| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 182 .. 362 363 364 365 366 .. 543 .. 720
23.01.12 18:43
Venus81 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebe Livipivi
Auch von mir herzliches Beileid - viel Kraft für diese Stunde und dass dein Grosi in deinem Herze immer bei dir bleiben wird!

23.01.12 18:46
Schlumpf79 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebi Livipivi, au vo mer es herzlichs Bileid. Duet mer riesig leid. Hoffe sie esch ketz ame schöne Ort wosi nümme muess liede!! Viel Chraft für dich und dini Liebe!!

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich

23.01.12 19:12
angiyves 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

livipivi:
hey Lüt, mis Grosi isch jetzt am Samstig gstorbe- ich bin zwar froh das sie nüme länger liedä het müese- aber au fest truurig- mis Lieblingsgrosi- mir hend ganz e tüüfi Beziehig gha. Wird mich sicher seltener melde nächstens- merke das ich gar kei Lust uf nüt ha und bin froh wenn denn d Beerdigung am Donnstig düre isch. Bin grad na es Holzherz am Bastle, male ihri gliebte Berge druf und es Engeli chläbi au druf und- Liesmernadle und e Rose. Ich hoffe sie gseht das vom Himmel us

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Au nomol mi Beileid! Mir warte do uf Di, bis wider magsch oder uns bruchsch

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

23.01.12 20:26
Purzel2012 
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Kei Ahnig wieso ich so igrisseni Mulecke han. Ha das beko wos so kalt gsi isch. Jetzt bin ich die ganz Zyt am crémele... Aber zum Glück nur uf einere Site!
Mi Kolleg wird 41. und das mit Bier wär wirklich no e cooli Idee! Bi uns gits e Lade, do kasch e meter Bier hole. Das isch e meter langs Holzkistli wo du verschiedeni Bier us dr ganz Wält kasch dri due... Er trinkt jo gärn bier...
@nimbini
Das tönt jo super, dass du mit dine Mädels jetzt definitiv nach Las Vegas und NY gosch. cool!!
Ich muess mi Maa bi gwüsse Sache au immer bearbeite und nimm so vill Katalög und Bricht mit und schwätz uf ihn i! Ich hoff bi dir klappt das au und wooow Mauritius mit Dubai tönt jo mega toll. Also ich wär sofort drbi...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...


Vitamin B neh den gaht das tip top weg. Tablette stinket zwar sind aber Homopathisch vom Burgerstei(-:

23.01.12 21:32
lolo 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia

hautprobleme an lippen und mundecken behandle ich immer mit honig. draufschmieren und NICHT ablecken

23.01.12 21:55
livipivi

nicht registriert

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke eu- bis gli

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

23.01.12 22:46
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: Mis herzliche Beileid! Ich wünsche dir viel Kraft und Rueh für die nächste Täg! En Knuddel!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

24.01.12 08:03
Proeschu 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi

Das dued mer unendlich leid! Ich weiss, wie härt dasses esch öpper z'verlüre! Aber wenn mer weiss, dass öpper nömme muess liiede ond jetzt amene schöne Ort esch, denn chamer das besser verstoh...
Ich be fescht öberzoge, dass dis Grosi en riiiiiese Freud hed a dim Holzherz ond dass sie jetzt vom Himmel abe of dich dued ufpasse ond dich öberall hi dued begleite! Well sie esch för emmer i dim Herze!
Vell Chraft för di kommendi Ziit!
.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011

24.01.12 08:28
dia

nicht registriert

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete Morge allersits...

@livipivi
Mi härzlichst Beileid! Ich wünsch dir ganz vill Kraft und Liebi für die schweri Zyt! Dis Grosi wird sich sicher sehr über dis Holzhärz freue, sie wird extra d Sunne schiene loh...

@nimbini und Proeschu
Ich bi denn nid zum Spass im Dütsche go shoppe, sondern go ikaufe für unser Kühlschrank! Mir mache immer 1-2x e Grossikauf im Dütsche, das rentiert scho... Jetzt gits nid nur Liecht im Kühlschrank!

Ich ha e Schirm bstellt bi Belfuma für mini Fründin an d Hochzyt. Dä isch hüt ko, seht mega cool us...
http://www.belfuma.ch/Schirm-mit-Herz-Nr...etail_3375.html

Allene e schöne Daag...

Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...

24.01.12 08:33
saerli 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebi Livipivi

Proeschu:

Ich be fescht öberzoge, dass dis Grosi en riiiiiese Freud hed a dim Holzherz ond dass sie jetzt vom Himmel abe of dich dued ufpasse ond dich öberall hi dued begleite! Well sie esch för emmer i dim Herze!
Vell Chraft för di kommendi Ziit!


das glaub ich au. Mer händ letscht Johr em Brüeder sini Fründin verlore, das esch ganz schlimm gsie. Sie esch glich alt gsie wie ich und eifach so ame Herzstillstand gstorbe. Das esch för mech emmer no unbegriflich und i cha ned so guet demit umgo.
aber ich bin mer sicher, dass sie und au dis Grosi jetz ame Ort sind wos ihne sehr guet goht und wo sie glücklich sind und uf eus warte. und ich bin mer au sehr sicher, dass sie ab und zue bi eus sind und mer sie ganz fest gspüüred. i hoffe fest, dass eusi lieb Simona wird a mim Hochzit sie, au wenn i sie ned gseh.....
i wünsch der ganz viel Chraft livipivi, drück dich.

 1 .. 182 .. 362 363 364 365 366 .. 543 .. 720
Proeschu   Forever   Ehefrau   Nimbini   überglücklichi   Tomorrow   Angiyves   Traumtag   September   richtig   HEIRATEN   kirchlich   Hochzeit   schaffe   brauchen   livipivi   Oktober   einfach   eigentlich   natürlich