| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeit in Thun
 1 2 3
30.06.10 09:58
braut2011 

Re: Hochzeit in Thun

hallo lunalu,

so wie auch gioia82 erwähnt hat, würde ich dir das restaurant beau rivage in thun empfehlen, wir werden nächstes jahr auch dort feiern. sie stellen einen riesensaal mit terrasse zur verfügung, das essen ist top, die menüs finde zwar einbisschen teuer, aber das ist es wert. ein 7-gang menü kostet ca. 130 fr. pro person. auf der homepage findest du die banketdokumentation:
www.beau-rivage-thun.ch


grüessli


http://hochzeitscountdown.com/"][IMG]http://hochzeitscountdown



**** zivilen: 06.08.2011 **** ***** kirchlich: 20.08.2011 ******

11.07.10 23:20
Fernweh 

Re: Hochzeit in Thun

Hallo Lunalu

Z Restaurant Rathaus würdi dir nid empfählä, ha Bekannti, wo dert amä Firmäwiehnachtsässä si gsi u z Personau isch überfordärät gsi mit dänä ca 90 Gest u z Ässä het o nid so überzügt.

Wet dir nummä ä Rum suchät, wo dir Party Service z Ässä heit, isch z Schlössli Rüdli (www.ywam-einigen.ch) z Einigen schön.

Liebi Grüss

12.07.10 09:56
Lunalu 

Re: Hochzeit in Thun

Hallo zmä... viele dank für all diä Antwortä! Ich und min schatz gönd in zwai wuche mal alles go aluegä! Mier Gönd au uf Belp id Krone... Das isch im momänt üse Favorit
@fernweh: das Schlössli dueni mir gärn mau aluegä... mir si üs immer no nid ganz sicher ob ev glich ä Partyservice oder im Restaurant... aber es het ja no chli zit danke für din Tip... isch uu lieb...

liebs grüessli

12.07.10 21:58
Fernweh 

Re: Hochzeit in Thun

Bitte, gärn gscheh.

Bir Entscheidig Rum oder Restaurant würdi eifach chli überlegä, wenn öii Gest hei gö vorussichtlich. Äs git nämläch Restaurants, wo d Hochziitgseuschaft irgendwenn uf Strass steuä, wes sie wei zuä tuä.

13.07.10 17:23
Lunalu 

Re: Hochzeit in Thun

Ja das stimmt! I bi immer wiä meh dr überzügig, das es Catering irgewo ire Hütte oder imenä Partyrum sinvoller isch! So wiä ig üsi Lüttlis kennä chönnt das feschtli de lenger ga u da wärs schad wemä de müesst hei ga numä wöu diä Fiirabe mach... Wen u wiä düet Dir hürate?

Auso we süsch no öpper a cooli Location wüssti, wome cha fiire u wenn müglech ono grad übernachtä, de mäudet öich doch! Es sött eifach irumgäbig vo Thun si... Dankä

14.07.10 08:06
Soefeli82

nicht registriert

Re: Hochzeit in Thun

Hallo Lunalu

Also ig kenne 2 Partyrüm. 1. Partyraum Wendelsee http://www.partylokal.ch/. dert bi ig sälber no niä drinne gsi, weis aber das scho mehreri Hochzyte dert inne hei statt gfunde

2. burehus ds gruzele http://www.im-burehus.ch/index2.html. Das isch das lokal wo mir am abe wärdä si...

bi üsere gsellschafts chas o lenger ga und drum hani öbis welle, wo mir nid am 2 usegschosse wärdä. und da isch ds burehus grad rächt cho. dert schiässes di ersch am 6i am morge use, dass si no dr ruum chöi putze

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

14.07.10 08:46
Lunalu 

Re: Hochzeit in Thun

Hoi Sofeli82

Diä Partyrüm hani beidi scho im Internet agluegt... Gruzelä wür üs ono gfauä u äs wär grad ir nöchi! Aber gäu dert chame nid übernachte? Weisch mi schatz isch usem Engadin u drum wird d heufti vo üsnä gescht vom Graubündä areisä u somit o es plätzli zum schlafä bruchä...
Darfi frage wiä viel gescht dir heit? U wiä gsehts mit dä Catering Prisä us? Weisch nume damit ig chli ä vergli hätti...
Dis hochzit isch ja scho gli... so schön! Bisch scho chli närvös? Mir hürate am 14. Mai 2011 u ig fröiä mi scho riesig uf dää Tag...

14.07.10 09:07
Soefeli82

nicht registriert

Re: Hochzeit in Thun

hallo lunalu

nei ds gurzele chasch nid übernachte. aber ds uetedorf oder ds thun hets ja gnueg hotels. isch halt eifach mit outofahre verbunde.

am abe wärdä mir no 60 persone si. dr priis isch villich alles zämä 3'500.00. also das isch de völlig gschetzt. isch halt o geng abhängig vom ässä wome nimmt.

ja du äs geit gar nüm so lang. aber nervös bini würklech no nid mengisch chli äs chribele im buch vor luter freud. villich gsehts imene monet anders us. da simer de vil necher am hochzyt dranne.

bi öich geits de uf zmal o nümme so lang. äs isch krass wiä schnäll das diä vorbereitigszyt vergeit.

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

14.07.10 11:08
Lunalu 

Re: Hochzeit in Thun

ja das isch äber d Hage am ganze... Ja nu i bi sicher dasmer öppis schöns wärde finde! Mir hei o um diä 60 gest am Abe... WOW dä Pris isch ja dr Hammer! I hätt iz dänkt dases viu meh isch... Verratisch mir bi weläm Caterer dir öies ässe bsteut heit? Das wär mega lieb...
Ja i ha o immer wider äs chrible im buch u fröiä mi hennä uf üses hochzit! Aber o d vorbereitigä si mega cool! Am meischtä fröiä mi zum mit mirä schwöschter u em Mammi ga ds brutchleid choufä... das wir sicher schön ja diä Zit vergeit... (zum glück) liebs grüessli

14.07.10 11:24
Soefeli82

nicht registriert

Re: Hochzeit in Thun

bi üs mues halt jede sälber luägä wo är übernachtet und wiä är heim chunnt. mir wärdä när i grizzlybär ds längäbuähl ga ligä zämä mit de trouzügepaar und üsne eltere. und somit hättä mir das hotel gloub grad usbuächet a däm tag mir hei d worblenthaler störenküche als caterer. also dr priis wird de scho no meh. da isch dr wii nid grächnet und d arbeitsstunde u d deko o nid aber ig gloube mitem ässä chunnts mal härä und mir hei alles i buffetform.

ooh ja das isch für üs brüt öbis vom schönschte wemer dörfe ga ds brutchleid useläsä. ig wünsche öich 3ne emu vil spass und gnieses i sooo vil chleider dörfe ds schlüfä! mis darfi i 14 täg ga absteckä. u denn hanis de zum 3te mal anne. ach eigentlech wetti mindischtens einisch ir wuche drischlüüfe ums ds gseh...

ig lisä no vil mi bricht woni ha gschribe nachem brutchleiderchouf. und weni dä lisä, de erläbenis albe no grad einisch... ig bi so froh, dasi bi de "wichtige" sache sone bricht gschribe ha. mir isch das vil wärt :o)

lg soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

 1 2 3
Restaurant   anschliessende   beau-rivage-thun   vorbereitigszyt   banketdokumentation   Freundlichkeit   vorussichtlich   brutchleiderchouf   Schlössli   Firmäwiehnachtsässä   Kirchlich   Preisleistungsverhältnisse   Vorbereitungen   Detailbesprächig   board=11&thema=284   Serviceagsteuti   restaurants   Hochziitgseuschaft   Hochzeit   hochzeitsplanung