Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) |
|
1 .. 42 .. 82 83 84 85 86 .. 403 .. 720
|
22.09.11 11:03
livipivinicht registriert
|
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Radio Top kenn ich, aber de empfanged mir da ned Ostschwiizer Radio- und das losisch du Nimbini???? 
Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011
|
|
|
|
22.09.11 11:11
Vikunija  

|
@livipivi: je frühner, je besser, denn häsches dure und häsch gwüssheit. Hoffe du chasches mit betäubig mache! Fühl dich druckt vo mir!
Das isch dänk sicher s Appizellerchäs-Werbig! Die verroted doch ihres Gheimniss vode feine Krütersulz nöd, nur zum wüsse wiso d Zürcher kai Senf sötted zude Olmabratwurscht esse... ( bin auna en Teil Appezellerin 
Schad, die Werbig hani au nanie ghört! Und isch ja wüki gad suuuperpassend gsi, händer die gad geschter ghört. Han mim Schatz vo eusne Diskussione verzellt, grosses ????? hihi
Zuletzt bearbeitet am 22.09.2011
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22.09.11 11:27
bride81nicht registriert
|
@nikki: oh nai, augaentzündiga sind doof.. han afang johr au so öppis komischs kha; wia an schatta uf am aug. han denn müassa an ganza monat d'brilla alegga woni schu öppa 8 johr han und nur dahai alegga... hmm.. und sit denn hanis au nüm so guat mit da linsa, störend mi mega und nimma sie immer grad ussa, wenn i dahai bin. drum lohni mini auga jetz lasera, yess... in 3 wucha hani da termin für dia erschti untersuachig. 
hoffa dini auga sind bald wieder guat!
|
|
|
|
|
1 .. 42 .. 82 83 84 85 86 .. 403 .. 720
|