| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 91 .. 180 181 182 183 184 .. 452 .. 720
01.12.11 13:27
Leanda 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jo ebe i sehs au so das wenn me die ganz Wuche s Kind ab git denn muess me keini ha.... ussert halt ebe me isch eleierziehend und het halt au dört widr kei anderi Wahl....hmm...aber mir fallts amigs scho so schwer... vorallem do er im Momänt ziemli Mami bezoge isch....

Nei i däng au nid das d Nimbini das so krass gmeint het ha nur mi Sänf au no welle drzue ge

*** 30.06.2012 ***

01.12.11 15:18
livipivi

nicht registriert

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Leanda: jöööö so Mamititis sind doch herzig- aber tuet na me weh sie abz geh gell
Das änderet sich sicher wieder- d Kind gwöhned sich au dra und es gaht ihne ja eigentlich super so. Mis Stieftöchterli isch sit 2 jährig regelmässig bime Tagesmami mit vielne Kind und het so die 7.5 Jahr ohni Gschwüsterti guet kompensiert und en super Umgang mit anderne Kind glernt.
jetzt het sie sit am Juli es Schwösterli dihei und isch sooo e gueti grossi Schwöster

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

01.12.11 15:22
Leanda 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo das scho Nur im Momänt kunnt er jedi Nacht zwei bis dreimol und wenn mi GG goht denn schreit er no me do er s Mami het welle...sprich ich ka im Momänt nit wirklich schlofe Aber au das wird sich den lege...und isch jo nit so das is nit gärn mach

Jöö so härzig...das glaubi...het sicher e riese Freud das sie e kleineri Schwöschter beko het

*** 30.06.2012 ***

01.12.11 15:25
livipivi

nicht registriert

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja mega- wenn mir sie amel heibringed isch s ersti was sie macht, die chli usem Bettli neh (mengisch het ihres mami ned so freud- wenn sie endlich gschlafe het) und knuddlet die chli ab

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

01.12.11 15:34
Leanda 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jöö so härzig

*** 30.06.2012 ***

01.12.11 15:45
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: Sooo herzig
@Leanda: Jööö so süess din chline Zwerg...au wenns für dich nöd grad so erholsam isch. Aber s Mami isch halt die BEST

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

02.12.11 10:19
nimbini 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guete mooooorge die damen

bin au wieder da! zwar nur halbe, aber egal... mir händ geschter wiehnachtsässe gha und es isch soooo geil gsi, also eifach mit eusem team! mir händ ja de ganzi tag scho so e chäferfäscht gha, sit de chef kündt hät, artets immer meh us! sind dänn go aperöle und go ässe und dänn no in usgang, hui isch das luschtig gsi! ich bin dänn als letschti hei zäme mit mim chef... und hüt morge simer trotzdem fascht die erschte gsi im büro, hehe! bin dänn standesgemäss begrüesst worde mit em einte lied vo geschter abig, uuuuiii nei! händs hüt grad witergfüehrt, wie mir geschter agfange händ und sind drum vorher es stündli im beck ghöcklet und händ käfelet ja ja, das sind zueständ bi eus....

defür bini jetzt voll müed und sit geschter hani s'gfühl, dass sich langsam e grippe usbreitet bi mir! aber egal, bin froh, wänn fiirabig isch und weeeeekend....

ach übrigens, han hüt morge min cd-player und mini wiehnachts-cds is büro mitgnoh und jetzt lauft bi eus de ganzi tag wiehnachtsmusik, hihi.... mir sind eifach zviel, aber egal! mir sind eifach es geils team....

lg nimbini

02.12.11 10:20
sniffi 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallöchen Ihr Lieben

War gestern an einer Tagung und kann Euch erst heute von der Wohnung berichten - wir haben uns also beworben und hoffen auf den Zuschlag. Am Mittwochabend war die Besichtigung, meine Güte hatte das viele Leute es war ein Gedrängel und ich hasse eigentlich solche Besichtigungen. Wir haben das Anmeldeformular inkl. einem kleinen Brief mit dem Hinweis, dass meine Schwester vis-a-vis wohnt, per Email gleich an die Verwaltung geschickt. Gestern ging alles inkl. Betreibungsauszug noch auf die Post. Heute sollte alles dort sein. Meine Schwester und der jetzige Mieter haben bei der Verwaltung bereits angerufen und für uns gevotet es kann also nur gut kommen!!!!!! Sitze wie auf Holzkohlen und bin total hibbelig!!!!! Das wäre daaaaaaaaaaaaaaaaaaaas perfekte Weihnachtsgeschenk. Wir müssten zwar nachher ziemlich sparen aber mit der neuen Wohnung fällt mir das sowiesooooooo leicht

lg
sniffi

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

02.12.11 10:22
nimbini 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, hey das klingt toll, ich freu mich mega für euch und drück euch die daumen, dass ihr euer weihnachtsgeschenk bekommt

lg nimbini

02.12.11 10:23
sniffi 

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey nimbini - das tönt ja würklich geil bi Eu da chönt mer fast niidisch werde!!! so es Team und so äs Fescht chan mer glaubs gogä sueche gha......gnüssets hüt ohjaaaaaaaa Wiehnachtsmuuuusig - lose da Internet-Radio, muess mal sueche öbs äs Internet-Radio giit won Wiehnachtsmusig lauft. Letscht Jahr hetts glaubs eis ghe.....wäri au geil

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

 1 .. 91 .. 180 181 182 183 184 .. 452 .. 720
einfach   überglücklichi   Traumtag   Ehefrau   livipivi   HEIRATEN   Nimbini   Hochzeit   kirchlich   brauchen   Proeschu   schaffe   Angiyves   September   Tomorrow   richtig   Oktober   eigentlich   Forever   natürlich