. Het ämu nüt gfonde, wonim passt hätt.
Jetzt hämmer bim Niederer so schöni gse...

I öises "Wunschbüechli" wärde ou vor allem Reiseguetschine cho för d Flitterwoche. Mer sind ou scho igrichtet und händ eigentli alles, womer bruche. Es paar Sächeli för die, wo ned gärn "nur Gäld" schänke, wärde mer scho dri nä, aber ebe. Mer wösse ou nonig, wo mer wänd flittere. Eventuell chli Wellnesse im Schwarzwald und denn nöchscht Johr öppe drü Woche mit de Schwigermueter (esch en kuuuli), ihrem Partner, mit de Schwögeri und ihrem Frönd uf Amerika. Aber mer send nonig secher.

Auso, jetzt sötti dänk no chli schaffe - cha mi jetzt mängisch scho ned konzentriere vor luter Hochzit... Be afäng di längscht Zit i däm Forum...

Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!

 1 2 3 4
Traum-Hochzitspaar   glücklicherweise   Grüessli   Schnaps-Zahle-Brüt   soooschöndassichwiederJatzhütte-Heiwehüberchume   Organisier-Luune   karten-mal-anders   Hochziit   Geburtstagsgeschenk   Cannella   schwierigimuetter   Chile-Gmeinds-Saal   Organisiere   grundsätzlich   Schwiegermuetter   eigentlich   System-Umstellig   judihuiiiundganzvielfreud   Performance-Gruppe   Einladungskarten