| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Feedbacks Hochzeit im Engelberg??
 1 2 3 4 5 .. 11 .. 17
18.05.10 16:35
buffy-80 
Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

Hallo
Ich wollte Euch mal um aktuelle Feedbacks bitten über die Hochzeit im Engelberg. Hat jemand dort sogar geheiratet und danach Apero und Essen gehabt? Wie wart ihr zufrieden würde mich auch über evt. fotos freuen.

18.05.10 18:43
Franziska

nicht registriert

Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

Wir sind am 6. August 2010 an einer Hochzeit eingeladen, die im Engelberg stattfindet.
Leider kann ich dir erst danach mehr sagen.
Ich weis aber, dass sie sehr viele Hochzeiten da haben, wohne ganz in der Nähe.
Lg Franziska

19.05.10 11:04
buffy-80 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

vielleicht kann mir ja sonst noch jemand ein feedback geben der schon dort war. und auf deines im august würde ich mich natürlich auch dann noch freuen. werde wohl mal am wochenende dort vorbei gehen.

27.05.10 13:14
Lana83 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

hallo

wir werden uns am 5.6.2010 auf dem engelberg das ja-wort geben und dort unser gesamtes hochzeitsfest geniessen. ich gebe dir gerne nach unserem fest ein feedback.

lg sabrina

28.05.10 07:51
buffy-80 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

@lana83
au ja das wäre mega lieb. wünsche euch in diesem falle schon ein ganz schönes fest. ist ja schon bald soweit. bin schon mega gespannt auf euer feedback.
grüssli

07.06.10 07:44
Lana83 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

@ buffy-80

hoi du

so, euses grosse fest isch jetzt leider au scho wieder verbi. wie versproche gib ich dir no schnell vor eusne flitterwuche äs churzes feedback zum fest uf äm engelberg.

mir händ am samstig bi strahlend schönem wetter ghürate. äs isch eifach alles perfekt vorbereitet gsi. s'team vom engelberg hät dä ziitplan uuu guet ighalte und hät au bi spontane chline verzögerige alles witer im griff bhalte. sie händ immer mit eus oder dä trauzüge die witere schritt besproche und nöd eifach selber irgendwas entschiede, wo eus denn vielicht nöd gfalle hetti. dä saal isch au schön gmacht gsi so wie mir eus das vorgstellt händ. s'esse isch so gsi, wie mir das händ dörfe am probeesse gnüsse und dä service während äm esse isch au super gsi. äs hät sich uf jede fall niemerd vo eusne gäst beklagt und mir händs au uuu guet gfunde. mir sind im saal jetzt 40 lüüt gsi und ä 3-chöpfigi band. dä platz isch grad super gsi, so hät mer no ä chlini tanzflächi gha. ich denke mir aber, wenn mer denn meh als 50 lüüt wott underbringe, wirds chli eng.

am abig händs dusse no facklene und s'füür azündet. hät ganz schön usgseh.

s'einzige wo ich bitzli schaad gfunde han ischs zmorge für d'gäst wo übernachtet händ. das isch doch recht spärlich gsi. kaffi, o-saft, bitzli brot und zopf und chli ufschnitt und chäs. nöd ä mega uswahl. denn no chli birchermüäsli und brotufstrich. aber bispielswiis kei frücht oder anderi fruchtsäft oder au gipfeli.
denn häts no ei dame vom personal gha, wo irgendwie nöd so fröhlich gsi isch und also ener chli mürrisch däher cho isch :-). aber das chans ja überall ha.

alles in allem chan mer aber sägä, dass dä engelberg äs super pris-leistigsverhältnis hät. und ich das restaurant ohni problem witerempfehle chan. für eus häts also gstumme.

ich hoffe, dass du mit dene infos chli öppis chasch afange. wenn no frage häsch zu einzelne sache: eifach melde. mir sind jetzt allerdings vo hüt bis und mit 22.6. i dä flitterwuche. ich wür denn eifach nachher antwort gäh.

ich wünsche eu vo herze, dass ihr au so äs schöns fest dörfed erlebe, wie mir das letscht samstig gha händ.

lg lana83

07.06.10 07:53
buffy-80 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

@Lana
merci viel mal für das feedback. mir hei am fritig no gschwind d umgäbig vom engelberg agluegt u scho gseh das de tisch deckt isch. ha am sa. a euch dänkg heit ihr d trouig ou dobe gmacht?wie esch die gsi?? darf i frage was für nes menue ihr gha hend und wie tüür?mit em wy oder heit ihr dä sälber mitgnoh??de engelberg esch aso scho ir engere uswahl wüsst o gad nüt angers im momänt.... e dänke das mit em zmorge würde mir verchrafte d zimmerprise si ja ned so tüür u jetz wo mer üs uf das cha druf istelle de esch mer o nöm so enttüscht. hey de wünsch ech euch ganz schöni flitterwuche u mer ghört sech....

10.06.10 20:16
degre 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

hey leute!! I be au am öberlege wägem Engelberg. Mer hend geschter au scho en Besprächig gha. S tönt sehr sympathisch alles aber wägem priis wössemer ned so gnau.. Mer hend ned s gfühl dass dä eus wott abzocke-öberhaupt ned-i glaube er luegt mega ufd wönsch.
und eigentlich fendemer de pris au okey-aber mer öberleged eus glich wägemne catering. Stemmt das- das es Catering met allem drum und dra au nöch so tüür würd cho wie das Agebot ufem Engelberg?
Was meined ihr dezue? I meine so es Catering choschtet ca 40 franke-aber ohni Getränk, ohni Gschirr, ohni Deko, ohni Ruum... Han kei ahnig wie das so usrächne!!
Wer het scho alles nor Catering gha-und wevel hender denn inklusiv deko,ruum,ässe,gschirr,personal usw zahlt??

:D

Danke för eui Antworte!!

11.06.10 08:32
Piglet 

Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

Hallo
@buffy: Wir hatten auch auf dem Engelberg unser Hochzeitsfest und ich habe hier im Forum ein Feedback geschrieben, ev. finde ich den Link noch.

Unser Fazit ist aber ziemlich identisch mit dem von Lana. Auch uns hat das spärliche Frühstück enttäuscht (v.a. wenn man den Brunch sieht, den sie sonst anbieten) verglichen mit dem Preis. Ich habe ihnen das auch so gesagt, aber wie es scheint haben sie nichts geändert. Ansonsten waren wir sehr zufrieden. Das Essen war gut, wenn auch nicht ganz so wie beim Probeessen.
Preis-Leistung stimmen auf jeden Fall.

@degre: Ich hatte mich während unserer Vorbereitungen auch mal schlau gemacht wegen Catering und so. Schau mal ob du bei einem beliebigen Restaurant eine Preisliste findest (sollte über google machbar sein, hab ich auch gefunden), dann kannst du die Miete von Gedecken und Geschirr etc. in etwa abschätzen. Soweit ich mich errinnere zahlst du pro Gedeck ca. 5 Fr. und pro Teller/Glas ca. 2 Fr. inkl. Abwasch. Dann kommen die Kosten fürs Essen und Getränke dazu, Getränke sind ja meist nach Verbrauch (auf dem Engelberg alles inkl, egal wie viel getrunken wird). Dann noch die Arbeitsstunden für das Personal, welche nicht zu unterschätzen sind. Wenn du noch Mobiliar brauchst, zahlst du das auch, ebenso Tischdecken und Servietten. Dazu kommt noch die Raummiete. Dann musst du noch prüfen wer den Raum aufräumt und putzt, das Catering macht meist nur das, was sie auch mitbringen.
Ich bin zum Schluss gekommen, dass das Catering im Endeffekt wohl nicht viel günstiger kommt als der Engelberg und auch mit viel mehr organisatorischem Aufwand verbunden ist. Ich fand es angenehm, dass sich das Restaurant um alles gekümmert hat. Aber das kommt auch auf die persönlichen Vorlieben an.

Gruss
Piglet

11.06.10 21:54
degre 
Re: Feedbacks Hochzeit im Engelberg??

Hallo!!

Danke für deine Antwort! Ja habe shcon rumgeschaut-aber ganz genau kann man das so ja nicht berechnen ;) gerade die Getränke und so!
Genau ich finde auch-vom Aufwand her wäre das ganze so viel einfacher und unkomplizierter!!

Entstanden bei Dir noch viele Zusatzkosten von Dekoration, Brautstrauss usw?? Ich meine zusätlich zum all-inclusive Preis. Und habt ihr wirklich 138.- Franken bezahlt oder ein bisschen mehr weniger??
Wir hoffen mit unserem Wunschmenü den Preis noch ein wenig senken zu können..!

Aber die Sitzung mit Herrn Fetscher war schon mal sehr gut! :)

 1 2 3 4 5 .. 11 .. 17
pris-leistigsverhältnis   alternativörtlichkeit   all-inclusive-päckli   gewohnheitsbedürftig   Getränke   bearbeitet   wirklich   priis-leistigsverhältnis   trauung   Choschtevoraschlag   Engelberg   natürlich   Hochzeit   Uebernachtungs-Zimmer   Feedbacks   onverhältnismässig   einfach   restaurant   Floristin   Gemeinschaftsdusche