| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
schwiegermütter
 1 2 3 4 5
08.04.10 10:19
Ellie 
Re: schwiegermütter

oh je du arme! wie du damit umgehen sollst? mein harter rat: gar nicht. klingt so, als ob bei der frau im moment nichts zu machen wäre, schon gar nicht von deiner seite her. hab so was ähnliches auch mal erlebt (zum glück nicht bei meiner schwiegermutter!!!) und folgende erfahrung gemacht: da ist hopfen und malz verloren. je mehr du dich bemühst, desto verletzlicher wirst du und desto stärker wird dies mit neuen verletzungen ausgenutzt. am besten ist, du baust dir eine gesunde distanz auf und versuchst konsequent, ihre sprüche nicht persönlich zu nehmen. sobald sie merkt, dass sie damit keinen erfolg mehr hat, hört sie - wenn du glück hast - damit auf und wenn du ganz grosses glück hast wird sie ihre unmögliche art vielleicht sogar hinterfragen. wahrscheinlich musst du dich aber damit abfinden, dass diese frau einen sprung in der schüssel hat, dass das nichts, aber gar nichts mit dir persönlich zu tun hat und dass es nur energieverschwendung ist, daran etwas ändern zu wollen. verstehst du? es klingt so hart, aber es ist für dich und für deinen freund wahrscheinlich das beste. lg, ellie

08.04.10 10:23
speedy 

Re: schwiegermütter

Hey Cosa
Das tuet mir leid, was du do schribsch. Ich würd dir empfähle, öpper z sueche, mit däm du über alles chasch rede. Nei, das mues überhaupt nid zwingend en Arzt si, en Psycholog, en Pfarrer oder süscht en Professionelle. Das cha durchus au eifach e gueti Fründin si. Mängmol hilfts sehr, wenn du dich nämmlich öpperem willsch erkläre, wo dir zuelost, denn muesch glich au für dich sälber die richtige Sätz formuliere, und so wird dir vilicht einiges klarer wo jetzt eifach drüllt in dim Chopf. Kei Ahnig, vo wo du bisch, mini Poschtleitzahl isch 8542.

Was sinds denn für Sprüch? Eifach irgendwie us de Luft griffe, oder macht si ganz konkreti Agriff?

S Wichtigschte find ich immer, sich immer wieder bewusst z wärde, dass din Liebschte uf dinere Site isch.

Liebe Gruess und vil Chraft
Speedy

08.04.10 10:26
Ellie 
Re: schwiegermütter

ich pflichte speedy bei! wenns dir zuviel wird: mit jemandem darüber reden (wie gesagt, besser nicht mit ihr). übrigens gibts diesbezüglich auch nichts gegen ärzte und psychologen einzuwenden. die haben manchmal tatsächlich gute inputs.

08.04.10 10:37
cosa87 

Re: schwiegermütter

Speedy:
Danke viel mol, jo da mitem rede isch sone sach, ich red viel mit de kollegin, aber es belastet mich glich mega, vorallem sit dene festtäg wo sie min Vater agfriffe het mit ihrenm Gango-Spruch.. sie macht amigs konkreti sprüch aber au anderi anders Bsp. mir sind so am tisch am rede gsi, den hani ebe gseit mir langet üses Geld vom Sparkonto nid ah will da geld extra für nöchst johr isch. den sie: Wie lauft jetzt da, muener dich immer frog wenn er sich öbbis wett kaufe au für en Kaugummi... HALLLLLOOOOO..... hejo...
ich wohne ide nöchi vo 8245...
da mitem Psycholog, min Fründ wird jetzt demnächst zu eim go will ers nid eifach gha het frühener.. ich glaub wenn er stärker wird, chaner au de muetter mol sini meinig sege.. den bin ich nid die Bös und viellicht merkt sies den wenn ihren Eigene sohn ihre öbbis wiederspricht.

Ellie:
danke viel mol

08.04.10 12:37
Cherita 
Re: schwiegermütter

Hey coca87

Oh nei ds isch dr Horror. I bi haut eifach dr Meinig, dasmä när eifach dr Kontakt söti fürnes wili abbrächä.

Weni ds lisä, darfi ab mine Problem mitere Schwiegereltere gar nit jammere, obwous mir o schlaflosi Nächt bereitet u i überhoupt nüme gärn zu inä gah....

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****

08.04.10 12:41
Ellie 
Re: schwiegermütter

das sehe ich ähnlich wie cherita. am besten keinen oder nur sehr distanzierten kontakt. was du wieder beschrieben hast in deinem post bestätigt mene haltung: lass dich gar nicht auf eine auseinandersetzung ein; bei den voraussetzungen lohnt es sich nicht, egal wie ehrlich, offen und gutherzig du auf sie zugehst. bei deinem freund ist es was anderes; für ihn würde sich ein gespräch mit dem psychologen bestimmt lohnen, da es seine mutter ist und er die sache zumindest für sich selbst klären muss.
du tust mir echt leid! bitte nimm dir ihre sprüche nicht zu herzen, ich bin sicher, dass das nichts mit dir, sondern allein mit ihr selbst zu tun hat! kopf hoch!

09.04.10 08:05
cosa87 

Re: schwiegermütter

Danke viel mol für eui Biiträg... isch mega lieb. jo ich probiers eifach mol zum ignoriere..
irgendwie chunt da scho guet..

09.04.10 10:54
Joene 
Re: schwiegermütter

Ich wird leider kei schwiegermueter ha. mim schatz sini mueter isch vor 2 jahr gstorbe. si hetti sich so gfreut wenn si gwüsst hett das mir hüratet. isch echt e tolli frau gsi.
mängisch fehlt si mir scho. mängisch brucht mer doch mal öpper us de andere familie..oder wemmer mal chind het wärs au schön gsi wen sie s grossmami gsi wär..
Am 14.08.2010 isches sowiet!!

12.04.10 15:35
cosa87 

Re: schwiegermütter

Hey Joene

Da tuet mir mega leid, jo do hesch MEGA recht. Drum mach ich au einiges mit im Friede zlieb.

wünsch eu viel spass a eurem Tag und sie wird bestimmt in gedanklicher From bi eu sie.

13.04.10 09:29
Soefeli82

nicht registriert

Re: schwiegermütter

Hey Joene

Ig überchume zwar ä schwigermueter wo mengisch o chli schwirig cha si aber was ig nid wirde übercho, isch ä schwigervatter. mim schatz si paps isch gstorbe wo är 9ni isch gsi. u da mir a däm ort hürate wo är ufgwachse isch u o si vatter ufem fridhof ligt, heimer zersch nid gwüsst, wiä ds schwigermammeli reagiert. aber si hets super gfunde u grad gseit "so isch ja der papi o derbi". mir zwöi wärdä uf all fäll a däm tag no ga blueme uf sis grab legä.

îdä härzä läbä si witer!

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

 1 2 3 4 5
eigentlich   hochzeit   Italienisch   erziehungsgründen   allerschlimmschte   Startschwirigkeiten   hochzeitsvorbereitungen   schwiegermütter   Familie   energieverschwendung   Schwiegermutter   auseinandersetzung   Schwiegertochter-Schwiegermueter   psychischer-terror   lieblings-hobby-schwager   wirklich   schwiegereltere   meinungsverschiedenheiten   einfach   schwiegermüttern